Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A8 |
Redactar, presentar e defender proxectos de investigación e informes, memorias, regulamentos, así como outros documentos básicos que contribúan a organizar a acción escolar e/ou socioeducativa. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese |
B12 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
B13 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos más amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B14 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B15 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B16 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
C1 |
Comunicar as conclusións -e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan- a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüedades |
C6 |
Capacidade de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuizos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclua reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuizos, valorando criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información disponible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Redactar, presentar e defender proxectos e informes de investigación. |
AJ8
|
BC1 BC12 BC13 BC14 BC15 BC16
|
CC1 CC6
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1. Estrutura, significado e funcións do proxecto
|
. |
2. Estrutura do informe
|
. |
3. As citas, as notas e as referencias bibliográficas
|
. |
4. Algunhas suxestións para a redacción |
. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Document analysis |
|
0 |
28 |
28 |
Directed discussion |
|
9 |
0 |
9 |
Long answer / essay questions |
|
0 |
15 |
15 |
Seminar |
|
21 |
0 |
21 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Document analysis |
Técnica metodolóxica que supón a utilización de documentos audiovisuais e/ou bibliográficos (fragmentos de reportaxes documentais ou películas, noticias de actualidade, paneis gráficos, fotografías, biografías, artigos, textos lexislativos, etc.) relevantes para a temática da materia con actividades especificamente deseñadas para a análise dos mesmos. Pódese empregar como introdución xeral a un tema, como instrumento de aplicación do estudo de casos, para a explicación de procesos que non se poden observar directamente, para a presentación de situacións complexas ou como síntese de contidos de carácter teórico ou práctico. |
Directed discussion |
Técnica de dinámica de grupos na que os membros dun grupo discuten de forma libre, informal e espontánea sobre un tema, aínda que poden estar coordinados por un moderador. |
Long answer / essay questions |
Redactar un proxecto de investigación. |
Seminar |
Técnica de traballo en grupo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema. Caracterízase pola discusión, a participación, a elaboración de documentos e as conclusións ás que teñen que chegar todos os compoñentes do seminario. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Long answer / essay questions |
|
Description |
Asesoramento para a elaboración do proxecto de investigación. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Seminar |
|
Participación no seminario. |
20 |
Directed discussion |
|
Participación na discusión dirixida. |
10 |
Long answer / essay questions |
|
Redacción dun proxecto de investigación. |
70 |
|
Assessment comments |
|
Sources of information |
Basic
|
|
Donatella della Porta e Michael Keating (eds.): Enfoques y metodologías de las ciencias sociales. Una perspectiva pluralista. Madrid, Akal, 2013. Gloria Pérez Serrano (coord.): Modelos de investigación cualitativa en Educación Social y Animación Sociocultural. Aplicaciones prácticas. Madrid, Narcea, 2001. José Manuel Prellezo e Jesús Manuel García: Investigar. Metodología y técnicas del trabajo científico. Madrid, CCS, 2003. Julio Alguacil Gómez: Cómo se hace un trabajo de investigación en sociología. Madrid, Los Libros de la Catarata, 2011. María José Rubio e Jesús Varas: El análisis de la realidad en la intervención social. Mëtodos y técnicas de investigación. Madrid, CCS, 2004. Phyllis Creme e Mary R. Lea: Escribir en la universidad. Barcelona, Gedisa, 2003. Ramón Soriano: Cómo se escribe una tesis. Guía práctica para estudiantes e investigadores. Córdoba, Berenice, 2008. Roberto Hernández Sampieri, Carlos Fernández Collado e Pilar Baptista Lucio: Fundamentos de metodología de la investigación. Madrid, McGraw-Hill, 2010. |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|