Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A2 |
Xestionar todas as cuestións relativas ao ámbito das relacións laborais. |
A14 |
Adquirir as habilidades necesarias para poñer en funcionamento un Servizo de Prevención Propio ou Alleo e xestionalo. |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións (e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan) a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
|
CC1
|
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
|
CC2
|
Desenvolver os coñecementos, habilidades e aptitudes que permitan unha axeitada dirección e xestión laboral. |
AJ2
|
|
|
Desenvolver a capacidade de organización, planificación e toma de decisións. |
AJ14
|
|
|
Xestionar programas informáticos de aplicación no ámbito das relacións laborais. |
|
|
CC8
|
Adquirir coñecementos dabondo para unha axeitada organización laboral nos cadros de persoal. |
AJ2
|
|
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
CC1 CC2 CC3
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
BJ2 BJ3 BJ4
|
CC7 CC8
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
CC3
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
CC4
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
PARTE I. CONTABILIDAD
|
Principios básicos de Contabilidad
Plan General de Contabilidad (PYMES)
Marco conceptual de la Contabilidad
Desarrollo del marco conceptual
|
PARTE II. ANÁLISIS DE BALANCES |
Cuentas anuales y su función en la información sobre la gestión empresarial.
Análisis patrimonial
Análisis financiero
Análisis económico
Análisis de la cuenta de resultados
Rentabilidad del capital invertido y del accionista |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Directed discussion |
B2 B4 |
1 |
1.5 |
2.5 |
Case study |
A2 B3 C1 C3 C7 |
10 |
20 |
30 |
ICT practicals |
A14 C8 |
13 |
6.5 |
19.5 |
Multiple-choice questions |
|
1 |
3 |
4 |
Oral presentation |
C2 C4 |
5 |
10 |
15 |
|
Personalized attention |
|
4 |
0 |
4 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Directed discussion |
Sobre un tema de actualidad económica empresarial |
Case study |
Aplicación de los conceptos vistos a empresas reales |
ICT practicals |
Manejo de herramientas informáticas para preparación de los casos y de las exposiciones |
Multiple-choice questions |
Test sobre conocimientos adquiridos |
Oral presentation |
Exposición en clase de los casos estudiados |
Personalized attention |
Methodologies
|
ICT practicals |
Case study |
|
Description |
Se guiará a cada uno de los alumnos con relación a las actividades propuestas |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Multiple-choice questions |
|
Imprescindible superarlo |
50 |
ICT practicals |
A14 C8 |
Imprescindible la herramienta excel para la realización del análisis. |
20 |
Directed discussion |
B2 B4 |
Se valorará la participación |
10 |
Oral presentation |
C2 C4 |
Utilizando las tecnologías de información y hoja de cálculo, así como su presentación en PP y oral. |
20 |
|
Assessment comments |
|
Sources of information |
Basic
|
GONZALEZ PASCUAL, J. (2008). Análisis de la empres aa travé sde su información económico-financiera. Pirámide
AMAT SALAS, O (2000). Análisis Económico Financiero. Gestión |
|
Complementary
|
(). .
GARCIA LORENZO, R. VELAR MARTIIN, L.A. Y CANAÑDAS SANCHEZ, A.F. (). (). GARCIA LORENZO, R. VELAR MARTIIN, L.A. Y CANAÑDAS SANCHEZ, A.F. (). Análisis de los estados contables en el nuevo PGC 2008. . EXIC |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|