Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A8 |
Adquirir coñecementos para unha idónea organización laboral nos cadros de persoal. |
A9 |
Tomar decisións e buscar solucións consensuadas a problemas complexos relativos á situación socio-laboral da empresa. |
A10 |
Seleccionar as opcións estratéxicas de Recursos Humanos máis acomodadas á contorna multidisciplinar da empresa. |
A11 |
Elaborar planes de Recursos Humanos, coherentes co obxectivo a acadar. |
B1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións (e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan) a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
B7 |
Desenvolver os coñecementos, habilidades e aptitudes que permitan unha idónea dirección e xestión laboral. |
B9 |
Desenvolver a capacidade de organización, planificación e toma de decisións. |
B12 |
Seleccionar e confeccionar os contratos de traballo adecuados a cada situación laboral. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Realizar de forma axeitada el proceso de xestión e selección na empresa |
AJ8 AJ9 AJ10 AJ11
|
BJ1 BJ2 BJ3 BJ4 BJ5 BJ7 BJ9 BJ12
|
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1. O currículum vitae 2.0 e o videocurriculum
2. A información online a través da plataforma moodle.
3. Análise de selección e a ficha de puesto
4. As redes sociales, recrutramento e procura de emprego
5. Simulación. Presentación e análisis de CVs.
6. Simulación. A entrevista e o seu análisis
7. Simulación. Políticas de RRHH |
1. O currículum vitae 2.0 e o videocurriculum
2. A información online a través da plataforma moodle.
3. Análise de selección e a ficha de puesto
4. As redes sociales, recrutramento e procura de emprego
5. Simulación. Presentación e análisis de CVs.
6. Simulación. A entrevista e o seu análisis
7. Simulación. Políticas de RRHH |
|
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
ICT practicals |
A8 A9 A10 A11 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B9 B12 |
9 |
15 |
24 |
Guest lecture / keynote speech |
A8 A10 A11 B1 B2 |
10 |
10 |
20 |
Role play |
A9 A10 A11 B1 B7 B9 B12 |
10 |
10 |
20 |
Collaborative learning |
A8 A9 A10 A11 B7 B9 |
3 |
8 |
11 |
|
Personalized attention |
|
0 |
|
0 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
ICT practicals |
Realizaránse prácticas individuais por meio das TIC`s |
Guest lecture / keynote speech |
Explicaránse os principáis conceptos teóricos. |
Collaborative learning |
Realizaráse o traballo en grupo mediante a utilización das TIC´s |
Personalized attention |
Methodologies
|
Collaborative learning |
ICT practicals |
Role play |
|
Description |
Prácticas simuladas en grupo e titorias en grupo e individuais |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Collaborative learning |
A8 A9 A10 A11 B7 B9 |
Prácticas por subgrupos mediante a colaboración en tarefas |
20 |
ICT practicals |
A8 A9 A10 A11 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B9 B12 |
Prácticas individuais utilizando as TICS |
50 |
Role play |
A9 A10 A11 B1 B7 B9 B12 |
Prácticas en grupo mediante simulación |
30 |
|
Assessment comments |
Pódese superar a asignaura por medio de duas vertentes:
Opción 1: Superando a proba de examen (calificación 100%) examen
Opción 2: Superando as diferentes actividades de evaluación continua (en grupo, individuais, colaborativas, tics). Establécese un traballo autónomo do 50% das prácticas fora da aula e un traballo autónomo e/o colaborativo que constitúe o 50% da nota desenrolando as actividades anunciadas nas plataformas online e nas clases presenciais. (100% evaluación contínua que constitúe: 50% traballo autónomo non presencial - 50% traballo autónomo e/ou en grupo mixto).
A opción 1 escollese fazer un examen extenso en que se evalúa toda a materia e todas as actividades do curso. Pódese ter o 100% da nota.
A opción 2 escollese fazer as actividades de evaluación contínua, correspondendo a nota a suma da cualificación de todas as actividades. No caso de que non supere esta evaluación contínua ten que someterse a opción 1 de superación da asignatura (ver especificacións). No caso de superar a evaluación continua e optar por facer o exame, como no exame establécense todas as actividades e materia do curso, automáticamente eliminase a evaluación continua e a nota definitiva contituese por a nota do exame, sendo esta nota a que se conten nas actas da asignatura, sexa esta maior ou menor que a nota da evaluación contínua.
|
Sources of information |
Basic
|
Granjo Aguilar, Jesús (2009). Como hacer un plan estratégico de Recursos Humanos. Netbiblo
Rosaura Alastruey (2009). Empleo 2.0. Editorial UOC
Sánchez Fernández, María Dolores (2013). Gestion de recursos humanos. Madrid: Editorial CEP
coordinadores, María González Menéndez, Rodolfo Gutiérrez Palacios, Miguel Martínez Lucio (2011). Gestión de recursos humanos : contexto y políticas. Navarra : Civitas
Fernández López, Javier. (2002). Gestionar la confianza un modelo integrador de las políticas de marketing y gestión de personas para alcanzar la excelencia. Madrid : Pearson Educación
Harvard Business School Publishing (2010). Leadership and Team Simulation: Everest facilitator´s guide. Harvard Business School Publishing
William Rice, Susan Smith (2010). Moodle : desarrollo de cursos e-learning. Madrid : Anaya Multimedia
Roldán Martínez, David. (2010). Moodle VS Sakai : Integración de Servicios y Aplicaciones. Madrid : Creaciones Copyright
Caldas, María Eugenia, Lacalle Guillermo, Carrión Reyes (2012). Políticas de desarrollo de recursos humanos, promoción y control. Editex
William Rice, Susan Smith (2011). Técnicas de enseñanza con Moodle 2.0. Madrid: Anaya |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|