Identifying Data 2015/16
Subject (*) Novas tendencias en educación sanitaria en enfermidades crónicas de alta prevalencia Code 750487020
Study programme
Mestrado Universitario en Investigación, Ordenación e Avaliación de Servizos Sociosanitarios
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optativa 3
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Saúde
Coordinador
Gil Manso, Pedro
E-mail
pedro.gil.manso@udc.es
Lecturers
Bellido Guerrero, Diego
Gil Manso, Pedro
E-mail
diego.bellido@udc.es
pedro.gil.manso@udc.es
Web
General description

Study programme competencies
Code Study programme competences / results
A12 Ser capaz de identificar aspectos de influencia significativa na análise externa e interna de unha organización sociosanitaria.
A13 Ser capaz de extrapolar de un escenario sociosanitario unha realidade determinada e proxectar unha mellora concreta.
B1 Aprender a aprender.
B2 Resolver problemas de forma efectiva.
B3 Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo.
B4 Traballar de forma autónoma con iniciativa.
B5 Traballar de forma colaborativa en unha equipa interdisciplinar.
B6 Comportarse con ética e responsabilidade social como ciudadano e como profesional.
B7 Comunicarse de xeito efectivo nun entorno de traballo.
B8 Capacidade de análise e síntese.
B9 Capacidade para aplicar os coñecementos na práctica.
B10 Capacidade para adaptarse ás situacións novas.
B11 Capacidade e habilidade de xestión da información.
B12 Capacidade para organizar e planificar.
B19 Coñecementos de informática relativos ó ambiente de estudo.
B21 Implicación na calidade e búsqueda da excelencia.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences / results
AC12
AC13
BC1
BC2
BC3
BC4
BC5
BC6
BC7
BC8
BC9
BC10
BC11
BC12
BC19
BC21
CC3
CC4
CC5
CC6
CC7
CC8

Contents
Topic Sub-topic
1.- Estilo de Vida Saludable a. Salud y Enfermedad
b. Los agentes de salud.
c. Actividad de Coordinación entre los agentes de salud.
d. La prevención en la enfermedad
-Prevención Primaria
- Prevención Secundaria
e. La educación sanitaria al sujeto sano y al paciente

Planning
Methodologies / tests Competencies / Results Teaching hours (in-person & virtual) Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech 21 25 46
Workshop 7 7 14
Supervised projects 0 14 14
 
Personalized attention 1 0 1
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech
Workshop
Supervised projects

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description


Assessment
Methodologies Competencies / Results Description Qualification
Guest lecture / keynote speech 20
Workshop 20
Supervised projects 60
 
Assessment comments

Sources of information
Basic

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.