Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Aplicar os fundamentos da Enxeñaría Naval e Oceánica. |
A6 |
Participación en proxectos multidisciplinares de enxeñaría naval e oceánica. |
A8 |
Investigación, desenvolvemento e innovación en produtos, procesos e métodos relacionados co sector naval e marítimo. |
A9 |
Elaboración, dirección e xestión de proxectos en todos os ámbitos relacionados co sector naval e marítimo. |
A10 |
Dirección, planificación e supervisión de equipos multidisciplinares. |
A11 |
Planificación estratéxica, de sistemas de calidade, de sistemas de produción e de xestión ambiental. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B9 |
Capacidade de integrarse en grupo de traballo. |
B10 |
Actitude orientada á análise. |
B11 |
Actitude creativa. |
B12 |
Capacidade para encontrar e manexar a información. |
B19 |
Motivar ao grupo de traballo. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Capacidade para crear y gestionar información sobre la reparación de un buque; así como para elaborar informes sobre el estado del artefacto |
A1 A6 A8 A9 A10 A11
|
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12
|
C1 C3 C6
|
Capacidade para comprender la estructura para realizar una transformación o reparación. |
A1 A6 A8 A9 A10 A11
|
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12
|
C1 C3 C6
|
Capacidade de trasladar os coñecementos á práctica |
A1 A6 A9 A10 A11
|
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12
|
C1 C3 C6
|
Ayudar a desarrollar un pensamiento crítico y a ser capaces de transmitir sus conocimientos en público. |
A1 A6 A9 A10 A11
|
B1 B2 B3 B9 B19
|
C1 C4
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Introducción |
El proceso de mantenimiento
El mantenimiento y la disponibilidad
El mantenimiento y la seguridad
El mantenimiento y la economía
Análisis del coste del proceso de mantenimiento
Las políticas de mantenimiento |
Análisis de las tareas de Mantenimiento |
La tarea de mantenimiento
Clasificación de las tareas de Mantenimiento
El coste de la tarea de Mantenimiento |
Políticas de Mantenimiento |
Mantenimiento Basado en el Fallo
Mantenimiento Basado en la duración de la Vida del sistema
Mantenimiento Basado en la Inspección.
Mantenimiento Basado en la Condición.
Mantenimiento Basado en la Oportunidad |
Tecnología Para el Mantenimiento |
Técnicas de vigilancia de la condición
Vigilancia de las prestaciones.
Técnicas de ensayo no destructivo
Comprobación Integrada |
Planificación y Organización del Mantenimiento |
La carga de trabajo
Análisis de los recursos de Mantenimiento
Planificación del Mantenimiento
Mantenimiento en la propio y mantenimiento externo.
Clasificación de los niveles de Mantenimiento |
Disposición de un astillero de reparaciones |
Situación
Características
Tipos
Tamaños |
Recursos humanos. Organización de un astillero de reparaciones |
Organigrama general. Staff de dirección. Calidad. Económico-fianciero
Producción. Planta y Mantenimiento
Técnico-Comercial. Relaciones laborales |
Reparación de la estructura. Carenado |
Averias de la estructura
Carenado |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Supervised projects |
A1 A6 A8 A9 A10 A11 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12 B19 C1 C3 C4 C6 |
1 |
41 |
42 |
Short answer questions |
A1 B1 B2 B3 B6 B10 B11 C1 C6 |
3 |
3 |
6 |
Guest lecture / keynote speech |
A1 B1 B2 B3 B6 B7 B10 B11 C1 |
1 |
21.5 |
22.5 |
Oral presentation |
A1 B1 B3 B5 B6 B12 C1 |
3 |
3 |
6 |
|
Personalized attention |
|
11 |
0 |
11 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Supervised projects |
Realización de traballos relacionados coa materia obxecto do estudo, utilizando revistas especializadas, regulamentos das sociedades de clasificación , etc. |
Short answer questions |
Consistirá en contestar a preguntas teóricas ou prácticas do contido da materia, para comprobar que o alumno recolle os conceptos relacionados coa materia. |
Guest lecture / keynote speech |
Explicación de conceptos teóricos e prácticos para que o alumno adquira as habilidades para o desenvolvemento da profesión |
Oral presentation |
Exposición na aula dos traballos realizados |
Personalized attention |
Methodologies
|
Oral presentation |
Supervised projects |
Short answer questions |
|
Description |
Informar o alumno sobre a forma e fondo da realización dos traballos indicando as direcrtrices para a súa realización. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Oral presentation |
A1 B1 B3 B5 B6 B12 C1 |
Atenderase á capacidade do alumno para presentar en público, a súa capacidade de síntese, e o seu dominio da materia presentada |
10 |
Supervised projects |
A1 A6 A8 A9 A10 A11 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12 B19 C1 C3 C4 C6 |
Realización dos traballos propostos e presentación |
35 |
Short answer questions |
A1 B1 B2 B3 B6 B10 B11 C1 C6 |
Realización dunha proba na que o alumno reflicte os coñecementos adquiridos |
55 |
|
Assessment comments |
Entrega de traballos prácticos e exposición en clase. Terase en conta: - Estrutura do traballo. - Calidade da documentación. - Orixinalidade. - Presentación. - Exposición. - Referencias
|
Sources of information |
Basic
|
Ferrín Gutiérrez, A (2007). Gestión de stocks en la logística de almacenses. Madrid : Fundación Confemetal.
American Bureau of Shipping (2004). Guidance Notes on RCM. Houston, ABS
Adolfo Crespo Márquez y otros (2004). Ingeniería de mantenimiento técnicas y métodos de aplicación a la fase operativa de los equipos. AENOR
Caridis, P. A (2009). Inspection, repair and maintenance of ship structures. London : Witherby & CO LTD.
Jezdimir Knezevic (1996). Mantenimiento. Madrid, ISDEFE
Sociedades de Clasificación (2011). Reglamentación. SOLAS. SERVIMAR.
De la Huerga, M. A (2004). Reparaciones y transformaciones navales. Cádiz: Servicio de publicaciones Universidad de Cádiz.
Gómez de León, Félix Cesáreo (1998). Tecnología del Mantenimiento Industrial. Universidad de Murcia
González Fernández, Francisco Javier. (2011). Teoría y práctica del mantenimiento industrial avanzado. Fundación Confemetal
Chorro Oncina; Rosendo (1999). TEROTECNOLOGIA NAVIERA. ETSIN, Sección de Publicaciones
Pérez, J. E. (1979). Un posible futuro para la reparación naval. Madrid: Asociación de Ingenieros Navales de España. |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Sistemas de Propulsión/730112402 | Tecnoloxía da Construción do Buque/730112403 | Máquinas Auxiliares/730112611 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
Proxecto Fin de Carreira/730112510 |
|
|