Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Comprender os principios do turismo: a súa dimensión espacial, social, cultural, política, laboral e económica. |
A6 |
Ter unha marcada orientación de servizo ao cliente. |
A13 |
Manexar técnicas de comunicación. |
A15 |
Traballar en inglés como lingua estranxeira. |
A29 |
Traballar en medios socioculturais diferentes. |
A33 |
Creatividade. |
A34 |
Iniciativa e espírito emprendedor. |
A35 |
Motivación por calidade. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
B2 |
Comunicación oral e escrita en lingua nativa. |
B3 |
Resolución de problemas. |
B4 |
Razoamento crítico. |
B5 |
Compromiso ético. |
B6 |
Aprendizaxe autónoma. |
B7 |
Adaptación a novas situacións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Comprender textos escritos y orales en lengua inglesa procedentes de diversas fuentes y específicos del ámbito turístico. |
A1 A13 A15 A29 A33 A34 A35
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C2 C4 C5 C7 C8
|
Dominar el vocabulario necesario y las estructuras gramaticales precisas para poder expresarse correctamente en lengua inglesa, tanto a nivel escrito como oral, en contextos propios del ámbito turístico. |
A1 A6 A13 A15 A29 A33 A34 A35
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Expresar información en lengua inglesa, tanto a nivel escrito como oral, sobre temática específica del ámbito turístico, utilizando adecuadamente el vocabulario y las estructuras gramaticales necesarias estudiadas previamente. |
A1 A6 A13 A15 A29 A33 A34 A35
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Describing tourist sights and a village, town or city. |
Adjectives (order and the relative superlative)
Relative clauses (Defining and non-defining relative clauses)
Participle clauses
The Passive
Prepositions
Related vocabulary |
Improving reading comprehension skills by means of different tourism texts. |
Vocabulary related to the tourist industry
Grammar structures
Improving writing skills |
Increasing vocabulary related to the tourist industry |
Holiday types
Tourism types
Environmental issues
Other useful vocabulary (at the airport, on a sightseeing tour, on a cruise ship...) |
Improving oral fluency |
Description of a tourist sight
Description of a village, town or city
Talking about holiday types or tourism types
Making suggestions, requests and offers
Expressing opinions (agreeing and disagreeing)
Talking about experiences |
Increasing listening comprehension skills |
Vocabulary related to the tourism industry
Grammar structures |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Proba obxectiva |
A1 A13 A15 A33 A34 A35 B1 B2 B3 B4 B6 B7 C2 C7 |
4 |
24 |
28 |
Proba oral |
A1 A13 A15 A33 A34 A35 B1 B2 B3 B4 B6 B7 C2 C7 |
3 |
18 |
21 |
Obradoiro |
A1 A13 A15 A33 A34 A35 B1 B2 B3 B4 B6 B7 C2 C7 |
38 |
57 |
95 |
Análise de fontes documentais |
A1 A6 A13 A15 A29 A33 A34 A35 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
4 |
0 |
4 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba obxectiva |
Prueba a realizar a finales del cuatrimestre para evaluar la expresión escrita y la comprensión lectora del alumno.
También incluye la realización de dos ejercicios de traducción de frases de español a inglés a lo largo del cuatrimestre y un ejercicio de redacción para evaluar la habilidad comunicativa a nivel escrito del alumno. |
Proba oral |
Exposiciones orales que se realizarán a lo largo del cuatrimestre para evaluar la habilidad comunicativa a nivel oral del alumno. |
Obradoiro |
Clases básicamente prácticas en las que el alumno trabajará con el material necesario y recibirá la información precisa para el desarrollo de sus habilidades comunicativas, tanto a nivel escrito como a nivel oral. |
Análise de fontes documentais |
Ejercicios de "listening" con material auditivo o audiovisual.
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba oral |
Obradoiro |
|
Descrición |
Tanto los talleres como las diversas presentaciones orales conllevan una atención personalizada según las necesidades de cada alumno. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba oral |
A1 A13 A15 A33 A34 A35 B1 B2 B3 B4 B6 B7 C2 C7 |
Two oral presentations:
1) Guided description of a tourist sight (15%)
2) Description of a village, town or city (25%)
|
40 |
Proba obxectiva |
A1 A13 A15 A33 A34 A35 B1 B2 B3 B4 B6 B7 C2 C7 |
-Written exam (30%): a) reading comprehension and questions, b) short essay and c) translation of sentences from Spanish to English
-Two translation exercises from Spanish to English (20%): 1st exercise (10%) and 2nd exercise (10%).
-Short essay (10%) |
60 |
|
Observacións avaliación |
La ASISTENCIA es OBLIGATORIA. La asistencia a un 80% de las clases como mínimo significa sumar medio punto a la calificación global siempre y cuando el alumno haya superado tanto la parte escrita como la parte oral, y sólo se sumará en la convocatoria ordinaria. El alumno necesita un mínimo de un 30% en la parte escrita tras sumar el resultado obtenido en el examen escrito con los resultados obtenidos en los dos ejercicios de traducción y el resultado logrado en el ejercicio de redacción, y un mínimo de un 20% en la parte oral tras sumar los resultados obtenidos en cada una de las dos presentaciones orales para aprobar la asignatura en la convocatoria ordinaria. Si se consigue el resultado mínimo requerido en una de las partes y en la otra no, la parte aprobada se guardará hasta la convocatoria extraordinaria. En la convocatoria extraordinaria, el examen escrito es el 60% de la nota final, lo que significa que los resultados obtenidos en los ejercicios de traducción y en el ejercicio de redacción NO se tendrán en cuenta. Asimismo, aquellos alumnos que NO hayan obtenido un mínimo de un 20% en la parte oral, tendrán que repetir una o las dos presentaciones orales en la convocatoria extraordinaria.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
www.tourism-review.com (). .
CNN.com (). .
bbc.co.uk (). .
spokenenglish.org (). .
unwto.org/index.php (). .
eslflow.com (). .
thesaurus.com (). .
thefreedictionary.com (). .
visual.merriamwebster.com/arts-architecture.php (). .
Martin Hewings (1999). Advanced Grammar in Use. Cambridge University Press
Enrique Alcaraz Varó et al. (2000). Diccionario de términos de turismo y de ocio. Inglés-Español, Spanish-English. Ariel Referencia
(1998). Diccionario Oxford. Español-Inglés, Inglés-Español. Oxford University Press
(2003). New Oxford Dictionary of English. Oxford University Press
(1995). The Oxford-Duden Pictorial Spanish and English Dictionary. Oxford University Press |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|