Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Aplicar a lei de Ohm e as leis de Kirchhoff.
Emplear correctamente os métodos xenerales de análise de circuitos en corrente contínua.
Analizar cualquera circuito de corrente contínua, empleando o método máis axeitado. |
|
|
|
Interpretar e diferenciar os distintos tipos de potencia en corrente alterna.
Emplear correctamente os métodos xerales de análise de circuitos en corrente alterna.
Analizar cualquera circuito de corraiente alterna, empleando o método máis axeitado. |
|
|
|
Analizar o funcionamento dos circuitos trifásicos equilibrados e desequilibrados.
Interpretar, diferenciar e medir os distintos tipos de potencia presentes en circuitos trifásicos. |
|
|
|
Coñecer os principios básicos da conversión de enerxía en sistema electromagnéticos.
Coñecer os elementos básicos e los principios xerales de funcionamento das máquinas eléctricas. |
|
|
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Análise de circuitos en corrente contínua |
Conceptos básicos
Elementos dos circuitos
Asociación de elementos
Formas de onda
Análise por correntes de malla
Análise por tensións de nó
Teoremas dos circuitos |
Análise de circuitos en corrente alterna |
Conceptos básicos
Análise de circuitos en réxime permanente senoidal
Potencia e enerxía en réximen permanente senoidal
Teoremas en réximen permanente senoidal |
Análise de circuitos trifásicos |
Xeralidades
Circuitos trifásicos equilibrados e desequilibrados
Potencia en circuitos trifásicos
Medida da potencia en circuitos trifásicos |
Introducción ó funcionamento das máquinas eléctricas |
Circuitos magnéticos e conversión de enerxía
Principios xerais das máquinas eléctricas |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Introductory activities |
|
1.5 |
0 |
1.5 |
Guest lecture / keynote speech |
|
24 |
38 |
62 |
Problem solving |
|
22 |
33 |
55 |
Laboratory practice |
|
9 |
5 |
14 |
Objective test |
|
2 |
12 |
14 |
Multiple-choice questions |
|
0.5 |
2 |
2.5 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Introductory activities |
Presentación da asignatura, en grupo grande (GG).
|
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de preguntas motivadoras dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
Corresponde á clase de teoría, en grupo grande (GG). |
Problem solving |
Técnica mediante a cal ha de se resolver unha situación problemática concreta, a partires dos coñecementos e procedementos que se teñen estudado e traballado.
Corresponde á clase de problemas, en grupo mediano (GM). |
Laboratory practice |
Metodoloxía que permite que os estudantes apliquen os coñecementos adquiridos, a través da realización de actividades de carácter práctico.
Corresponde á clase de prácticas de taller, en grupo pequeno (GP). |
Objective test |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe.
Co fin de valorar con maior rigor a consecución dos obxectivos, a proba consta de dúas partes diferenciadas: preguntas de resposta múltiple (ítems) e resolución de problemas.
Preguntas de resposta múltiple (ítems): constitúe un instrumento de medida, cuxo rasgo distintivo é que permite calificar as respostas dadas como correctas ou non; ademais de valorar os coñecementos adquiridos.
Resolución de problemas: parte na que se pretende evaluar contidos conceptuais, procedimentais e actitudinais.
Corresponde ao exame de teoría e problemas.
|
Multiple-choice questions |
Proba obxectiva que consiste en plantexar unha cuestión en forma de pregunta directa ou como afirmación incompleta, con varias opcións ou alternativas de resposta que proporcionan posibles solucións, das que só unha delas é válida.
Corresponde ao exame de prácticas de taller. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Objective test |
|
Description |
Titorías de exame. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Laboratory practice |
|
Na convocatoria de xaneiro, a calificación será a suma da nota correspondente á asistencia e evaluación das prácticas de taller, que se valorará entre 0 e 5 puntos, e a nota do exame final (proba de resposta múltiple), que se valorará tamén entre 0 e 5 puntos.
Na convocatoria de xullo, a calificación coincidirá coa nota do exame final correspondente (proba de resposta múltiple), que se valorará entre 0 e 10 puntos. |
9 |
Objective test |
|
Esta proba consiste na resolución de problemas e/o ítems, e computarase entre 0 e 10 puntos. |
82 |
Multiple-choice questions |
|
Na convocatoria de xaneiro, a calificación será a suma da nota correspondente á asistencia e evaluación das prácticas de taller, que se valorará entre 0 e 5 puntos, e a nota do exame final (proba de resposta múltiple), que se valorará tamén entre 0 e 5 puntos.
Na convocatoria de xullo, a calificación coincidirá coa nota do exame final correspondente (proba de resposta múltiple), que se valorará entre 0 e 10 puntos. |
9 |
|
Assessment comments |
<p>Para aprobar a asignatura é necesario aprobar a parte de teoría e
problemas e a parte de prácticas de laboratorio. A calificación final é a
suma da (nota de teoría e problemas)*5/6 e a (nota de prácticas de
laboratoria)*1/6 . Na presentación da asignatura (primeiro día de clase) poderanse
indicar actividades adicionáis cuia valoración sumarase á nota da
prueba obxetiva da parte de teoría e problemas. En cualquera caso, a nota
desta parte (teoría e problemas) no poderá ser superior a 10 puntos. &nbsp;</p>
|
Sources of information |
Basic
|
Fraile Mora, J. (2012). Circuitos eléctricos. Madrid: Pearson
Paul, C.R. (2001). Fundamentals of electric circuits analysis. USA: John Willey and Sons
Alexander, C.K. y Sadiku, M.N.O. (2004). Fundamentos de circuitos eléctricos. Méjico: McGraw-Hill
Fraile Mora, J. (2008). Máquinas eléctricas. Madrid: McGraw-Hill
Eguiluz Morán, L.I. y Sánchez Barrios, P. (1989). Pruebas de examen de teoría de circuitos. Santander: Universidad de Cantabria
Eguiluz Morán, L.I. et al. (2001). Pruebas objetivas de circuitos eléctricos. Barañáin (Navarra): EUNSA
Eguiluz Morán, L.I. (1986). Pruebas objetivas de ingeniería eléctrica. Madrid: Alhambra
Sánchez Barrios, P. et al. (2007). Teoría de circuitos: problemas y pruebas objetivas orientadas al aprendizaje.. Madrid: Pearson/Prentice Hall
Humet, L., Alabern, X. y García, A. (1997). Tests de Electrotecnia. Fundamentos de circuitos. Barcelona: Marcombo
Parra, V. et al. (1976). Unidades didácticas de teoría de circuitos (2 vols.). Madrid: UNED |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
CALCULUS/730G01101 | LINEAR ALGEBRA/730G01106 | PHYSICS II/730G01107 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
AUTOMATISMS, CONTROL & ELECTRONICS/730G01116 | NAVAL ELECTRICAL AND ELECTRONIC SYSTEMS INTEGRATION/730G01129 |
|
|