Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A20 |
Coñecemento das características dos materiais estruturais navais e dos criterios para a súa selección. |
A28 |
Coñecemento dos métodos de proxecto da súa tecnoloxía específica. |
A29 |
Coñecemento dos procesos de construción naval. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 |
Traballar de forma colaboradora. |
B6 |
Comportase con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B7 |
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
B8 |
Actitude orientada ao traballo persoal intenso. |
B9 |
Capacidade de integrarse en grupo de traballo. |
B10 |
Actitude orientada á análise. |
B11 |
Actitude creativa. |
B12 |
Capacidade para encontrar e manexar a información. |
B13 |
Capacidade de comunicación oral e escrita. |
B14 |
Manexo de sistemas asistidos por ordenador. |
B15 |
Concepción espacial. |
B16 |
Fixar obxectivos e tomar decisións. |
B17 |
Analizar e descompoñer procesos. |
B18 |
Capacidade de abstracción, comprensión e simplificación de problemas complexos. |
B19 |
Motivar ao grupo de traballo. |
B20 |
Capacidade de negociación. |
B21 |
Abertos ao cambio. |
B22 |
Vontade de mellora continua. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
|
A20 A28 A29
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B21 B22
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
- CAPÍTULO 1. Posta a flote de buques e artefactos: métodos e esixencias |
Posta a flote
Análise do lanzamento
Valor da reacción nas imadas
Momento de contra-arfada
Xiro e reacción no xiro
Saúdo
Presións e reaccións
Velocidades e percorrido
Cálculo dos santos
Estabilidade
Botaduras de costado
Exemplos, programa de ordenador |
- CAPÍTULO 2. - Finalización de sistemas. Probas parciais. Probas de mar. Entrega. Garantía |
Finalización dos sistemas: Carga, Lastre, Contra Incendios, Goberno, Distribución de enerxía, Refrixeración, Amarre, Comunicacións e Navegación
Probas Parciais dos equipos e sistemas, Proba de estabilidade.
Probas de Mar: Proba de Fondeo, Proba de ZigZag, Círculo Evolutivo, Percorrido mínimo de parada do buque, Número de arrancadas, Proba de velocidade.
Entrega do buque e a súa documentación ,Aceptación do armador, Trámites.
Garantía do Buque. |
- CAPÍTULO 3. - Disposición da estrutura e solucións construtivas |
Construción e montaxe da habilitación de buques e artefactos.
Disposición da estrutura en aceiro e solucións construtivas para diferentes tipos de buques: petroleiros, bulkcarriers, portacolectores, LNG, LPG, buques carga xeral, RO-RO, buques de pasaxe, plataformas, buques para cargas pesadas, megaiates, buques especiais.
Disposición da estrutura e solucións construtivas de plataformas e artefactos offshore, transporte, elevación e construción no mar. |
- CAPÍTULO 4. - Outros materiais na construción naval |
Construción de embarcacións en plástico reforzado con fibra, en madeira e en madeira laminada.
Traballos con outros materiais estruturais na construción naval e offshore: aluminio, aceiro inoxidable, formigón armado.
|
- CAPÍTULO 5. - Relacións externas |
A industria auxiliar da construción naval. Subcontratación e xestión
Proxectos complexos.
Proxectos con colaboración internacional.
Proxectos extra sectoriais e internacionais
|
- CAPÍTULO 6. - Requirimentos e deseño de estaleiros e factorías navais para construción e reparación |
Requirimentos técnicos-Comerciais
Requirimentos Ambientais
Deseño
Talleres
Medios
|
-CAPÍTULO 7. - Sostibilidade do despezamento de buques, Reciclaxe |
Situación actual
Normativa aplicable
Visión dende o sector Mariño
Medidas preventivas
Requisito das instalacións, Metódos de traballo.
Estaleiros de reciclaxe
Convenio de Hong Kong |
-CAPÍTULO 8. - Introdución ao I+D na tecnoloxía naval |
Control de procesos
Enxeñaría industrial
Armamento / Instalacións / probas
Fabricación de estruturas / pre- módulos / módulos / emsamblaje
Control de produción
Preparación de superficies e pinturas
Control tecnolóxico da distorsión
Técnicas avanzadas de medida
Transferencia electrónica de datos
Análise de datos informatizada
Expansión do control dos procesos estatísticos
Métodos polo proceso de proba e erro
Métodos de control visual
Control dimensional mecanizado
l |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A20 A28 A29 B22 B21 B20 B19 B18 B17 B16 B15 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
32 |
6 |
38 |
Oral presentation |
A29 B22 B19 B16 B14 B13 B12 B11 B8 B7 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C2 C3 |
42 |
10 |
52 |
ICT practicals |
A29 B1 B4 B5 B7 B16 B19 B22 |
8 |
8 |
16 |
Directed discussion |
A29 B1 B5 B11 B12 B13 B16 B19 C1 C2 C3 C4 C6 C7 |
10 |
7.5 |
17.5 |
Workshop |
A29 B1 B12 C6 |
8.5 |
6 |
14.5 |
|
Personalized attention |
|
12 |
0 |
12 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
clases impartidas por el profesor
presentaciones,esquemas,planos y demás material grafico y ofimático |
Oral presentation |
Presentación oral por parte del alumnado sobre temas del programa |
ICT practicals |
Practicas en el aula de informática con un programa de puesta a flote |
Directed discussion |
medio ambiente en las instalaciones y técnicas navales
Gestión de proyectos navales complejos
|
Workshop |
Visita a talleres de astilleros y proveedores,Botaduras, y eventos de construcción. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Guest lecture / keynote speech |
ICT practicals |
Directed discussion |
Oral presentation |
Workshop |
|
Description |
Tutorías sobre los temas del programa.
Tutorías
Primer cuatrimestre lunes y martes de 16 a 20 horas
Segundo cuatrimestre jueves y viernes de 10 a 14 horas |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Guest lecture / keynote speech |
A20 A28 A29 B22 B21 B20 B19 B18 B17 B16 B15 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Calificando sus conocimientos en dos test eliminatorio de materia |
50 |
ICT practicals |
A29 B1 B4 B5 B7 B16 B19 B22 |
actividad obligatoria |
5 |
Directed discussion |
A29 B1 B5 B11 B12 B13 B16 B19 C1 C2 C3 C4 C6 C7 |
preparada en las tutorias y casa, presentada a todos |
15 |
Oral presentation |
A29 B22 B19 B16 B14 B13 B12 B11 B8 B7 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C2 C3 |
preparada en las tutorias y casa, presentada a todos |
28 |
Workshop |
A29 B1 B12 C6 |
actividad obligatoria |
2 |
|
Assessment comments |
|
Sources of information |
Basic
|
(). .
Francisco Javier,Gonzalez de Lema (2002). Tecbología de la construcción del buque. Universidade da Coruña
Primitivo Gonzalez (2000). Técnicas de construcción Naval. Universidade da Coruña |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|