Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A3 |
Deseñar, planificar, executar e avaliar proxectos tecnolóxicos, científicos ou de xestión nun marco de sostibilidade. |
A23 |
Dominio de habilidades e métodos de identificación de riscos, estimación de probabilidades e estimación de consecuencias. |
A24 |
Capacidade de realizar unha análise de fiabilidade, probabilidade de fallo, índice de fiabilidade |
A25 |
Capacidade de análise de tensións, aplicación de coeficientes e aplicación de métodos probabilísticos. |
A26 |
Coñecer as características mecánicas e fisico-químicas de formigóns especiais actualmente usados en edificación e a súa adecuación funcional, construtiva e estrutural. |
A27 |
Coñecer a tecnoloxía do uso en estruturas de edificación do formigón armado e pre-tensado e a súa normativa de aplicación. |
A30 |
Coñecer os procesos de acondicionamento do terreo e a tecnoloxía das cimentacións especiais. |
B1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións -e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan- a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
B5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en boa medida autodirixido ou autónomo. |
B6 |
Capacidade de análise e síntese. |
B7 |
Capacidade de organización e planificación. |
B8 |
Coñecementos informáticos relativos ao ámbito de estudo |
B9 |
Capacidade de xestión da información. |
B10 |
Capacidade de Resolución de problemas. |
B11 |
Capacidade de Toma de decisións. |
B12 |
Capacidade de Traballo en equipo. |
B13 |
Capacidade de Traballo nun equipo de carácter interdisciplinar |
B14 |
Habilidades nas relacións interpersoais. |
B15 |
Capacidade de Razoamento crítico. |
B16 |
Capacidade de Adquirir Compromiso ético. |
B17 |
Capacidade de Aprendizaxe autónoma. |
B18 |
Capacidade de Adaptación a novas situacións. |
B19 |
Creatividade. |
B20 |
Iniciativa e espírito emprendedor. |
B21 |
Capacidade de Liderado. |
B22 |
Motivación pola calidade. |
B23 |
Sensibilidade cara a temas ambientais. |
B24 |
Orientación a resultados. |
B25 |
Orientación ao cliente. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Dominio de habilidades y métodos de identificación de riesgos, estimación de probabilidades y estimación de consecuencias.
Capacidad de realizar un análisis de fiabilidad, probabilidad de fallo, índice de fiabilidad.
Capacidad de análisis de tensiones, aplicación de coeficientes y aplicación de métodos probabilistas.
Capacidad de calcular la vida útil y nivel de fiabilidad.
Conocer las características mecánicas y fisico-químicas de hormigones especiales actualmente usados en edificación y su adecuación funcional, constructiva y estructural.
Conocer la tecnología del uso en estructuras de edificación del hormigón armado y su normativa de aplicación.
Conocer los procesos de acondicionamiento del terreno y la tecnología de las cimentaciones especiales.
|
AC3 AC23 AC24 AC25 AC26 AC27 AC30
|
BC1 BC2 BC3 BC4 BC5 BC6 BC7 BC8 BC9 BC10 BC11 BC12 BC13 BC14 BC15 BC16 BC17 BC18 BC19 BC20 BC21 BC22 BC23 BC24 BC25
|
CC1 CC3 CC4 CC5 CC6 CC7 CC8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1.1.- Propiedades tecnológicas de los materiales, variables básicas.
1.2.- Bases de proyecto, criterios de seguridad, requisitos y exigencias.
1.3.- Estado límite último, de servicio y durabilidad.
1.4.- Aspectos normativos y desarrollo tecnológico.
1.5.- Cálculo y diseño de elementos estructurales para edificios.
1.6.- Aspectos prácticos
1.7.- Dimensionamiento de elementos de cimentación en edificación. Aspectos geotécnicos en el problema. Aspectos normativos. Tipologías de cimentaciones, superficiales, profundas, etc.
|
.
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A3 A23 A24 A25 A26 A27 A30 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B21 B22 B23 B24 B25 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
9 |
18 |
27 |
Problem solving |
A3 A23 A24 A25 A26 A27 A30 |
9 |
18 |
27 |
Mixed objective/subjective test |
A3 A23 A24 A25 A26 A27 A30 |
1 |
5 |
6 |
Supervised projects |
A3 A23 A24 A25 A26 A27 A30 |
1 |
13 |
14 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
En ellas se desarrollan los aspectos fundamentales que se consideran necesarios para el desarrollo de la materia.
Esta labor debe completarse con autorformación del alumno en los temas que se indiquen oportunamente. |
Problem solving |
Resolución práctica de problemas relacionados con la signatura. Esta resolución puede ser efectuada por el profesor, por los alumnos o de forma mixta. Puede ser desarrollada de forma presencial, no presencial o mixta, en función de la temática concreta y complejidad considerada de la misma. |
Mixed objective/subjective test |
Prueba final obligatorio para todos los alumnos, con el fin de demostrar la capacidad adquiridas en las diversas materias |
Supervised projects |
Desarrollo de trabajos, prácticas etc. sobre aspectos que se consideren importantes para la formación del alumno.
Comprende cualquier otra actividad que se considere interesante en cada momento oportuno |
Personalized attention |
Methodologies
|
Guest lecture / keynote speech |
Problem solving |
Supervised projects |
|
Description |
Asistencia al alumno para el desarrollo de los diversos tipos de prácticas y dudas que puedan surgir durante el curso. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Guest lecture / keynote speech |
A3 A23 A24 A25 A26 A27 A30 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B21 B22 B23 B24 B25 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Asistencia participativa y obligatoria |
10 |
Mixed objective/subjective test |
A3 A23 A24 A25 A26 A27 A30 |
Obligatoria y eliminatoria |
20 |
Supervised projects |
A3 A23 A24 A25 A26 A27 A30 |
Practicas - Trabajos - Ejercicios |
70 |
|
Assessment comments |
Esquema de calificación orientativo, Se ajustará, por parte de los profesores, en cada momento a las circunstancias del curso.
|
Sources of information |
Basic
|
|
1.- EHE-08.
2.- DB-SE- Cimentaciones.
3.- Model Code for Service Life Design, Bulletin 34, fib(CEB-FIP)
4.- Structural Concrete, volumen 3, Bulletin 53, fib(CEB-FIP)
5.- Structural Concrete, volumen 1 y 2, Bulletin 51 y 52, fib(CEB-FIP)
6.- Hormigón Armado, volúmenes 1,2 y 3, Álvaro García Meseger, Escuela de la Edificación.
7.- Estructuras Arquitectónicas de Hormigón, volúmenes 1 y 2, Juan Pérez Valcárcel.
8.- Comrel, reliability consulting programs, rcp munich.
9.- Curso Aplicado de Cimentaciones, Jose M. Rodríguez Ortiz y otros. COAM.
10.- Estudio Geotécnico y Mecánica de Suelos, Félix Suarez Riestra, CGCAAT de Galicia. |
Complementary
|
|
Ver plataforma Moddle |
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Principios da enxeñaría do risco e fiabilidade estrutural/670503014 | Métodos de cálculo estrutural e metodoloxía probabilística/670503015 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Aplicacións da metodoloxía probabilística ao cálculo avanzado en estruturas de madeira en edificación/670503017 | Aplicacións da metodoloxía probabilística ao cálculo avanzado en estruturas de aceiro e mixtas en edificación/670503018 |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|