Competencias do título |
Código
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Competencias / Resultados do título
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A2 |
Coñocemento do pasado desde un punto de vista diacrónico |
A9 |
Coñocemento de linguas e culturas clásicas |
A10 |
Coñecemento de linguas modernas |
A13 |
Uso correcto, oral e escrita, de alomenos unha lingua estranxeira |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B10 |
Capacidade de análise e de síntese. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Conocimientos de lenguas y culturas clasicas |
A2 A9
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Conocimiento de lenguas modernas |
A10 A13
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Aplicar un pensamiento crítico, lógico y creativo |
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B3 B10
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Trabajar de forma autónoma con iniciativa |
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B3 B4
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Capacidad de análisis y síntesis |
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B4 B10
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Trabajar de forma colaborativa |
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B5 B10
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Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
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C4 C7
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Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma |
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C1 C2
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Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Antecedentes históricos de la hermenéutica |
1.1 Aportaciones de los autores más destacados en la tradición previa a la hermenéutica filosófica contemporánea. |
2. Introducción a la hermenéutica filosófica
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2.1 La hermenéutica como filosofía práctica. |
3. Exposición sistemática de la hermenéutica gadameriana |
3.1 La hermenéutica como Wirkungsgeschichte/Wirkungsgeschiltich |
4. El lenguaje como horizonte de una ontología hermenéutica. |
4.1 El lenguaje como experiencia del mundo |
5. Das Konzept Erfährung Spiel |
5.1 La transformación del juego en construcción |
6. La función ontológica de la metáfora |
6.1 Metáfora y estructuración del mundo |
7. La hermenéutica como koiné de nuestra cultura |
7.1 La expansión pluridisciplinar de la hermenéutica |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Análise de fontes documentais |
A10 |
14 |
16 |
30 |
Actividades iniciais |
B3 |
4 |
4 |
8 |
Discusión dirixida |
B4 |
6 |
6 |
12 |
Presentación oral |
B10 |
4 |
4 |
8 |
Sesión maxistral |
B3 |
30 |
0 |
30 |
Traballos tutelados |
A10 |
20 |
10 |
30 |
Lecturas |
B10 |
14 |
0 |
14 |
Proba de resposta múltiple |
B3 |
4 |
4 |
8 |
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Atención personalizada |
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10 |
0 |
10 |
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*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Análise de fontes documentais |
Acceso y análisis crítico de los textos básicos. |
Actividades iniciais |
Introducción, presentación y discusión de las tareas académicas a realizar a lo largo del curso. |
Discusión dirixida |
A partir de temas predeterminados se establecerá un debate para que el alumno se ejercite en la experiencia de un pensar crítico-sistemático. |
Presentación oral |
Presentación verbal en el aula de las monografías temáticas. |
Sesión maxistral |
Presentación teórica por el profesor de los contenidos de la asignatura. |
Traballos tutelados |
Realización de monografías bajo la dirección del profesor |
Lecturas |
Deben realizar las lecturas y el estudio de los textos escogidos de las fuentes de la asignatura |
Proba de resposta múltiple |
Mediante una prueba escrita los estudiantes mostrarán su grado de competencia en la temática desarrollada durante el curso. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
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Traballos tutelados |
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Descrición |
Se valorará lo siguiente:
a) Pertinencia del tema elegido.
b) Originalidad en las aportaciones.
c) Criterios formales en la monografía.
d) Capacidad de análisis y relacional.
e) Competencia en la expresión oral.
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Avaliación |
Metodoloxías
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Competencias / Resultados |
Descrición
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Cualificación
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Traballos tutelados |
A10 |
Los trabajos que cumplan con los requisitos descritos en el apartado de atención personalizada les corresponderá el 20% de la calificación final. |
20 |
Proba de resposta múltiple |
B3 |
Las respuestas satisfactorias a la prueba de respuesta múltiple les corresponderá el 80% de la calificación final. |
80 |
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Observacións avaliación |
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Fontes de información |
Bibliografía básica
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(). .
(). . |
Obra referencia de estudio, análisis y evaluación: Gadamer, H. G. Wahrheit und Methode (Tübingen: J. C. B. Mohr, 1975). Heidegger, M. Sein und Zeit (The Hague: Niemeyer, 1927). Husserl, E. Die Krisis der europäischen die transzendentale (La Haya: 1954). Dilthey, W. Introducción a la ciencias del espíritu (Madrid: Revista de Occidente, 1956). Ricoeur, P. Le conflit des interprétations (París: Seuil, 1969). Vattimo, G. Le Fine della modernità (Milán:Garzanti, 1985). Couceiro-Bueno, Juan C., La carne hecha metáfora. La metaforicidad constitutiva del mundo. Prólogo de Gianni Vattimo (Barcelona: Bellaterra, 2012). |
Bibliografía complementaria
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Dilthey, W. "Die Entstebung der Hermeneutik" in Gesammelte Schriften, vol. V (Leipzig: Teubner, 1960). Habermas, J. La lógica de las ciencias sociales (Madrid: Tecnos, 1970). Heidegger, M. Ontologie. Hermeneutik der Faktizität (Frankfurt, 1998). Gadamer, H. G. "Frühromantik, Ermenutica, Deconstruzionismo", Rivista di Estética, Rosenberg & Sellier, 1990, 35, 4-24. Schleiermacher, F. Hermenéutique (París: Le Cerf, 1989). |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
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Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
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Materias que continúan o temario |
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