Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A1 |
Comprender os principios do turismo: a súa dimensión espacial, social, cultural, política, laboral e económica. |
A3 |
Comprender o carácter dinámico e evolutivo do turismo e da nova sociedade do lecer. |
A4 |
Coñecer as principais estruturas político-administrativas turísticas. |
A5 |
Converter un problema empírico nun obxecto de investigación e elaborar conclusións. |
A8 |
Avaliar os potenciais turísticos e a análise prospectivo da súa explotación. |
A10 |
Xestionar os recursos financeiros. |
A14 |
Comprender o marco legal que regula as actividades turísticas. |
A18 |
Identificar e xestionar espazos e destinos turísticos. |
A19 |
Xestionar o territorio turístico de acordo cos principios de sustentabilidade. |
A23 |
Analizar os impactos xerados polo turismo. |
A24 |
Utilizar e analizar as tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) nos distintos ámbitos do sector turístico. |
A25 |
Comprender un plan público e as oportunidades que se derivan para o sector privado. |
A27 |
Comprender o funcionamento dos destinos, estruturas turísticas e os seus sectores empresariais no ámbito mundial. |
A28 |
Coñecer os obxectivos, a estratexia e os instrumentos públicos da planificación. |
A32 |
Detectar necesidades de planificación técnica de infraestruturas e instalacións turísticas. |
A33 |
Creatividade. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
B2 |
Comunicación oral e escrita en lingua nativa. |
B3 |
Resolución de problemas. |
B4 |
Razoamento crítico. |
B5 |
Compromiso ético. |
B6 |
Aprendizaxe autónoma. |
B7 |
Adaptación a novas situacións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Comprender os principios do turismo: a súa dimensión espacial, social, cultural, política, laboral e económica |
A1 A8 A24 A27 A33
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Comprender o carácter dinámico e evolutivo do turismo e da nova sociedade do lecer. |
A3
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Coñecer as principais estruturas político-administrativas turísticas |
A4
|
B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Converter un problema empírico nun obxecto de investigación e elaborar conclusións. |
A5
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C3 C4 C5 C6 C8
|
Xestionar os recursos financeiros. |
A10
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Identificar e xestionar espazos e destinos turísticos. |
A18
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Comprender o marco legal que regula as actividades turísticas. |
A14
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Identificar e xestionar espazos e destinos turísticos. |
A18
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Xestionar o territorio turístico de acordo cos principios de sustentabilidade. |
A19
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Analizar os impactos xerados polo turismo. |
A23
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Comprender un plan público e as oportunidades que se derivan para o sector privado. |
A25
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Coñecer os obxectivos, a estratexia e os instrumentos públicos da planificación |
A28
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6
|
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Detectar necesidades de planificación técnica de infraestruturas e instalacións turísticas. |
A32
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Creatividade |
A33
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Introducción |
Política Turística
Gestión pública |
La administración turística: Funciones y competencias |
Precedentes
Administración europea
Administración central
Administración autonómica
Administración local |
Planificación turística |
Conceptos fundamentales
Planes de desarrollo turístico
Estudio de casos |
Instrumentos de gestión |
Instrumentos de gestión
Entes de gestión |
Modelos |
Estudio comparativo.
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Oral presentation |
A1 A3 A4 A5 A8 A10 A14 A18 A19 A23 A24 A25 A27 A28 A32 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
2 |
20 |
22 |
Supervised projects |
A3 A4 A5 A8 A10 A14 A18 A19 A23 A24 A25 A27 A28 A32 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
5 |
8 |
13 |
Objective test |
A1 A3 A4 A5 A8 A10 A14 A18 A19 A23 A24 A25 A27 A28 A32 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
2 |
8 |
10 |
Field trip |
A1 A3 A4 A5 A10 A14 A18 A19 A23 A25 A28 A32 A33 |
19 |
38 |
57 |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A3 A4 A5 A8 A10 A14 A18 A19 A23 A24 A25 A27 A28 A32 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
20 |
20 |
40 |
|
Personalized attention |
|
8 |
0 |
8 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Oral presentation |
Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica |
Supervised projects |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
Objective test |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa |
Field trip |
Actividades desenvolvidas nun contexto externo ao contorno académico universitario (empresas, institucións, organismos, monumentos, etc.) relacionadas co ámbito de estudo da materia. Estas actividades céntranse no desenvolvemento de capacidades relacionadas coa observación directa e sistemática, a recollida de información, o desenvolvemento de produtos (bosquexos, deseños, etc.), etc. |
Guest lecture / keynote speech |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa |
Personalized attention |
Methodologies
|
Oral presentation |
Supervised projects |
Field trip |
|
Description |
Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica.
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Oral presentation |
A1 A3 A4 A5 A8 A10 A14 A18 A19 A23 A24 A25 A27 A28 A32 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Ao rematar a matería o alumno prersentará un traballo resumo de todolos temas tratados a partir de un caso práctico |
20 |
Supervised projects |
A3 A4 A5 A8 A10 A14 A18 A19 A23 A24 A25 A27 A28 A32 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Periodicamente entregarase un traballo relacionado cos temas desenvolvidos nos seminarios |
20 |
Objective test |
A1 A3 A4 A5 A8 A10 A14 A18 A19 A23 A24 A25 A27 A28 A32 A33 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
A fin do curso farase unha proba obxectiva na que se recollerñán os conceptos teóricos explicados perante o curso |
40 |
Field trip |
A1 A3 A4 A5 A10 A14 A18 A19 A23 A25 A28 A32 A33 |
Actividades desenvolvidas nun contexto externo ao contorno académico universitario (empresas, institucións, organismos, monumentos, etc.) relacionadas co ámbito de estudo da materia. Estas actividades céntranse no desenvolvemento de capacidades relacionadas coa observación directa e sistemática, a recollida de información, o desenvolvemento de produtos (bosquexos, deseños, etc.), etc. |
10 |
|
Assessment comments |
|
Sources of information |
Basic
|
VERA REBOLLO, J. F.; LÓPEZ PALOMEQUE, F.; MARCHENA, M. y ANTÓN, S ((2011)). Análisis territorial del turismo y planificación de destinos turísticos.. Valencia, Tirant lo Blanch.
Mirabell Izard, Oriol (2010). Gestión pública del turismo. UOC
Planificación territorial del turismo (2005). Planificación territorial del turismo. UOC |
|
Complementary
|
Bayón Mariné, F. y Rojo Martín I. ((2004):). Operaciones y Procesos de Producción en el Sector Turístic. Síntesis
Vera, fernando (coord.) (1997). Análisis territorial del turismo. Editorial Ariel
Vogeler Ruiz, C. y Hernández Armand, E. ((2003):). Estructura y Organización del Mercado Turístico.. Editorial Centro de estudios Ramín Areces
Velasco González, M. ((2005):). La Política Turística. . Editorial: Tirant Lo Blanc. Valencia
Montaner Montejano, J. ((2002):). Política y Relaciones Turísticas Internacionales.. Editorial Ariel. Barcelona |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Dereito/662G01003 | Recursos Territoriais Turísticos/662G01018 | Métodos e Técnicas de Investigación no Turismo/662G01024 | Xestión Turística do Patrimonio/662G01025 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|