Identifying Data 2015/16
Subject (*) Contorna económica e procedem. Inicio proxecto Code 670471109
Study programme
Mestrado Universitario en Dirección Integrada de Proxectos
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree Yearly
First Optativa 5
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Tecnoloxía da Construción
Coordinador
Alvarez Diaz, Jose Antonio
E-mail
jose.antonio.alvarezd@udc.es
Lecturers
Alvarez Diaz, Jose Antonio
E-mail
jose.antonio.alvarezd@udc.es
Web http://www.mdip.es
General description

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Saber actuar como representantes do promotor do proxecto en tódolos ámbitos de actuación do Director de Proxecto ou Project Manager.
A2 Saber xestionar e dirixir Proxectos de Edificación e Desenvolvemento Territorial na especialidade de Edificación e Desenvolvemento Territorial
B1 Capacidade de análise e de síntese.
B2 Capacidade de Organización e Planificación
B3 Capacidade de Traballo en equipo
B4 Capacidade de procura, análise e selección de información relevante.
B5 Capacidade de utilización e xestión da información
B6 Orientación a resultados
B7 Orientación ao cliente
B8 Capacidade de comunicación e motivación
B13 Capacidade de liderado, diálogo e negociación
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Saber analizar o ámbito económico dun proxecto construtivo e realizar unha planificación estratéxica AJ1
AJ2
BJ1
BJ2
BJ3
BJ4
BJ6
BJ7
BJ8
BJ13
CC1
CC3
CC7
Coñecer o alcance dun estudo de viabilidade dun proxecto construtivo e redactalo AJ1
AJ2
BJ1
BJ2
BJ3
BJ4
BJ5
BJ6
BJ13
CC1
CC3
CC6
CC7
Coñecer e implantar os procedementos de xerencia na fase inicial dun proxecto AJ1
AJ2
BJ1
BJ2
BJ3
BJ4
BJ5
BJ6
BJ7
BJ8
BJ13
CC1
CC4
CC6
CC7

Contents
Topic Sub-topic
Análise do contorno económico dun proxecto construtivo e planificación estratéxica - Procedemento para a análise do contorno
- Planificación estratéxica
- Análise dun caso práctico: Gran Terciario
Estudo de viabilidade dun proxecto construtivo - Contido e alcance dun estudo de viabilidade
- Metodoloxía e fases dun estudo de viabilidade
- Análise de casos prácticos: promoción inmobiliaria
Inicio do proxecto - Proceso de busca de proxectos
- Criterios para a selección de proxectos
- Inicio do proxecto
- Reunión de lanzamento
- Preparación para a contratación
- Análise dun ou varios casos práctico

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Case study A1 A2 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 18 18 36
Supervised projects A1 A2 B1 B2 B3 B5 B6 B8 B13 C4 0 18 18
Objective test A1 A2 B1 B2 B3 B4 B6 C1 C3 C7 2 0 2
Guest lecture / keynote speech A1 A2 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B13 C1 C3 C4 C6 C7 32 32 64
 
Personalized attention 5 0 5
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Case study Expoñeranse casos reais para ilustrar a aplicación dos contidos teórico - prácticos expostos nas sesións maxistrais
Supervised projects O docente propoñerá unha serie de casos similares aos expostos na aula, para que o alumno, individualmente, os elabore segundo as indicacións impartidas na aula.
Objective test Realizarase un exame de respostas curtas ou tipo test de cada un dos módulos, compostos por 10 preguntas.
Guest lecture / keynote speech Consiste na exposición dos fundamentos e das metodoloxías de traballo para poder realizar planificación estratéxica, estudos de viabilidade e o comezo dun proxecto. Asistencia obrigatoria.

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description
Durante a realización dos traballos individuais propostos en cada módulo, o alumno dispoñerá dunha titoría individualizada (no despacho do profesor) e en grupo (durante o desenvolvemento das sesións prácticas), para a realización deste.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Guest lecture / keynote speech A1 A2 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B13 C1 C3 C4 C6 C7 A asistencia a clase é obrigatoria, só admitiranse como máximo unha falta, dous con xustificante. 2
Supervised projects A1 A2 B1 B2 B3 B5 B6 B8 B13 C4 Propoñeranse un mínimo de dous traballos individuais. O alumno asistirá obrigatoriamente as sesións prácticas, xa que una parte dos traballos se resolverán na aula con axuda do profesor. 38
Objective test A1 A2 B1 B2 B3 B4 B6 C1 C3 C7 Realizarase un exame tipo test ou preguntas curtas, entre 10 e 20 preguntas con unha duración estimada de 30 min + Exercicio prácitco. 60
 
Assessment comments
Proba obxectiva:
- Examen teórico: consta dunha parte teórica na que se propoñen de 10 a 20 preguntas tipo test ou de resposta breve, na que se esixe unha nota mínima de 4 (40% da nota da proba).
- Examen práctico: a parte práctica será un exercicio similar aos traballos individuais desenvolvidos durante o curso (60% da nota da proba).

A nota final se calcula según a fórmula:

N= 2% IA + 38% TI + 60% PO
IA: índice de asistencia (máximo de faltas=1)
TI: Nota media dos traballos individuaís.
PO: Nota media ponderada da proba obxectiva (40% T + 60% P).

Sources of information
Basic • MIGUEL ANGEL GARCIA-AGULLO (2006). "EL ESTUDIO DE VIABILIDAD DE LA PROMOCION INMOBILIARIA" (2ª ED.). CIE INVERSIONES EDITORIALES DOSSAT-2000, S.L.
PATRICIO MONTOYA (2007). "GESTION DE PROMOCIONES INMOBILIARIAS" . DIAZ DE SANTOS
• DELFIN FERNANDEZ MARTIN (2004). "LA PROMOCION INMOBILIARIA: ASPECTOS PRACTICOS" (3ª ED.). CIE INVERSIONES EDITORIALES DOSSAT-2000, S.L.
SIDNEY M. LEVY (2002). "PROJECT MANAGEMENT IN CONSTRUCTION (4TH ED.)". MCGRAW-HILL

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Marco conceptual da DIP/670471101
Xestión da integración e alcance do proxecto/670471103

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus
Tésis master/670471209

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.