Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Ser capaz de aplicar os coñecementos adquiridos e resolver problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa Innovación, orientación e avaliación educativa. |
A5 |
Ser capaz de demostrar unha comprensión sistemática dos procesos de innovación, orientación e avaliación educativa e o dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados coa mesma. |
A14 |
Utilizar de maneira creativa as novas tecnoloxías para optimizar os procesos de ensino-aprendizaxe e orientación profesional, e deseñar sistemas para educación con base en Internet. |
A20 |
Proporcionar unha preparación científica de vangarda en innovación, orientación e avaliación que permita avanzar na converxencia integrada entre políticas de innovación, estratexias de avaliación e planes de orientación. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
B3 |
Traballar de forma autónoma e con iniciativa. |
B4 |
Traballar de forma colaborativa. |
B5 |
Capacidade de organización e planificación. |
B7 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como investigador. |
B8 |
Ser capaz de comunicarse cos seus compañeiros, coa comunidade educativa e coa sociedade en xeral no ámbito das súas áreas de coñecemento. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
A1. Ser capaz de aplicar os coñecementos adquiridos e resolver problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa Innovación, orientación e avaliación educativa.
A5. Ser capaz de demostrar unha comprensión sistemática dos procesos de innovación, orientación e avaliación educativa e o dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados coa mesma.
A14. Utilizar de maneira creativa as novas tecnoloxías para optimizar os procesos de ensino-aprendizaxe e orientación profesional, e deseñar sistemas para educación con base en Internet.
A20. Proporcionar unha preparación científica de vangarda en innovación, orientación e avaliación que permita avanzar na converxencia integrada entre políticas de innovación, estratexias de avaliación e planes de orientación.
|
AR1 AR5 AR13 AR19
|
|
|
B1. Capacidade de análise e síntese.
B3. Traballar de forma autónoma e con iniciativa.
B4. Traballar de forma colaborativa.
B5. Capacidade de organización e planificación.
B7. Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como investigador.
B8. Ser capaz de comunicarse cos seus compañeiros, coa comunidade educativa e coa sociedade en xeral no ámbito das súas áreas de coñecemento. |
|
BR1 BR3 BR4 BR5 BR7 BR8
|
|
C3. Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4. Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C7. Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
|
CC3 CC4 CC7
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1. Investigación avaliativa
|
Conceptualización e modelos para a investigación avaliativa |
2. A avaliación de programas como investigación avaliativa |
Compoñentes básicos dunha proposta para a avaliación de programas educativos |
3. Consideracións metodolóxicas na avaliación de programas educativos |
- Os deseños de investigación avaliativa para a súa aplicación en avaliación de programas.
- Fontes de datos.
- Técnicas e instrumentos de recollida de información.
- Análise e interpretación de datos. |
4. Investigación sobre a avaliación de programas
|
Avances e novas perspectivas
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Introductory activities |
|
1 |
0 |
1 |
Guest lecture / keynote speech |
|
10 |
15 |
25 |
Document analysis |
|
0 |
20 |
20 |
Supervised projects |
|
2 |
5 |
7 |
Long answer / essay questions |
|
2 |
0 |
2 |
Directed discussion |
|
6 |
12 |
18 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Introductory activities |
Exposición xeral da materia e o seu desenvolvemento |
Guest lecture / keynote speech |
Exposicións da temática |
Document analysis |
Lectura e revisión das fontes bibliográficas |
Supervised projects |
Desenvolvemento dun traballo avaliativo en grupo ou individual |
Long answer / essay questions |
Proba na que se busca responder por escrito a preguntas de certa amplitude valorando que se proporcione a resposta esperada, combinada coa capacidade de razoamento (argumentar, relacionar, etc.), creatividade e espírito crítico. |
Directed discussion |
Debate dos temas |
Personalized attention |
Methodologies
|
Guest lecture / keynote speech |
Document analysis |
Supervised projects |
|
Description |
Resolución de dúbidas en titoría |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Guest lecture / keynote speech |
|
Asistencia e participación |
10 |
Supervised projects |
|
Estrutura, adecuación, argumentación e fontes bibliográficas utilizadas |
50 |
Directed discussion |
|
Participación e argumentación |
15 |
Long answer / essay questions |
|
Resultados da proba |
25 |
|
Assessment comments |
|
Sources of information |
Basic
|
Comité Conjunto de Estándares para la evaluación educativa (1998). Estándares para la evaluación de programas. Bilbao: Edic. Mensajero
REBOLLOSO, E.; FERNÁNDEZ-RAMIREZ, B. y CANTÓN, P. (2008). Evaluación de programas de intervención social. Madrid: Edit. Síntesis
STUFFLEBEAM, D.L. y SHINKFIELD, A.J. (2007). Evaluation Theory, Models & applications. San Francisco, CA: Jossey-Bass
AEC (2000). Guía para la Gestión de la Calidad de los Servicios Públicos (Adaptación de la Norma UNE-EN-ISO 9004-2). Madrid: MAP
ALVIRA MARTÍN, F. (1991). Metodología de la evaluación de programas. (Cuadernos Metodológicos, 2). Madrid: CIS |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|