Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
(CE-G1)Coñecer as características dos estudantes, os seus contextos sociais e motivacións |
A2 |
(CE-G2)Comprender o desenvolvemento da personalidade destes estudantes e as posibles disfuncións que afectan á aprendizaxe. |
A3 |
(CE-G3)Elaborar propostas baseadas na adquisición de coñecementos, destrezas e aptitudes intelectuais e emocionais. |
A4 |
(CE-G4)Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e ritmos de aprendizaxes |
A5 |
(CE-G5)Coñecer os procesos de interacción e comunicación no aula e no centro, abordar e resolver posibles problemas |
A16 |
(CE-E2)Coñecer os contidos que se cursan nos respectivos ensinos. |
A18 |
(CE-E4)Coñecer contextos e situacións en que se usan ou aplican os diversos contidos curriculares |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Analizar a adecuación dos contidos en linguas extranxeiras (inglés). |
AP1 AP2 AP3 AP4 AP5 AP16 AP18
|
|
CM2 CM3 CM4 CM5 CM6 CM7 CM8
|
Coñecer os contidos relevantes na especialidade de LEs. |
AP1 AP2 AP3 AP4 AP5 AP16 AP18
|
|
CM2 CM3 CM4 CM5 CM6 CM7 CM8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Contidos da especialidade de Linguas estranxeiras. |
- Temas dos temarios de oposicións.
- Corrección expositiva oral e escrita. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Discusión dirixida |
A1 A2 A4 A5 |
3 |
26 |
29 |
Presentación oral |
A3 A16 A18 C2 C3 |
4 |
40 |
44 |
Proba de ensaio |
C2 C6 |
1 |
20 |
21 |
Sesión maxistral |
A3 A4 A16 C4 C5 C6 C7 C8 |
2 |
2 |
4 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Discusión dirixida |
Discusión e valoración dos temas propostos por os/as profesores/as e das presentacións do resto do alumnado. |
Presentación oral |
Cada estudante realizará unha presentación oral sobre un dos contidos do temario da especialidade de lingua estranxeira (inglés). Os/as profesores/as explicarán previamente os aspectos a ter en conta á hora de preparala: tanto o desenvolvemento dos contidos como a mecánica da propia presentación (organización, coherencia, uso da lingua inglesa e linguaxe corporal, entre outros aspectos). |
Proba de ensaio |
Na data oficial do exame final cada estudante desenvolverá por escrito un tema do temario de linguas estranxeiras. |
Sesión maxistral |
Os/as profesores/as tratarán do temario da especialidade de lingua estranxeira (inglés), así como o desenvolvemento efectivo das presentacións. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Discusión dirixida |
Presentación oral |
|
Descrición |
Cada estudante realizará unha presentación oral dun tema relacionado cos contidos da materia. Despois da presentación analizarase na clase o desenvolvemento e profundidade da mesma, polo que se lle dedicará tempo de clase á comprensión de cada estudante dos contidos da materia. Para a elaboración da presentación tamén contarán co apoio das profesoras fóra da aula. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Discusión dirixida |
A1 A2 A4 A5 |
Valorarase o compromiso continuo de cada estudante coa discusión dos temas propostos por os/as profesores/as e das presentacións do resto do alumnado. |
20 |
Presentación oral |
A3 A16 A18 C2 C3 |
Valoraranse tanto os contidos espostos como o desenvolvemento da propia presentación (organización, coherencia, dotes expositivas, dominio da lingua inglesa e linguaxe corporal, entre outros aspectos). |
50 |
Proba de ensaio |
C2 C6 |
Terase en conta tanto o desenvolvemento como a organización e estructura do tema e a calidade da lingua inglesa empregada. |
30 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Council of Europe (2001). The Common European Framework of Reference for Languages . Cambridge: CUP. Dinçay, T. (2010). A Quick Chronological Review of the ELT Methods along with their Techniques andprinciples: Choosing Eclecticism from along Language Teaching Methods. Ocak-Subal-Mart,147. Ankara University: Dil Dergisi. Maicusi, T., Maicusi, P. & Carrillo López,M.J. (1999-200). The Error in the Second Language Acquisition. Encuentro. Revista de investigación e innovaciónen la clase de idiomas, 11, pp.168-173. McLaughlin, B. (1987). Theories of second-language learning . London: Arnold. Mitchell, R. & Myles, F. (1998). Second language learning theories . London: Arnold. Richards, J.C. &Rodgers, T.S. (2001). Approaches andMethods in Language Teaching. Cambridge: Cambridge University Press. Sánchez-Reyes, S. (2011). The Common European Framework of Reference. In House, S. (coord.), Ingles Complementos de formacióndisciplinar. Theory and Practice in English Language Teaching. Vol.9, ( pp.85-100). Barcelona: Grao |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|