Identifying Data 2015/16
Subject (*) Deseño e elaboración de un proxecto asistencial integrado Code 750487011
Study programme
Mestrado Universitario en Investigación, Ordenación e Avaliación de Servizos Sociosanitarios
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optativa 3
Language
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Saúde
Coordinador
Pesado Cartelle, Jose Angel
E-mail
j.pesado@udc.es
Lecturers
Pesado Cartelle, Jose Angel
E-mail
j.pesado@udc.es
Web
General description

Study programme competencies
Code Study programme competences
A10 Demostrar capacidade para liderar unha equipa de saúde, promovendo actitudes de colaboración, consenso, negociación e resolución de conflictos.
A11 Desenvolver espíritu crítico para analizar e comparar os diversos modelos organizativos.
A12 Ser capaz de identificar aspectos de influencia significativa na análise externa e interna de unha organización sociosanitaria.
A13 Ser capaz de extrapolar de un escenario sociosanitario unha realidade determinada e proxectar unha mellora concreta.
A14 Ser capaz para analizar e desplegar as liñas estratéxicas de un servizo sociosanitario.
A15 Ser capaz de deseñar e xestionar a posta en marcha de intervencións innovadoras no ámbito da ordenación e da avaliación dos servizos sociosanitarios.
A16 Aplicar coñecementos, habilidades e técnicas de ordenación e avaliación de servizos socioasanitarios na dirección de equipas que traballan con poboación sá ou enferma e cos seus grupos de referencia.
A17 Adquirir os coñecementos necesarios para participar na toma de decisiones e na ordenación e avaliación das institucións sociosanitarias como responsables de servizos ou unidades.
A19 Adquirir os coñecementos necesarios para participar nos procesos de ordenación e avaliación dos servizos sociosanitarios.
A20 Ser capaz de fundamentar a xestión de conflictos no ámbito sociosanitario.
A21 Ser capaz de identificar e aplicar o marco normativo vixente que regula a prestación de servizos sociosanitarios.
B1 Aprender a aprender.
B2 Resolver problemas de forma efectiva.
B3 Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo.
B4 Traballar de forma autónoma con iniciativa.
B5 Traballar de forma colaborativa en unha equipa interdisciplinar.
B6 Comportarse con ética e responsabilidade social como ciudadano e como profesional.
B7 Comunicarse de xeito efectivo nun entorno de traballo.
B8 Capacidade de análise e síntese.
B9 Capacidade para aplicar os coñecementos na práctica.
B11 Capacidade e habilidade de xestión da información.
B12 Capacidade para organizar e planificar.
B13 Toma de decisións.
B19 Coñecementos de informática relativos ó ambiente de estudo.
B22 Capacidade para motivarse e motivar a outros.
B24 Fomentar e aplicar os dereitos fundamentais e a igualdade entre homes e mulleres.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Capacitar ós alumnos na utilización de metodoloxía e estratexias propias da xestión por procesos e a súa aplicación nos servizos sociosanitarios, cara a unha atención integrada que garanta a continuidade asistencial aos pacientes, cos maiores niveis de calidade. AC10
AC11
AC12
AC13
AC14
AC15
AC16
AC17
AC19
AC20
AC21
BC1
BC2
BC3
BC4
BC5
BC6
BC7
BC8
BC9
BC11
BC12
BC13
BC19
BC22
BC24
CC3
CC4
CC6
CC7
CC8
O alumno será capaz de elaborar un proceso asistencial integrado que resolva un problema ou propoña unha mellora de unha necesidade de unha situación real e concreta vinculada ó contexto da materia Practicum realizada no Mestrado no itinerario de Ordenación e Avaliación de Servizos Sociosanitarios AC10
AC11
AC12
AC13
AC14
AC15
AC16
AC17
AC19
AC20
AC21
BC1
BC2
BC3
BC4
BC5
BC6
BC7
BC8
BC9
BC11
BC12
BC13
BC19
BC22
BC24
CC3
CC4
CC6
CC7
CC8

Contents
Topic Sub-topic
UD 1. Introducción. Presentación e obxectivos
UD 2. Xestión por procesos: Definición e conceptos básicos en relación coa xestión procesos 2.1.- Identificación de procesos
2.2.- Selección e priorización de procesos
UD 3. Representación de procesos 3.1.- Elaboración de fichas de proceso
3.2- Elaboración do mapa de procesos
3.3.- Diagramas de flujo
UD 4. Identificación e elaboración da documentación necesaria para a xestión por procesos
UD 5. Identificación e definición de indicadores de proceso 5.1.- Medición de procesos
UD 6. Mellora de procesos
UD 7. Taller de deseño, e desenvolvemento dos procesos 7.1.- Implantación e implementacion do proceso

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech 6 6 12
Laboratory practice 3 6 9
Oral presentation 3 6 9
Case study 3 6 9
Supervised projects 6 30 36
 
Personalized attention 0 0
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Lección impartida por o profesor
Laboratory practice Practicas en ordenador con aplicativo de deseño de mapas de procesos e fluxogramas.
Oral presentation Sesions expositivas do desenvolvemento dos casos propostos.
Presentación final do proceso asistencial integrado.
Case study Desenvolvemento de supostos prácticos de procesos:

- priorización ds procesos
- deseño e desenvolvemento do proceso
- definición de indicadores
- evaluación de resultados
- mellora continua
Supervised projects Elección, definición e deseño de un proceso asistencial basico
Complementar supostos prácticos
Exposición e discusión de casos
Analise de resultados
Deseño, desenvolvemento e representación dun proceso asistencial integrado completo

Personalized attention
Methodologies
Description


Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects Deseño, desenvolvemento e representación dun proceso asistencial integrado completo 60
Oral presentation Presentación final do proceso asistencial integrado. 20
Case study Desenvolvemento de supostos prácticos de procesos:

- priorización dos procesos
- deseño e desenvolvemento do proceso
- definición de indicadores
- avaliación de resultados
- mellora continua
20
 
Assessment comments

Para superar a materia débense ter acadado o 50% de avaliación en cada un dos 3 aprtados


Sources of information
Basic

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.