Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A15 |
Redactar proxectos técnicos no ámbito da edificación. |
A27 |
Desenvolver auditorías de proxectos e de execución de obras. |
A29 |
Elaborar estudos, certificados, ditames, documentos e informes técnicos. |
A31 |
Redactar, analizar, controlar, xestionar e desenvolver proxectos técnicos. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
B2 |
Capacidade de organización e planificación. |
B7 |
Capacidade de traballo en equipo. |
B13 |
Compromiso ético. |
B15 |
Adaptación a novas situacións. |
B16 |
Capacidade de aplicar os coñecementos na práctica. |
B19 |
Capacidade de liderado, diálogo e negociación. |
B23 |
Orientación a resultados. |
B24 |
Orientación ao cliente. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Aptitud para redactar proyectos técnicos de obras y construcciones, que no requieran proyecto arquitectónico, así como proyectos de demolición y decoración. |
A15
|
|
|
Conocimientos de la organización del trabajo profesional y de los estudios, oficinas y sociedades profesionales, la reglamentación y la legislación relacionada con las funciones que desarrolla el Arquitecto Técnico y el marco de responsabilidad asociado a la actividad. |
A27
|
|
|
Capacidad de análisis de los proyectos de ejecución y su traslación a la ejecución de las obras. |
A27
|
|
|
Aptitud para redactar documentos que forman parte de proyectos de ejecución elaborados en forma multidisciplinar. |
A29
|
|
|
Capacidad para aplicar la normativa técnica al proceso de la edificación, y generar documentos de especificación técnica de los procedimientos y métodos constructivos de edificios. |
A29 A31
|
|
|
Aptitud para analizar, diseñar y ejecutar soluciones que faciliten la accesibilidad universal en los edificios y su entorno. |
A31
|
|
|
Capacidad para analizar y redactar proyectos de evacuación de edificios. |
A31
|
|
|
Capacidade de análise e síntese. |
|
B1
|
|
Capacidade de organización e planificación. |
|
B2
|
|
Capacidade de traballo en equipo |
|
B7
|
|
Compromiso ético. |
|
B13
|
|
Adaptación a novas situacións. |
|
B15
|
|
Capacidade de aplicar os coñecementos na práctica |
|
B16
|
|
Capacidade de liderado, diálogo e negociación |
|
B19
|
|
Orientación a resultados |
|
B23
|
|
Orientación ao cliente. |
|
B24
|
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma |
|
|
C1
|
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
|
C2
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
C3
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
C4
|
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
|
C5
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
C6
|
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida |
|
|
C7
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
C8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
INTRODUCIÓN |
DESENVOLVEMENTO DA MATERIA, DURACIÓN, ASISTENCIA, AVALIACIÓN E MATERIAIS.
|
PROXECTO |
PROFUNDIZACIÓN NA DEFINICIÓN DO PROXECTO, AS FASES DE EELABORACIÓN DUN PROXECTO, O PROXECTO DE EDIFICACIÓN. CONCRECIÓN DO CONTIDO DO MESMO. |
METODOLOXÍA DO PROXECTO |
ZONAS, SUBZONAS, ÁREAS E INTERRELACIÓN ENTRE ÁREAS E ZONAS. COÑECEMENTO DO ESPAZO E DOS OBXECTOS QUE O OCUPAN. PROXECTAR ÁREAS DO EDIFICIO, DORMITORIO, ESTAR, COCIÑA, BAÑO, ETC. |
METODOLOXÍA DO PROXECTO |
CONTEXTO Y MEDIOS DO PROXECTO. PROCESO METODOLÓXICO: ANÁLISE, SÍNTESE, AVALIACIÓN. ADECUACIÓN E COHERENCIA ENTRE A PROPOSTA E OS OBXECTIVOS. ELEMENTOS GRÁFICOS E DOCUMENTAIS DO PROXECTO. |
PROXECTOS DE EXECUCIÓN. CASOS PRÁCTICOS |
CONSISTE NA ELABORACIÓN DE DOUS PROXECTOS AO LONGO DO CUADRIMESTRE.
-O PRIMEIRO REFÍRESE Á ANÁLISE, DESENVOLVEMENTO E PLANIFICACIÓN DUN ESPAZO COMERCIAL.
-O SEGUNDO DIRÍXESE AO ÁMBITO DE USO RESIDENCIA A TRAVÉS DA PLANIFICACIÓN DUN ESPAZO DESTINADO A VIVENDA DESENVOLVENDO O PROXECTO AXEITADO A TAL FIN.
AMBAS PRÁCTICAS DESENVOLVERANSE SOBRE O MARCO FÍSICO DUN MESMO EDIFICIO ELIXIDO ENTRE OS QUE PERTENZAN Á ZONA DO ENSANCHE OU CIDADE VELLA E TEÑA RECOÑECIDO NA ORDENACIÓN URBANÍSTICA DE APLICACIÓN UN CERTO GRAO DE PROTECCIÓN. ADEMÁS AS SÚAS CARACTERÍSTICAS SERÁN AS ADECUADAS PARA POSIBILITAR UNHA INTERVENCIÓN TÉCNICA EN MATERIA DE SUPRESIÓN DE BARREIRAS ARQUITECTÓNICAS COMO A INCORPORACIÓN DE EQUIPO ASCENSOR.
|
METODOLOXÍA DO PROXECTO |
CONTEXTO E MEDIOS DO PROXECTO. PROCESO METODOLÓXICO: ANÁLISE, SÍNTESE, AVALIACIÓN. ADECUACIÓN E COHERENCIA ENTRE A PROPOSTA E OS OBXECTIVOS. ELEMENTOS GRÁFICOS E DOCUMENTAIS DO PROXECTO. |
EXPERIENCIAS COMPLEMENTARIAS |
-COMPATIBILIZÁNDOAS CO DESENVOLVEMENTO DO CURSO, PLANTÉANSE VISITAS A EMPRESAS DO SECTOR: SHOWROOMS DE ILUMINACIÓN, PREFABRICACIÓN, ... |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Document analysis |
A27 B1 B2 B7 B13 B16 B23 C2 C3 C4 C5 C6 |
0 |
30 |
30 |
Laboratory practice |
A27 A31 B1 B2 B7 B16 B23 B24 C1 C3 C6 C7 |
28 |
20 |
48 |
Problem solving |
A15 A29 A31 B1 B2 B7 B16 B24 C1 C3 C4 C7 C8 |
4 |
0 |
4 |
Supervised projects |
A15 A27 A31 B1 B2 B13 B15 B16 B19 B24 C1 C3 C6 |
14 |
40 |
54 |
Student portfolio |
A15 B2 B7 B15 B19 B23 C1 C4 C7 C8 |
4 |
0 |
4 |
Guest lecture / keynote speech |
A29 A31 B1 B13 B16 B23 C1 C4 C7 |
8 |
0 |
8 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Document analysis |
UTILIZACIÓN DA BIBLIOGRAFÍA CORRESPONDENTE. |
Laboratory practice |
SERVIRÁN ESTAS PRÁCTICAS PARA FACER CORRECCIÓNS DOS EXERCICIOS. |
Problem solving |
FARANSE PUBLICAMENTE EN HORARIOS PRESENCIAIS ONDE TODOS PODERÁN INTERVIR DANDO O SEU PUNTO DE VISTA DA SOLUCIÓN. |
Supervised projects |
PARTE DOS EXERCICIOS SERÁN PLANTEADOS E RESOLTOS EN HORARIO NON PRESENCIAL COA CORRESPONDENTE DISCUSIÓN E CORRECCIÓN DOS MESMOS EN HORARIO PRESENCIAL. |
Student portfolio |
IRANSE GARDANDO TODOS OS TRABALLOS DO ALUMNO NUNHA CARPETA QUE EL MESMO DISEÑARÁ NO COMEZO DO CURSO. TERANSE SESIÓNS PERAOAIS COS ALUMNOS EN TITORÍAS PARA QUE FAGAN AUTOCORRECCIÓNS DOS TRABALLOS. |
Guest lecture / keynote speech |
SEMANALMENTE ANTES DE QUE SE EXPOÑAN OS EXERCICIOS PRÁCTICOS, FARASE UNHA EXPOSICIÓN ORAL E NA PIZARRA DOS CONTIDOS POR PARTE DO PROFESOR QUE TRATARÁ DE TEMAS QUE VAI ABORDAR NA PRÁCTICA. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Student portfolio |
|
Description |
IRANSE GARDANDO TODOS OS TRABALLOS DO ALUMNO NUNHA CARPETA QUE EL MESMO DISEÑARÁ NO COMEZO DO CURSO. TERANSE SESIÓNS PERAOAIS COS ALUMNOS EN TITORÍAS PARA QUE FAGAN AUTOCORRECCIÓNS DOS TRABALLOS. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Student portfolio |
A15 B2 B7 B15 B19 B23 C1 C4 C7 C8 |
IRANSE GARDANDO TODOS OS TRABALLOS DO ALUMNO NUNHA CARPETA QUE EL MESMO DISEÑARÁ NO COMEZO DO CURSO. TERANSE SESIÓNS PERAOAIS COS ALUMNOS EN TITORÍAS PARA QUE FAGAN AUTOCORRECCIÓNS DOS TRABALLOS. |
2 |
Laboratory practice |
A27 A31 B1 B2 B7 B16 B23 B24 C1 C3 C6 C7 |
SERVIRÁN ESTAS PRÁCTICAS PARA FACER CORRECCIÓNS DOS EXERCICIOS. |
51 |
Guest lecture / keynote speech |
A29 A31 B1 B13 B16 B23 C1 C4 C7 |
SEMANALMENTE ANTES DE QUE SE EXPOÑAN OS EXERCICIOS PRÁCTICOS, FARASE UNHA EXPOSICIÓN ORAL E NA PIZARRA DOS CONTIDOS POR PARTE DO PROFESOR QUE TRATARÁ DE TEMAS QUE VAI ABORDAR NA PRÁCTICA. |
2 |
Problem solving |
A15 A29 A31 B1 B2 B7 B16 B24 C1 C3 C4 C7 C8 |
FARANSE PUBLICAMENTE EN HORARIOS PRESENCIAIS ONDE TODOS PODERÁN INTERVIR DANDO O SEU PUNTO DE VISTA DA SOLUCIÓN. |
13 |
Supervised projects |
A15 A27 A31 B1 B2 B13 B15 B16 B19 B24 C1 C3 C6 |
PARTE DOS EXERCICIOS SERÁN PLANTEADOS E RESOLTOS EN HORARIO NON PRESENCIAL COA CORRESPONDENTE DISCUSIÓN E CORRECCIÓN DOS MESMOS EN HORARIO PRESENCIAL. |
30 |
Document analysis |
A27 B1 B2 B7 B13 B16 B23 C2 C3 C4 C5 C6 |
UTILIZACIÓN DA BIBLIOGRAFÍA CORRESPONDENTE. |
2 |
|
Assessment comments |
PARA A AVALIACIÓN DA ASIGNATURA EXÍSESE UNHA ASISTENCIA REGULAR (MÍNIMA 80%) ÁS CLASES EXPOSITIVAS E INTERACTIVAS.
PARA SUPERAR A ASIGNATURA, É NECESARIO A CORRECTA REALIZACIÓN DOS TRABALLOS, ASÍ COMO O SEU SEGUIMENTO NA CLASE DE PRÁCTICAS.
|
Sources of information |
Basic
|
F. CHING (). ARQUITECTURA: FORMA, ESPACIO Y ORDEN. EDITORIAL GUSTAVO GILI
ERNST NEUFERT (). ARTE DE PROYECTAR EN ARQUITECTURA. EDITORIAL GUSTAVO GILI
GERARD ALLEN / RICHARD OIVER (). ARTE Y PROCESO DEL DIBUJO ARQUITECTÓNICO. EDIT. GG
F. ALCALDE (). BANCO DE DETALLES ARQUITECTÓNICOS. TECNOGRAPHIC S.L.
FRANCISCO DE GRACIA (). CONSTRUIR EN LO CONSTRUIDO: LA ARQUITECTURA COMO MODIFICACIÓN.
F. CHING Y STEVEN P. JOROSZEK (). DIBUJO Y PROYECTO. EDITORIAL GUSTAVO GILI
LEONARDO BENEVOLO (). DISEÑO DE LA CIUDAD. EDIT. GG
BRUNO MUNARI (). DISEÑO Y COMUNICACIÓN VISUAL. CONTRIBUCIÓN A UNA METODOLOGÍA DIDÁCTICA..
RUDOLF PRENZEL (). DISEÑO Y TÉCNICA DE LA REPRESENTACIÓN EN ARQUITECTURA. EDITORIAL GUSTAO GILI
JORGE SAINZ (). EL DIBUJO DE ARQUITECTURA. EDIT. NEREA
BOUDON / POUSIN (). EL DIBUJO EN LA CONCEPCIÓN ARQUITECTÓNICA. LIMUSA. NORIEGA EDITORES
INSTITUTO DE BIOMECÁNICA DE VALENCIA (1992). ERGONOMÍA Y MUEBLE.
E. J. MCCORMIK (1980). ERGONOMÍA. FACTORES HUMANOS EN INGENIERÍA Y DISEÑO. G.G.
S. GIEDION (). ESPACIO, TIEMPO Y ARQUITECTURA.. EDIT. DOSSAT
WUCIUS WON (). FUNDAMENTOS DEL DISEÑO BIDIMENSIONAL Y TRIDIMENSIONAL..
LEONARDO BENEVOLO (). HISTORIA DE LA ARQUITECTURA MODERNA. EDIT. GG
FERNÁNDEZ ALBA (). IDEOLOGÍA Y ENSEÑANZA DE LA ARQUITECTURA EN ESPAÑA. EDITORIAL TUCAR
J. PANERO, M. ZELNIK (1983). LAS DIMENSIONES HUMANAS EN LOS ESPACIOS INTERIORES. G.G.
F. CHING (). MANUAL DE DIBUJO ARQUITECTÓNICO. EDITORIAL GUSTAVO GILI
JONES CHRISTOPHER (). MÉTODOS DE DISEÑO..
LUDOVICO QUARONI (). PROYECTAR UN EDIFICIO: OCHO LECCIONES DE ARQUITECTURA. XARAIT EDICIONES
BRUNO ZEVI (). SABER VER LA ARQUITECTURA. EDIT. POSEIDON
K.D. PORTMAN (). SIGNOS Y SÍMBOLOS DE LOS DISEÑOS DE LA CONSTRUCCIÓN. EDITORIAL GUSTAVO GILI
HENRICH SCHMITT (). TRATADO DE LA CONSTRUCCIÓN. EDITORIAL GUSTAVO GILI |
|
Complementary
|
GONZÁLEZ VELAYOS, E. (). BREVE HISTORIA DE UNA LARGA PROFESIÓN. C.G.C.C.O.O.A.
PÉREZ GUERRA (). DICTÁMENES Y ESTUDIOS DE DERECHO URBANO. EDITORIAL MONTECORVO
RUÍZ SERRA, R. (). RÉGIMEN DE FINCAS RUINOSAS. EDITORIAL M.O.P.U. |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Xeometría Descritiva/670G01004 | Expresión Gráfica Arquitectónica I/670G01008 | Construción I/670G01009 | Construción II/670G01011 | Expresión Gráfica Arquitectónica II/670G01013 | Instalacións I/670G01014 | Construción III/670G01017 | Xeometría da Representación/670G01018 | Estructuras I/670G01019 | Topografía/670G01020 | Proxectos Técnicos I/670G01023 | Instalacións II/670G01024 | Estruturas II/670G01025 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
Proxecto Fin de Grao/670G01036 | Prácticas externas/670G01043 |
|
|