Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A6 |
Ter unha marcada orientación de servizo ao cliente. |
A8 |
Avaliar os potenciais turísticos e a análise prospectivo da súa explotación. |
A13 |
Manexar técnicas de comunicación. |
A24 |
Utilizar e analizar as tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) nos distintos ámbitos do sector turístico. |
A28 |
Coñecer os obxectivos, a estratexia e os instrumentos públicos da planificación. |
A33 |
Creatividade. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
B2 |
Comunicación oral e escrita en lingua nativa. |
B3 |
Resolución de problemas. |
B4 |
Razoamento crítico. |
B5 |
Compromiso ético. |
B6 |
Aprendizaxe autónoma. |
B7 |
Adaptación a novas situacións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñocer as nociones básicas sobre a comunicación e o seu papel na promoción turística, de xeito que poda afrontar os retos profesionais que se lle presenten cunha perspectiva máis ampla e completa.
|
A6 A8 A13 A33
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Utilizar as tecnoloxías da comunicación nos distintos ámbitos do sector turístico |
A24
|
|
C3
|
Coñocer os obxectivos, a estratexia e as ferramentas públicas da planificación. |
A28
|
|
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1. A COMUNICACIÓN |
- Definición.
- Comunicación vs. Información.
- Obxectivos.
- Elementos que interveñen no proceso de comunicación.
- Modelos de comunicación. Aportacións de outras ciencias.
- Dereito á información
|
2. COMUNICACIÓN CORPORATIVA EXTERNA E INTERNA |
- A comunicación corporativa: áreas de comunicación. O dircom
- A comunicación externa: definición, elementos do proceso
- Os axentes do proceso de comunicación externa
- A comunicación interna
- Responsabilidade Social Corporativa
- Relacións institucionais: o lobbying
- As relacións públicas e o protocolo |
3. A COMUNICACIÓN EMPRESARIAL E A IDENTIDADE CORPORATIVA
|
- A comunicación comercial e institucional
- Evolución do modelo de comunicación empresarial
- Comunicación de crise
- A importancia da comunicación como intanxible organizacional
- Comunicación e Marketing. Comunicación integral
- Identidade corporativa. Marca. Imaxen e reputación
|
4. A COMUNICACIÓN TURÍSTICA |
- O producto e servicio turístico e as súas peculiaridades
- Dirección, planificación e control da comunicación turística |
5. ESTRATEXIAS DE COMUNICACIÓN TURÍSTICA |
- Estratexias de publicidade
- Estratexias de promoción e patrocinio
- Estratexias dixitais |
6. O PLAN DE COMUNICACIÓN |
- Concepto
- Para que serve
- Deseño e implementación |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Supervised projects |
A13 A24 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
7 |
84 |
91 |
Seminar |
A6 A8 A13 A24 A28 B4 |
10 |
20 |
30 |
Guest lecture / keynote speech |
A13 A24 A28 C4 C5 C6 C7 C8 |
21 |
0 |
21 |
Objective test |
A13 B1 B2 B3 B4 B7 C1 |
1 |
6 |
7 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Supervised projects |
Durante as titorías realizaranse traballos relativos á materia da asignatura. Algúns deles contarán para a nota final. |
Seminar |
Durante os seminarios daráselle ao alumno a materia de índole máis práctica e apegada á realidade profesional co fin de que empregue estes coñecementos nos seus traballos. |
Guest lecture / keynote speech |
Parte teórica da asignatura. |
Objective test |
Proba escrita |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
Seminar |
Guest lecture / keynote speech |
|
Description |
Durante o desenvolvemento da materia impartiranse clases maxistrais -nas que se farán aproximacións teóricas á materia-, seminarios -aproximacións prácticas- e titorías personalizadas -nas que o/o profesor/é ofrecerá orientacións periódicas aos grupos de traballo durante o desenvolvemento dos seus proxectos. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
A13 A24 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Durante as titorías da materia os alumnos farán traballos. O profesor decidirá cales deles se entregan ata que se entreguen tres: Máximo dous realizados en clase e o resto a entregar nun prazo límite de 15 días. O total: un 40% da nota final. Non entregar un traballo supón perder a porcentaxe correspondente da nota final. |
40 |
Objective test |
A13 B1 B2 B3 B4 B7 C1 |
O exame da materia vale un 60% da nota final e para aprobar a materia en xuño é necesario obter, polo menos, un 4,5/10 nel. O exame de xullo suporá o 80% da nota. Os traballos de clase realizados durante o cuadrimestre puntuaranse cun máximo do 20% na nota de xullo. |
60 |
|
Assessment comments |
|
Sources of information |
Basic
|
Martín Martín, F. (2010). "Comunicación Empresarial e Institucional". Univérsitas
De Borja, L., Andreu, J. y Bosch, R. (2002). "El consumidor turístico". Esic
Revilla Camacho, Mª Á. (2004). "Fundamentos de marketing turístico". Síntesis
Lacasa, A (2007). "Gestión de la comunicación empresarial". Gestión 2000
Castillo, A (2011). "Lobby y comunicación". Comunicación Social
Campo, S. y Yagüe, MJ (2011). "Publicidad y Promoción en las Empresas Turísticas". Síntesis
Sánchez Chamizo, R. (2004). “Introducción a la comunicación turística: el valor de la imagen en la comercialización de productos turísticos”. Universidad de Málaga |
|
Complementary
|
Cassany, D. (1995). "La cocina de la escritura". Anagrama
ALTÉS MACHÍN, CARMEN (2001). "Márketing y Turismo". Síntesis
O'Reilly, T. (2006). "Qué es la web 2.0".
Bergstrom, B. (2009). "Tengo algo en el ojo: técnicas esenciales de comunicación visual". PROMOPRESS
Roca G. y A. Fumero (2007). "Web 2.0". Fundación Orange |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Márketing Turístico/662G01016 | Interpretación do Patrimonio/662G01038 | A Imaxen dos Produtos e Destinos Turísticos nos Medios de Comunicación/662G01046 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|