Identifying Data 2015/16
Subject (*) RULES AND REGULATIONS FOR SHIP DESING AND SHIPBUILDING Code 730G01142
Study programme
Grao en Arquitectura Naval
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Third Obligatoria 6
Language
Spanish
English
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Enxeñaría Naval e Oceánica
Coordinador
Junco Ocampo, Fernando
E-mail
fernando.junco@udc.es
Lecturers
Junco Ocampo, Fernando
E-mail
fernando.junco@udc.es
Web
General description Durante a docencia desta materia explicaranse os Convenios e regulamentos expostos no documento PROGRAMA DA MATERIA, tanto dende o punto de vista do proxecto e construción do buque coma dende o da súa explotación ao longo da súa vida útil.

A metodoloxía da docencia será mixta, maxistral e práctica. Formaranse grupos de 4 alumnos como máximo. Cada alumno matriculado na materia debe de pertencer a un grupo ou ben actuar de forma individual. Cada grupo eligirá un nome identificativo deste e un coordinador que actuará na súa representación para calquera comunicación co profesor. Os grupos estarán definidos antes do día 9 de febreiro de 2.012. Posteriormente a esta data os grupos serán designados polo profesor.

De cada un dos temas ( 7 ) do programa cada grupo desenvolverá un trabajo.Cada grupo desenvolverá 7 traballos.

A exposición e defensa dos traballos realizarase ao longo das 7/8 semanas finais do curso, un día da semana dentro do horario regulado, de tal forma que un dos traballos desenvolvidos por cada grupo ,elegido por este de forma consensuada entre os seus membros se expoñerá e se debaterá oralmente na clase durante 50 minutos. Este pode ser elixido polo grupo libremente ou imposto polo profesor en caso de que o grupo non oferte ningún El calendario de presentación dos traballos será realizado polo profesor dúas semanas antes do comezo deste proceso

PARTE DO MATERIAL DIDACTICO MAIS IMPORTANTE DA MATERIA PERO NON A TOTALIDADE DO MESMO DE FORMA EXAHUSTIVA SERA FACILITADO POLO PROFESOR. PARA ISO CADA ALUMNO ENTREGASE AO PROFESOR UN CD VACIO GRABABLE E UNHA USB DE 4 GB NUNHA BOLSA IDENTIFICATIVA CO SEU NOME. O PROFESOR ENCARGÁSESE DE INTRODUCIR A DOCUMENTACION NESTES SOPORTES QUE SERAN DEVOLTOS EN MAN AOS ALUMNOS RESPECTIVOS. ESTES SOPORTES PODEN SER ENTREGADOS AO PROFESOR EN MAN OU DEIXADOS EN CONSERJERIA AO SEU ATENCION A PARTIR DO DIA 30 DE XANEIRO

EVALUACION DA MATERIA:

EXAME TEORICO TIPO TEST 55%

EXAME ORAL E TRABALLOS 45%

PARA QUE O EXAME TEORICO E O ORAL SE SUMEN HAI QUE SACAR EN CADA UN DELES UNHA PUNTUACION MINIMA DO 40% DESTE

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Capacidade para a resolución dos problemas matemáticos que poidan formularse na enxeñaría. Aptitude para aplicar os coñecementos sobre: álxebra lineal; xeometría; xeometría diferencial; cálculo diferencial e integral; ecuacións diferenciais e en derivadas parciais; métodos numéricos; algorítmica numérica; estatística e optimización.
A2 Comprensión e dominio dos conceptos básicos sobre as leis xerais da mecánica, termodinámica, campos e ondas e electromagnetismo e a súa aplicación para a resolución de problemas propios da enxeñaría.
A4 Coñecementos básicos sobre o uso e programación dos ordenadores, sistemas operativos, bases de datos e programas informáticos con aplicación en enxeñaría.
A6 Coñecemento axeitado do concepto de empresa, marco institucional e xurídico da empresa. Organización e xestión de empresas
A15 Coñecemento das características dos sistemas de propulsión naval.
A19 Coñecemento da hidrodinámica naval aplicada.
A22 Capacidade para o deseño e cálculo de estruturas navais.
A28 Coñecemento dos métodos de proxecto da súa tecnoloxía específica.
A29 Coñecemento dos procesos de construción naval.
A43 Coñecemento detallado dos métodos de cálculo da estabilidade despois de avarías.
A47 Coñecer a estrutura dun buque e a súa representación.
A49 Capacidade para o manexo de software para representar graficamente o caso e a estrutura do buque.
A56 Coñecemento das TIC no mantemento a bordo.
B1 Aprender a aprender.
B2 Resolver problemas de forma efectiva.
B3 Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo.
B4 Traballar de forma autónoma con iniciativa.
B5 Traballar de forma colaboradora.
B6 Comportase con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
B7 Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo.
B8 Actitude orientada ao traballo persoal intenso.
B9 Capacidade de integrarse en grupo de traballo.
B10 Actitude orientada á análise.
B11 Actitude creativa.
B12 Capacidade para encontrar e manexar a información.
B13 Capacidade de comunicación oral e escrita.
B14 Manexo de sistemas asistidos por ordenador.
B15 Concepción espacial.
B16 Fixar obxectivos e tomar decisións.
B17 Analizar e descompoñer procesos.
B18 Capacidade de abstracción, comprensión e simplificación de problemas complexos.
B19 Motivar ao grupo de traballo.
B20 Capacidade de negociación.
B21 Abertos ao cambio.
B22 Vontade de mellora continua.
B23 Positivos fronte a problemas.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
los reglamentos navales técnicos A1
A2
A4
A6
A15
A19
A22
A28
A29
A43
A47
A49
A56
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B19
B20
B21
B22
B23
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8

Contents
Topic Sub-topic
THIS IS ABOUT THE CONTENT OF DIFFERENT REGULATIONS APPLICABLE TO SHIP IN CONSTRUCTION AND EXPLOITATION. SEVERAL REGULATIONS TO DEVELOP DURING THE TEACHING

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A1 A2 A4 A6 A15 A19 A22 A28 A29 A43 A47 A49 A56 B15 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 B16 B17 B18 B19 B20 B21 B22 B23 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 20 40 60
Oral presentation A1 A6 A29 21.5 10 31.5
Supervised projects A6 A29 A43 A47 0 49 49
Multiple-choice questions A1 A2 A4 A6 A15 A19 A22 A29 A47 A56 B1 B3 B4 C4 1 8 9
 
Personalized attention 0.5 0 0.5
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Analysis of regulations
Oral presentation Students must present orally THE WORK done
Supervised projects Performing normative studies in the field of matter and to the extent indicated in class
Multiple-choice questions TEST

Personalized attention
Methodologies
Multiple-choice questions
Guest lecture / keynote speech
Oral presentation
Supervised projects
Description
desenvolverase ao longo do curso

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Multiple-choice questions A1 A2 A4 A6 A15 A19 A22 A29 A47 A56 B1 B3 B4 C4 TEST 55
Oral presentation A1 A6 A29 DEFENSE OF ONE OF THE WORKS 5
Supervised projects A6 A29 A43 A47 Performing normative studies in the field of matter and to the extent indicated in class 40
 
Assessment comments

A avaliación anterior realizásese nunha convocatoria só. En caso de suspendela o procedimineto para o resto das convocatorias é similar pero con materiais diferentes


Sources of information
Basic

la información la facilitará el profesor

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Habilitación de Buques/730112602
Hidrodinámica, Resistencia e Propulsión Mariña/730112408

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.