Identifying Data 2015/16
Subject (*) Proxecto fin de máster Code 632514017
Study programme
Mestrado Universitario en Enxeñería de Camiños, Canais e Portos
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
Second Obligatoria 6
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Métodos Matemáticos e de Representación
Coordinador
Anton Casado, Arturo
E-mail
arturo.anton@udc.es
Lecturers
Anton Casado, Arturo
García Cordovilla, César
González Meijide, José Antonio
López Rúa, David
Maciñeira Alonso, Enrique
Mosqueira Martinez, Gonzalo
Rodríguez Pardo, Juan Antonio
Valladares Lopez, Leticia
E-mail
arturo.anton@udc.es
c.gcordovilla@udc.es
antonio.meijide@udc.es
david.lopez.rua@udc.es
enrique.macineira@udc.es
gonzalo.mosqueira.martinez@udc.es
juan.antonio.rodriguez@udc.es
leticia.valladares@udc.es
Web
General description Realización, presentación e defensa, unha vez obtidos todolos créditos do plan de estudios, dun exercicio orixinal defendido individualmente ante un tribunal universitario, consistente nun proxecto integral de Enxeñería de Camiños, Canais e Portos de natureza profesional no que se sinteticen as competencias adquiridas no ensino.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Capacitación científico-técnica e metodolóxica para a asesoría, a análise, o deseño, o cálculo, o proxecto, a planificación, a dirección, a xestión, a construción, o mantemento, a conservación e a explotación nos campos relacionados coa Enxeñería Civil: edificación, enerxía, estruturas, xeotecnia, hidráulica, hidroloxía, enxeñería cartográfica, enxeñería marítima e costeira, enxeñería sanitaria, materiais de construción, medio ambiente, ordenación do territorio, transportes e urbanismo, entre outros
A2 Capacidade para comprender os múltiples condicionamentos de carácter técnico, legal e da propiedade que se suscitan no proxecto dunha obra pública, e capacidade para establecer diferentes alternativas válidas, elixir a óptima e plasmala adecuadamente, prevendo os problemas da súa construción, e empregando os métodos e tecnoloxías máis adecuadas, tanto tradicionais como innovadoras, coa finalidade de conseguir a maior eficacia dentro do respecto polo medio ambiente e a protección da seguridade e saúde dos traballadores e usuarios da obra pública
A3 Coñecemento, comprensión e capacidade para aplicar a lexislación necesaria durante o desenvolvemento da profesión de Enxeñeiro de Camiños, Canais e Portos
B1 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser en gran medida autodirixido ou autónomo.
B4 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
B6 Resolver problemas de forma efectiva
B7 Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo
B8 Traballar de xeito autónomo con iniciativa
B11 Comunicarse de xeito efectivo nun ambiente de traballo
C9 Capacidade para organizar e planificar
C11 Habilidade para a xestión de información
C12 Capacidade de análise, síntese e estruturación da información e das ideas
C13 Claridade na formulación de hipóteses
C15 Capacidade de traballo persoal, organizado e planificado
C17 Capacidade para enfrontarse a novas situacións
C18 Habilidades comunicativas e claridade na exposición oral e escrita
C19 Capacidade para aumentar a calidade no deseño gráfico das presentacións de traballos

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Capacidad para a redacción e presentación dun Proxecto orixinal que quede englobado en cualquera dos campos que abarca a profesión do Enxeñeiro Técnico de Obras Públicas. AC1
AC2
AC3
BC1
BC4
BC6
BC7
BC8
BC11
CC9
CC11
CC12
CC13
CC15
CC17
CC18
CC19

Contents
Topic Sub-topic
PROXECTO FIN DE CARREIRA DEFINICIÓN DE PROXECTO FIN DE CARREIRA
ELECCIÓN DO PROXECTO FIN DE CARREIRA
SEGUIMENTO DO PFC
ANALISE DE ALTERNATIVAS E ELECCION DA SOLUCIÓN A ADOPTAR
PRESENTACIÓN E EVALUACIÓN DO PROXECTO
CONTIDO XERAL DO PROXECTO FIN DE CARREIRA MEMORIA
ANEXOS Á MEMORIA
PLANOS
PREGO DE PRESCRIPCIONS TÉCNICAS PARTICULARES
PRESUPOSTO

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Introductory activities B4 4 0 4
Supervised projects A1 A2 A3 B1 B6 B7 B8 B11 30 100 130
Speaking test B7 1 0 1
 
Personalized attention 15 0 15
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Introductory activities Presentación da asignatura e explicación do funcionamento da mesma.
Supervised projects Redacción dun Proxecto completo de Enxeñería Civil.
Speaking test Presentación pública do proxecto realizado fronte a un tribunal.

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description
Tutorías personalizadas para revisión e aprobación dos documentos que forman o Proxecto que redacta o alumno.

Coordinador: Arturo Antón Casado. aanton@udc.es

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A1 A2 A3 B1 B6 B7 B8 B11 Valoración da calidade documental do proxecto presentado e da adecuación da solución proposta ó problema plantexado. 95
Speaking test B7 Avalación da capacidade do alumno de sintetizar o seu proxecto a responder ás cuestión plantexados polo tribunal sobre o mesmo. 5
 
Assessment comments

Sources of information
Basic Ignacio Morilla Abad (). Guía metodológica y práctica para la realización de Proyectos. . Servicio de Publicaciones del Colegio de Ingenieros de Caminos, Canales y Puertos. Madrid.
ETSECCP A Coruña (). Procedimiento para la realización del Proyecto Fin de Carrera. http://caminos.udc.es/info/asignaturas/510/documentos/procedimientoICCP_10.pdf
Gonzalo de Fuentes Bescós. (). Valoración de obras en Ingeniería Civil.. Universidad Politécnica de Madrid.

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.