Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
(CE-G1)Coñecer as características dos estudantes, os seus contextos sociais e motivacións |
A3 |
(CE-G3)Elaborar propostas baseadas na adquisición de coñecementos, destrezas e aptitudes intelectuais e emocionais. |
A8 |
(CE-G8)Promover accións de educación emocional, en valores e formación cidadá |
A9 |
(CE-G9)Participar na definición do proxecto educativo e nas actividades xerais do centro atendendo a criterios de mellora da calidade, atención á diversidade, prevención de problemas de aprendizaxe e convivencia |
A10 |
(CE-G10)Relacionar a educación co medio e comprender a función educadora da familia e a comunidade, tanto na adquisición de competencias e aprendizaxe como na educación no respecto dos dereitos e liberdades, na igualdade de dereitos e oportunidades entre homes e mulleres e na igualdade de trato e non discriminación das persoas con discapacidade |
A11 |
(CE-G11)Coñecer a evolución histórica da familia, os seus diferentes tipos e a incidencia do contexto familiar na educación. |
A13 |
(CE-G13)Comprender as implicacións educativas da situación lingüística galega e adquirir e aplicar criterios, estratexias e recursos pedagóxicos para participar na planificación e desenvolvemento do plano lingüístico do centro. |
A15 |
(CE-E1)Coñecer o valor formativo e cultural das materias correspondentes á especialización. |
A17 |
(CE-E3)Coñecer a historia e os desenvolvementos recentes das materias e as súas perspectivas para poder transmitir unha visión dinámica das mesmas |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Al término del curso, el alumno deberá ser capaz de
comprender las competencias necesarias implicadas en el aprendizaje de una lengua.
|
AJ3 AJ15 AJ17
|
|
CC2 CC3 CC6
|
Desarrollar materiales que promuevan determinadas competencias lingüísticas |
|
|
CC3
|
Fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e poña en valor as achegas dos estudantes. |
AJ8
|
|
|
Coñecer e aplicar propostas docentes innovadoras no ámbito da especialización cursada. |
AJ11 AJ15
|
|
|
Integrar a formación en comunicación audiovisual e multimedia no proceso de ensino-aprendizaxe. |
AJ9
|
|
|
Coñecer estratexias e procedementos de avaliación e entender a avaliación como un procedemento de regulación da aprendizaxe e estímulo ao esforzo. |
AJ1 AJ10
|
|
|
Identificar os problemas relativos ao ensino e a aprendizaxe das materias da especialización e expor alternativas e solucións. |
AJ13 AJ15 AJ17
|
|
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
CC4
|
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
|
CC7
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Language, Learning and Teaching
|
1 Questions about Second Language Acquisition
– Learner Characteristics
– Learning Processes
– Age and Acquisition
2 Language
3 Learning and Teaching
4 Schools of Thought in Second Language Acquisition
– Structural Linguistics and Behavioral Psychology
– Generative Linguistics and Cognitive Psychology
– Constructivism: A Multidisciplinary Approach
5 Nineteen Centuries of Language Teaching
– The Grammar-Translation Method
|
First Language Acquisition
|
Age Factors
1 First Language Acquisition
– Theories and Approaches
2 First Language Acquisition Insights Applied to Language Teaching
– The Direct Method
– The Gouin Series
|
Human Learning
Styles and Strategies
Personality Factors
|
Psychological Factors
1 Human Learning
– Learning and Training
– Types of Learning
– The Audio-Lingual Method
2 Styles and Strategies
– Learning Styles
– Strategies
– The Silent Way
3 Personality Factors
– Affective Factors in Second Language Acquisition
– Motivation
– Desuggestopedia
4 Two more Language Teaching Methods
– Community Language Learning
– Total Physical Response |
Communicative Competence |
Sociocultural Factors
1 Communicative Competence
– Language Functions
– Communicative Language Teaching
– Concept-Based, Task-Based, and Participatory Approaches |
Toward a Theory of Second Language Acquisition
|
Linguistic Factors
1 Krashen's Input Hypothesis
– The Natural Approach
|
The Post-Method Era |
Putting everything together
– Learning Strategy Trainig
– Cooperative Learning
– Multiple Intelligences |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Collaborative learning |
A1 A8 A10 A11 C2 |
10 |
20 |
30 |
Student portfolio |
C4 C7 |
2 |
6 |
8 |
Oral presentation |
A15 A17 C2 C3 C6 |
3 |
6 |
9 |
Workshop |
A3 A9 A13 A15 A17 |
8 |
16 |
24 |
Objective test |
A15 A17 C2 |
3 |
24 |
27 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Collaborative learning |
Trabajo en parejas o grupos reducidos para optimizar el aprendizaje. |
Student portfolio |
El alumno elaborará un portafolios que inciuirá:
– diversos cuestionarios
– fichas de sobre los distintos métodos de enseñanza de idiomas
– glosario
|
Oral presentation |
A lo largo del curso, cada alumno tendrá que hacer una presentación oral individual que consistirá en la demostración de uno de los métodos estudiados en clase. |
Workshop |
Taller orientado a identificar los diferentes estilos de aprendizaje. |
Objective test |
Examen final. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Workshop |
Student portfolio |
|
Description |
Los alumnos que necesiten atención personalizada serán atendidos en las horas de tutorías. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Workshop |
A3 A9 A13 A15 A17 |
Taller práctico. |
20 |
Collaborative learning |
A1 A8 A10 A11 C2 |
Participación en los trabajos en grupo y exposición de los mismos en el aula. |
15 |
Student portfolio |
C4 C7 |
Cuestionarios, fichas y glosario. |
15 |
Objective test |
A15 A17 C2 |
Examen final |
35 |
Oral presentation |
A15 A17 C2 C3 C6 |
Presentación de trabajo individual. |
15 |
|
Assessment comments |
La calificación final consistirá en la suma de las calificaciones obtenidas en los siete apartados incluidos en las metodologías y la evaluación.
|
Sources of information |
Basic
|
Atkinson, Dwight (2011). Alternative approaches to second language acquisition . New York: Routledge
Thornbury, Scott (2006). An A–Z of ELT. Macmillan Books for Teachers
Thornbury, Scott (). An A–Z of ELT. http://scottthornbury.wordpress.com/index/
Richards, Jack (2001). Approaches and Methodos in Language Teaching. Cambridge, CUP
Kumaravadivelu, B (2004). Beyond Methods. New Haven, Yale University Press
Littlewood, William (2002). Communicative Language Teaching. Cambridge, CUP
Brown, Douglas H. (2007). Principles of Language Learning and Teaching. White Planes, NY, Pearson
Nunan, David (2004). Task-based Language Teaching. Cambridge, CUP
Tanner, Rosie & Catherine Green (2009). Tasks for Teacher Education. London, Longman
Brown, Douglas H. (2007). Teaching by Principle. White Planes, NY, Pearson
Larsen-Freeman, Diane (2004). Techniques and Principles in Language Teaching. Oxford, OUP
Kumaravadivelu, B (2008). Understanding Language Teaching. New Jersey, Lawrence Erlbaum Associates |
Se proporcionará bibliografía específica adicional para cada método. |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Deseño curricular e didáctica da lingua estranxeira/652609921 | Recursos. estratexias e materiais didácticos na aula de linguas estranxeiras/652609922 | Metodoloxía do ensino-aprendizaxe da lingua estranxeira/652609923 | Avaliación do ensino-aprendizaxe da lingua estranxeira/652609924 | Proxectos de innovación e investigación educativa en linguas estranxeiras/652609E31 |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|