Identifying Data 2015/16
Subject (*) CAMPOS E ONDAS Code 730G04047
Study programme
Grao en enxeñaría en Tecnoloxías Industriais
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Second Obligatoria 6
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Enxeñaría Industrial 2
Coordinador
Yañez Casal, Armando Jose
E-mail
armando.yanez@udc.es
Lecturers
Yañez Casal, Armando Jose
E-mail
armando.yanez@udc.es
Web
General description

Study programme competencies
Code Study programme competences
B1 Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita encontrarse a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo
B2 Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo
B3 Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitiren xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
B6 Ser capaz de concibir, deseñar ou poñer en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación con rigor científico para resolver calquera problema formulado, así como de comunicar as súas conclusións –e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan– a un público tanto especializados como leigo dun xeito claro e sen ambigüidades
B7 Ser capaz de realizar unha análise crítica, avaliación e síntese de ideas novas e complexas
B8 Deseñar e realizar investigacións en ámbitos novos ou pouco coñecidos, con aplicación de técnicas de investigación (con metodoloxías tanto cuantitativas como cualitativas) en distintos contextos (ámbito público ou privado, con equipos homoxéneos ou multidisciplinares etc.) para identificar problemas e necesidades
B9 Adquirir unha formación metodolóxica que garanta o desenvolvemento de proxectos de investigación (de carácter cuantitativo e/ou cualitativo) cunha finalidade estratéxica e que contribúan a situarnos na vangarda do coñecemento
C1 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C5 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Expansión das nocións básicas sobre as leis do electromagnetismo para as súas aplicacións electrotécnicas B1
B2
B3
B6
B7
B8
B9
C1
C5

Contents
Topic Sub-topic
Fundamentos Análisis vectorial
Fundamentos de teoría do potencial
Campo eléctrico estacionario Determinación do campo eléctrico
Propiedades eléctricas da materia.
Energía electrostática
Corrente eléctrica
Campo magnético estacionario Campo magnético xerado por correntes constantes
Propiedades magnéticas da materia.
Campos electromagnéticos variables. Electrodinámica Inducción electromagnética
Ondas electromagnéticas

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech B3 B7 B9 C5 28 20 48
Problem solving B1 B2 B6 B8 C1 20 30 50
Mixed objective/subjective test B1 B2 B7 C5 2 10 12
Directed discussion B2 B3 B6 B7 C5 10 0 10
Mixed objective/subjective test B1 B2 B7 C5 4 20 24
 
Personalized attention 6 0 6
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Clases de teoría na pizarra.
Problem solving Resolución polo profesor e por parte dos alumnos dos exercicios propostos
Mixed objective/subjective test Proba de seguimento
Directed discussion Tutoría en grupo reducido onde trataranse os diferentes contidos da asignatura.
Mixed objective/subjective test Examen Final

Personalized attention
Methodologies
Guest lecture / keynote speech
Problem solving
Description
Titorias sobre os temas das clases de teoría, sobre a resolución de exercicios e outros aspectos relacionados coa materia.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Mixed objective/subjective test B1 B2 B7 C5 Exame 50
Problem solving B1 B2 B6 B8 C1 Resolución de problemas de cierta complexidade nas clases de grupo reducido. 25
Mixed objective/subjective test B1 B2 B7 C5 Proba de seguimento 25
 
Assessment comments

Realizaránse un máximo de dos probas, aúltima de elas coincidindo coa fecha do exame aprobada en Xunta de Centro.

As probas constarán de problemas prácticos e poderán incluir cuestións teóricas.

A de cada prueba será dun máximo de 4 horas.

En segunda oportunidade evaluaranse as partes pendentes tendo os resultados parciais a misma validez que na primeira oportunidade.


Sources of information
Basic

- CHENG, D.K. Fundamentos de Electromagnetismo para Ingeniería. Addison-Wesley Iberoamericana (1997).

- REITZ, MILFORD & CHRISTY: Fundamentos de Teoría Electromagnética, Addison Wesley Interamericana (1986).

- P.LORRAIN Y D.R. CORSON. Campos y Ondas Electromagnéticas, Selecciones Científicas (1975).

- WANGSNESS, R.K: Campos Electromagnéticos. Limusa-Noriega (1992).

- D. GRIFFITHS. Introduction to Electrodynamics. Prentice Hall (1999).

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus
CÁLCULO/730G04001
FÍSICA I/730G04003
FÍSICA II/730G04009

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.