Identifying Data 2015/16
Subject (*) Programas informáticos de apoio á investigación cualitativa Code 750487018
Study programme
Mestrado Universitario en Investigación, Ordenación e Avaliación de Servizos Sociosanitarios
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optativa 3
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Saúde
Coordinador
Movilla Fernandez, Maria Jesus
E-mail
maria.jesus.movilla@udc.es
Lecturers
Movilla Fernandez, Maria Jesus
E-mail
maria.jesus.movilla@udc.es
Web
General description

Study programme competencies
Code Study programme competences
A2 Ser capaz de escoller e aplicar a metodoloxía de investigación máis adecuada, cualitativa ou cuantitativa, en función da pregunta de investigación plantexada.
A9 Mostrar capacidade reflexiva e crítica no uso efectivo e apropiado da información tecnolóxica dispoñible.
B1 Aprender a aprender.
B2 Resolver problemas de forma efectiva.
B4 Traballar de forma autónoma con iniciativa.
B10 Capacidade para adaptarse ás situacións novas.
B11 Capacidade e habilidade de xestión da información.
B19 Coñecementos de informática relativos ó ambiente de estudo.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Mostrar capacidad reflexiva y crítica en el uso efectivo y apropiado de la información tecnológica disponible AC2
AC9
BC1
BC2
BC4
BC10
BC11
BC19
CC3
CC6
CC7
Aplicar la metodología de investigación más adecuada en función de la pregunta de investigación planteada apoyándose en el soporte informático disponible AC2
AC9
BC1
BC2
BC4
BC10
BC11
BC19
CC3
CC6
CC7

Contents
Topic Sub-topic
1.- Conceptos Generales 1.1. Plan de análisis cualitativo
1.2. Gestión de los datos primarios
1.3. Análisis de datos cualitativos. Modelo CAQDAs.
2.- Software de apoyo 2.1. Audacity
2.2. Expres Scribe
3.- Atlas-ti 3.1. Preparación de Atlas-ti
3.2. TextBank
3.3. Preparación de datos
3.4. Configuración Unidad Hermeneutica
3.5. Codificación. Autocodificación
3.6. Memos e informes de investigación
3.7. Gestor de familias
3.8. Redes

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech 5 6 11
ICT practicals 16 48 64
 
Personalized attention 0 0
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech
ICT practicals

Personalized attention
Methodologies
Description


Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
ICT practicals 100
 
Assessment comments

Sources of information
Basic Friese Susanne (2012). Qualitative data analysis with ATLAS-ti. Londres: SAGE Publications

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.