Barragán,
C. et al. (2005). Hablar en clase. Cómo trabajar la lengua
oral en el centro escolar. Caracas e Barcelona: Laboratorio
Educativo e Graó. Barrio,
M. e Harguindey, E. (1983). Lerias e enredos para os máis
pequenos. Vigo: Galaxia. Bigas,
M. e Correig, M. (eds.) (2000). Didáctica de la lengua
en la educación infantil. Madrid: Síntesis. Boullosa,
P. G. (1997). Cando o rei por aquí pasou. Libro do folclore
infantil galego. Vigo: Xerais. Bryant,
S. C. (2003). El arte de contar cuentos. Barcelona:
Biblaria. Calvet,
L.-J. (1998). A (socio)lingüística. Santiago de
Compostela: Laiovento. Carballeira
Anllo, X. M. (coord.) (2009). Gran dicionario Xerais da
lingua. Vigo: Xerais. Cassany,
D., Luna, M. e Sanz, G. (2003). Enseñar lengua.
Barcelona: Graó. Crystal,
D. (2003). A morte das linguas. Vigo: Galaxia. Díaz
García, M. T., Mas Álvarez, I. e Zas Varela, L. (coords.) (2008).
Integración lingüística e inmigración. Santiago de
Compostela: Universidade de Santiago de Compostela. Feixó
Cid, X. G. (2006). Gramática da lingua galega: síntese
práctica. Vigo: Xerais. Fernández
Paz, A., Lorenzo Suárez, A. M. e Ramallo, F. (s.d.). A
planificación lingüística nos centros educativos. (S. l.):
Xunta de Galicia. Formoso
Gosende, V. (2013). Do estigma á estima: propostas para un novo
discurso lingüístico. Vigo: Edicións Xerais de Galicia, 2013. Freixeiro
Mato, X. R. (2007). Gramática da lingua galega. Vigo: A
Nosa Terra. Freixeiro
Mato, X. R. (2013). Estilística da lingua galega. Vigo:
Xerais. Gugenberger,
E., Monteagudo, H. e Rei-Doval G. (eds.) (2013). Contacto de
linguas, hibrididade, cambio: contextos, procesos e consecuencias.
Santiago de Compostela: Consello da Cultura Galega. Harguindey,
E. (2009). Desaprenda a falar galego en 15 días cos erros dun
tradutor automático ___ e reaprenda noutros 15. Bertamiráns
(Ames): Laiovento.
Harguindey,
H. e Barrio, M. (1994). Antoloxía do conto popular
galego. Vigo: Galaxia. López
Viñas, X., Lourenço Módia, C. e Moreda Leirado, M. (2011). Gramática práctica da lingua galega:
comunicación e expresión. A Coruña: Baía Edicións. Martín,
P. (1985). ¿Que cousa é cousa? O libro das adiviñas.
Vigo: Galaxia. Martínez
Lema, P., Sanmartín Rei, G. (eds.) (2011). Unha outra guía para
a intervención lingüística. A Coruña: Universidade da Coruña. Marzábal
Expósito, F., López Barreiro, M.B. (2008). Profesionaliza a túa
lingua: ciencias da educación. A Coruña: Universidade da
Coruña. Medrano,
C. L. (1994). 50 xogos de lingua. Vigo: Xerais. Medrano,
C. L. (1998). Outros 50 xogos de lingua. Vigo: Xerais. Monfort,
M. e Juárez Sánchez, A. (1999). El niño que habla. El
lenguaje oral en el preescolar. Madrid: CEPE. Mosquera
Carregal, X. M. e Pino Ramos, S. (2008). Síntese gramatical.
A Coruña: Universidade da Coruña. Recuperado de
http://www.udc.es/snl/documentospdf/Sintese_gramatical.pdf. Noia
Campos, C. (2002). Contos galegos de tradición oral.
Vigo: Nigratea. Núñez
Singala, M. C. [2009]. En galego, por que non?: contra os
prexuízos e as simplificacións sobre a lingua. Vigo: Galaxia. Observatorio
da Cultura Galega (2011a). As Lingua(s) a debate: inquérito sobre
opinións, actitudes e expectativas da sociedade galega.Santiago de Compostela: Consello da Cultura Galega. Observatorio
da Cultura Galega (2011b). O idioma galego na sociedade: a
evolución sociolingüística 1992-2008. Santiago de Compostela:
Consello da Cultura Galega. Orella
pendella. Ditos, recitados e cancións infantís.
<www.orellapendella.org> Pablo
Sánchez, M. J. & Pérez Montero, C. (1995). El taller de
lenguaje oral en la Escuela Infantil. Baúl de recursos. Madrid:
Siglo Veintiuno de España Editores. Palou,
J. & Bosch, C. (coords.) (2005). La lengua oral en la
escuela. 10 experiencias didácticas. Barcelona: Graó. Ponte...
nas ondas! <www.pontenasondas.org> Ramallo,
F., Rei-Doval, G. & Rodríguez Yáñez, X. P. (eds.)
(2000). Manual de Ciencias da Linguaxe. Vigo: Xerais. Revista
Galega de Educación, 41 (monográfico: Literatura oral e
educación), xuño 2008. Rodari,
G. (1999). Gramática da fantasía. Introducción á arte de
contar historias. Pontevedra: Kalandraka. Sánchez-Cano,
M. (coord.) (2009). La conversación en pequeños grupos en
el aula. Barcelona: Graó. Sanmartín
Rei, G. (coord.) (2010). Lingua e futuro. A Coruña:
Laiovento. Sanmartín
Rei, G. (coord..) (2012a). Criterios para o uso da lingua. A
Coruña: Universidade da Coruña. Recuperado de
http://www.udc.es/snl/documentospdf/Libro_Criterios_lingua.pdf. Sanmartín
Rei, G. (coord..) (2012b). Sobre a calidade da nosa lingua. A
Coruña: Universidade da Coruña. Recuperado de
http://www.udc.es/snl/documentospdf/Libro_Calidade_Lingua.pdf. Silva-Valdivia,
B. (coord.) (1994). Didáctica da lingua en situacións de
contacto lingüístico. Santiago de Compostela: Universidade. Silva
Valdivia, B., Rodríguez Rodríguez, X., Vaquero Quintela, I.
(coords.) (2010). Educación e linguas en Galicia. Santiago de
Compostela: Universidade de Santiago de Compostela. Silva
Valdivia, B., Rodríguez Rodríguez, X., Vaquero Quintela, I.
(coords.) (2011). A planificación para a normalización
lingüística nos centros de ensino non universitarios: actas das II
Xornadas “Educación e linguas en Galicia” . Santiago de
Compostela: Universidade de Santiago de Compostela. |