Identifying Data 2015/16
Subject (*) NOVAS TECNOLOXÍAS NA PROPULSIÓN NAVAL Code 730G02161
Study programme
Grao en Enxeñaría en Propulsión e Servizos do Buque
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Fourth Optativa 4.5
Language
Spanish
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Enxeñaría Industrial 2
Coordinador
Zaragoza Fernandez, Maria Sonia
E-mail
sonia.zaragoza1@udc.es
Lecturers
Zaragoza Fernandez, Maria Sonia
E-mail
sonia.zaragoza1@udc.es
Web http://www.ii.udc.es/areas/inuclear/index.htm
General description El objetivo principal dela asignatura de Tecnología Nuclear es el de conferir al alumno los conocimientos básicos sobre esta materia, única en el plan de estudios y determinante para el campo de la Energía.

Study programme competencies
Code Study programme competences / results

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences / results
Proxecto e cálculo de produtos, procesos, instalacións e plantas de industrias Nucleares. A1
A13
A18
A23
A24
A26
C1
C2
C4
C5
Aplicar os fundamentos científico-técnicos das tecnoloxías industriais. A1
A10
A11
A12
A23
A24
Elaboración, dirección e xestión de proxectos en todos os ámbitos de industriais Nucleares. A18
B4
B6
C3
C4
Dirección, planificación e supervisión de equipos multidisciplinares. A1
A2
C3
Resolver problemas de forma efectiva. A1
A2
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. Traballar de forma autónoma con inciativa. Traballar de forma colaborativa. A1
A2
C3
C5
C6
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. A1
A2
C1
C2
C3
C4
C5
C6

Contents
Topic Sub-topic
Bloque I : Propulsión Nuclear Militar


Imtroducción a la teoría de los reactores nucleares marinos.
Submarinos nucleares. Armadas EEUU, Armada Francesa, Armada Inglesa, Armada Rusa.
Portaviones nucleares
Bloque II : Propulsión Nuclear Comercial

Características de los buques nucleares comerciales
Transporte
Protección radiológica
Bloque III : Otros sistemas de propulsión no convencional

Propulsión no convencional, usos

Planning
Methodologies / tests Competencies / Results Teaching hours (in-person & virtual) Student’s personal work hours Total hours
Introductory activities A1 A24 A26 B4 10 0 10
Guest lecture / keynote speech A23 A18 B6 C1 C2 10 15 25
Supervised projects A2 A10 C4 C5 5 15.5 20.5
Objective test A1 A26 B4 B6 C4 C5 2 0 2
Workshop A11 A12 A13 C3 C6 15 10 25
 
Personalized attention 30 0 30
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Introductory activities Actividades que se levan a cabo antes de iniciar calquera proceso de ensino-aprendizaxe a fin de coñecer as competencias, intereses e/ou motivacións que posúe o alumnado para o logro dos obxectivos que se queren alcanzar, vinculados a un programa formativo. Con ela preténdese obter información relevante que permita articular a docencia para favorecer aprendizaxes eficaces e significativos, que partan dos saberes previos do alumnado.
Guest lecture / keynote speech Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
Supervised projects Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor . Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor.
Objective test Proba escrita onde se demostran os coñecementos adquiridos
Workshop Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado.

Personalized attention
Methodologies
Workshop
Objective test
Guest lecture / keynote speech
Supervised projects
Introductory activities
Description
Descrición detallada:

En sesion maxistral, impartir a clase e apoio coa consulta de dúbidas.
Traballos tutelados, durante a súa orientación e dúbidas xurdidas
Obradoiro, guía das actividades e consulta de dúbidas..

Assessment
Methodologies Competencies / Results Description Qualification
Workshop A11 A12 A13 C3 C6 Se evalúa medante informe o presentación oral y representa de 0 al 20% 20
Objective test A1 A26 B4 B6 C4 C5 Evaluarase mediante unha prob por escrito e representa o 80% da nota 80
Supervised projects A2 A10 C4 C5 Evaluarase mediante a entrega por escrito do traballo e representa del 0% al 80% 80
 
Assessment comments

O sistema de avaliación debe de ser flexible nesta materia podendo permitirlle ao alumno ser avaliado pola a entrega dun proxecto ou traballo ou pola realización dun exame final o que implica que a Planificación supera 100%. Tamén debe de ser valorado o esforzo do alumno e a súa colaboración en clase, e dáselle unha cuantificación máxima do 20 %.

A forma de evaluar entón consiste en obter ata un 80% exame mais un 20% dos obradoiros ou un 80%da entrega dun traballo mais un 20% dos obradorios

Lista traballos 1. Buques de superficie 2 submarinos nucleares 3. Portaavións nucleares  5. Buques rompe-xeo nuclear 6 Buques nucleares comerciales . 6. investigación de propulsión marítima . 7. Accidentes Nucleares Marinos 8 Armamento Nuclear


Sources of information
Basic (). .
Glasstone & Sesonske (1994). Ingeniería de los reactores nucleares.
Physics for radiation Protection (). James E. Martin.
Sonia Zaragoza Fernández (2009). Tecnología Nuclear. Gráficas Noroeste

· “Teoría de Reactores y Elementos de Ingeniería Nuclear” ( Tomo I y Tomo II. Federico Goded Echeverría y Francisco Oltra Oltra).

. Apuntes de Clase

Complementary

· http://www.csn.es

· http://www.foronuclear.org


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before
Proxecto fin de Carreira/730211520

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
Proxectos/730211503

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.