Datos Identificativos 2015/16
Asignatura (*) Prácticas Externas Código 710521007
Titulación
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados en Museos, Arquivos e Bibliotecas
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Correo electrónico
Web
Descrición xeral Prácticas curriculaes en museos, archivos y bibliotecas

Competencias do título
Código Competencias do título
A2 CE2 – Coñecer e manexar as técnicas museográficas e historiográficas
A5 CE5 – Estar capacitado para a xestión en museos
A6 CE6 – Estar capacitado para a xestión en arquivos históricos e bibliotecas patrimoniais
A7 CE7 – Coñecer o marco xurídico e as institucións que regulan a protección e conservación do patrimonio cultural e bibliográfico-documental
A13 CE13 – Estar capacitado para deseñar novos recuros para museos, arquivos e bibliotecas no ámbito da Sociedade do Coñecemento
A14 CE14 – Contribuír ao deseño e mellora de dontenedores e de proxectos culturais e patrimoniais
A15 CE15 – Ter capacidade para catalogar e organizar coleccións patrimoniais
B2 CB7 – Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos nunha base ou oportunidade de resolución de problemas en contornos novos ou poco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
B3 CB8 – Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexión sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
B8 CG3 – Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicación (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para o aprendizaxe ao longo da súa vida
B12 CG8 – Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade
C2 CT2 – Capacidade de resolución de problemas
C4 CT4 – Capacidade de crítica e autocrítica
C8 CT8 – Traballar de forma colaborativa
C10 CT11 – Ter capacidade para actualizar os coñecementos, metodoloxías e estratexias na práctica profesional

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Conocer in situ la realidad del sector y los métodos de trabajo en museso, archivos y bibliotecas. AP2
AP5
AP6
AP7
AP13
AP14
AP15
BP2
BP3
BP8
BP12
CP2
CP4
CP8
CP10

Contidos
Temas Subtemas
Prácticas en museos, archivos y bibliotecas

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Lecturas A2 A7 10 0 10
Traballos tutelados A5 A6 A13 A14 25 0 25
Prácticas de laboratorio A15 B8 C2 C4 C8 C10 110 0 110
Actividades iniciais B2 B3 B12 5 0 5
 
Atención personalizada 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Lecturas Lectura de textos relacionados con la institución y las prácticas a desarrollar.
Traballos tutelados Memoria de las prácticas realizadas
Prácticas de laboratorio Prácticas externas en museos, archivos o bibliotecas.
Actividades iniciais Actividades previas

Atención personalizada
Metodoloxías
Prácticas de laboratorio
Descrición
Tutorización por parte de la Facultad y de la Institución de acogida de las prácticas.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Traballos tutelados A5 A6 A13 A14 Memoria expolicativa de las prácticas 50
Prácticas de laboratorio A15 B8 C2 C4 C8 C10 Imforme de la institución donde se realizan las prácticas. 50
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Se facilitarán en el momento de realizar las prácticas.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías