Identifying Data 2015/16
Subject (*) Tratamento da información na xestión e avaliación das institucións Code 652512205
Study programme
Mestrado Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativa
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 1st four-month period
First Obligatoria 4.5
Language
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Filosofía e Métodos de Investigación en Educación
Coordinador
Salvador González, Xabier de
E-mail
javier.desalvador@udc.es
Lecturers
Salvador González, Xabier de
E-mail
javier.desalvador@udc.es
Web
General description

Study programme competencies
Code Study programme competences / results
A5 Deseñar, analizar, seleccionar e aplicar técnicas e instrumentos de recollida e análise da información para desenvolver procesos de avaliación de programas, servizos, estratexias e recursos de intervención socioeducativa en diversos contextos.
A8 Redactar, presentar e defender proxectos de investigación e informes, memorias, regulamentos, así como outros documentos básicos que contribúan a organizar a acción escolar e/ou socioeducativa.
B1 Capacidade de análise e síntese
B2 Capacidade de resolución de problemas
B3 Habilidades para localizar e analizar información de fontes diversas
B7 Capacidade para elaborar e defender un discurso ante diferentes audiencias
B8 Traballo colaborativo
B10 Traballo autónomo
B12 Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación.
B13 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos más amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
B14 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
B15 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades.
B16 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo.
B17 Comunicar as conclusións -e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan- a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades
B18 Aplicar os coñecementos adquiridos e a capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida
C6 Capacidade de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuizos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclua reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuizos, valorando criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información disponible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences / results
Understand and design the main techniques for collecting information on the processes of educational intervention. AJ5
AJ8
BC3
BC7
BC8
BC10
BC12
BC13
BC14
BC16
CC3
CC6
Meet, plan and execute the main techniques of data analysis in the process of socio-intervention. AJ5
BC1
BC2
BC8
BC10
BC15
BC17
BC18
CC3
CC6
CC7
CC8

Contents
Topic Sub-topic
1. A recollida e a análise da información no proceso de panificación e desenvolvemento da xestión, avaliación e investigación dos centros, programas e servizos escolares ou socioeducativos.
2. Principais técnicas de recollida e análise da información.
3. Análise e interpretación de datos.

Planning
Methodologies / tests Competencies / Results Teaching hours (in-person & virtual) Student’s personal work hours Total hours
Problem solving A5 A8 B1 B2 B3 B7 B10 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 C3 C6 C8 20 35 55
Collaborative learning B8 C6 C7 C8 10 0 10
Mixed objective/subjective test A5 B1 B2 B7 B10 B12 B14 B15 B17 B18 C3 2.5 0 2.5
ICT practicals B3 B1 C3 C6 C8 10 25 35
 
Personalized attention 10 0 10
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Problem solving resolución de problemas
Collaborative learning traballo en grupos pequenos
Mixed objective/subjective test proba individual
ICT practicals prácticas con programas de ordenador

Personalized attention
Methodologies
ICT practicals
Problem solving
Collaborative learning
Mixed objective/subjective test
Description


Assessment
Methodologies Competencies / Results Description Qualification
ICT practicals B3 B1 C3 C6 C8 0
Problem solving A5 A8 B1 B2 B3 B7 B10 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 C3 C6 C8 0
Collaborative learning B8 C6 C7 C8 0
Mixed objective/subjective test A5 B1 B2 B7 B10 B12 B14 B15 B17 B18 C3 0
 
Assessment comments

prácticas en aula: 40%

proba: 60%

Sources of information
Basic RUBIO, MJ. y VARAS, J. (2011). El análisis de la realidad en la intervención social. Madrid: CCS
GRIMA, P. (2011). La certeza absoluta y otras ficciones. Los secretos de la estadística. Barcelona: RBA

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.