Competencias del título |
Código
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Competencias / Resultados del título
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A3 |
Salud laboral y prevención de riesgos laborales. |
A4 |
Dirección y gestión de recursos humanos. |
A8 |
Psicología del Trabajo y Técnicas de negociación. |
A13 |
Transmitir y comunicarse por escrito y oralmente usando la terminología y las técnicas adecuadas. |
A14 |
Seleccionar y gestionar información y documentación laboral. |
A15 |
Dirigir grupos de personas. |
A16 |
Asesorar y/o gestionar en materia de empleo y contratación laboral. |
A20 |
Realizar funciones de representación y negociación en diferentes ámbitos de las relaciones laborales. |
A21 |
Realizar análisis y diagnósticos, prestar apoyo y tomar decisiones en materia de estructura organizativa, organización del trabajo, estudio de métodos y estudio de tiempos de trabajo. |
A23 |
Participar en la elaboración y diseño de estrategias organizativas, desarrollando la estrategia de recursos humanos de la organización. |
A24 |
Aplicar técnicas y tomar decisiones en materia de gestión de recursos humanos (política retributiva, de selección...). |
A27 |
Asesoramiento a organizaciones sindicales y empresariales, y a sus afiliados. |
A28 |
Elaborar, desarrollar y evaluar planes de formación ocupacional y continua en el ámbito reglado y no reglado. |
A31 |
Aplicar los conocimientos a la práctica. |
A32 |
Comprender la relación entre procesos sociales y la dinámica de las relaciones laborales. |
A33 |
Comprender el carácter dinámico y cambiante de las relaciones laborales en el ámbito nacional e internacional. |
A34 |
Interrelacionar las distintas disciplinas que configuran las relaciones laborales. |
A35 |
Análisis crítico de las decisiones emanadas de los agentes que participan en las relaciones laborales. |
B1 |
Resolución de problemas. |
B2 |
Capacidad de análisis y síntesis. |
B3 |
Capacidad de organización y planificación. |
B4 |
Capacidad de gestión de la información. |
B5 |
Toma de decisiones. |
B6 |
Comportarse con ética y responsabilidad social como ciudadano y como profesional. |
B7 |
Habilidades en las relaciones interpersonales. |
B8 |
Razonamiento crítico. |
B9 |
Trabajo en equipos. |
B10 |
Reconocimiento a la diversidad y la multiculturalidad. |
B12 |
Motivación para la calidad. |
B13 |
Adaptación a nuevas situaciones. |
B14 |
Aprendizaje autónomo. |
B15 |
Creatividad. |
B16 |
Liderazgo. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, en las lenguas oficiales de la comunidad autónoma. |
C3 |
Utilizar las herramientas básicas de las tecnologías de la información y las comunicaciones (TIC) necesarias para el ejercicio de su profesión y para el aprendizaje a lo largo de su vida. |
C4 |
Desarrollarse para el ejercicio de una ciudadanía abierta, culta, crítica, comprometida, democrática y solidaria, capaz de analizar la realidad, diagnosticar problemas, formular e implantar soluciones basadas en el conocimiento y orientadas al bien común. |
C6 |
Valorar críticamente el conocimiento, la tecnología y la información disponible para resolver los problemas con los que deben enfrentarse. |
C7 |
Asumir como profesional y ciudadano la importancia del aprendizaje a lo largo de la vida. |
C8 |
Valorar la importancia que tiene la investigación, la innovación y el desarrollo tecnológico en el avance socioeconómico y cultural de la sociedad. |
Resultados de aprendizaje |
Resultados de aprendizaje |
Competencias / Resultados del título |
Saúde laboral e prevención de riscos laborais. |
A3
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Dirección e xestión de recursos humanos. |
A4
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Psicoloxía do Traballo e Técnicas de negociación. |
A8
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Transmitir e comunicarse por escrito e oralmente usando a terminoloxía e as técnicas adecuadas. |
A13
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Seleccionar e xestionar información e documentación laboral. |
A14
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Dirixir grupos de persoas. |
A15
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Asesorar e/ou xestionar en materia de emprego e contratación laboral. |
A16
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Realizar funcións de representación e negociación en diferentes ámbitos das relacións laborais. |
A20
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Realizar análises e diagnósticos, prestar apoio e tomar decisións en materia de estrutura organizativa, organización do traballo, estudo de métodos e estudo de tempos de traballo. |
A21
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Participar na elaboración e deseño de estratexias organizativas, desenvolvendo a estratexia de recursos humanos da organización. |
A23
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Aplicar técnicas e tomar decisións en materia de xestión de recursos humanos (política retributiva, de selección...). |
A24
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Asesoramento a organizacións sindicais e empresariais, e aos seus afiliados. |
A27
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Elaborar, desenvolver e avaliar planes de formación ocupacional e continua no ámbito regulado e non regulado. |
A28
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Aplicar os coñecementos á práctica. |
A31
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Comprender a relación entre procesos sociais e a dinámica das relacións laborais. |
A32
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Comprender o carácter dinámico e cambiante das relacións laborais no ámbito nacional e internacional. |
A33
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Interrelacionar as distintas disciplinas que configuran as relacións laborais. |
A34
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Análise crítico das decisións emanadas dos axentes que participan nas relacións laborais. |
A35
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Resolución de problemas. |
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B1
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Capacidade de análise e síntese. |
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B2
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Capacidade de organización e planificación. |
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B3
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Capacidade de xestión da información. |
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B4
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Toma de decisións. |
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B5
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Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
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B6
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Habilidades nas relacións interpersoais. |
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B7
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Razoamento crítico. |
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B8
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Traballo en equipos. |
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B9
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Recoñecemento á diversidade e á multiculturalidade. |
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B10
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Motivación para a calidade. |
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B12
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Adaptación a novas situacións. |
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B13
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Aprendizaxe autónomo. |
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B14
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Creatividade. |
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B15
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Liderado. |
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B16
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Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
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C1
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Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
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C3
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Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
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C4
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Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
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C6
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Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
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C7
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Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
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C8
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Contenidos |
Tema |
Subtema |
1. INTRODUCCIÓN. LA PSICOLOGÍA DEL TRABAJO. |
1.1. La Psicología: El estudio científico de la conducta y los procesos mentales.
1.2. El trabajo como fenómeno psicosocial.
1.3. La Psicología del Trabajo: El estudio del comportamiento laboral.
1.4. Métodos de investigación en Psicología del Trabajo. |
2. RECLUTAMIENTO Y SELECCIÓN DE PERSONAL. |
2.1. El proceso de contratación.
2.2. El análisis de puestos de trabajo.
2.3. El reclutamiento de candidatos.
2.4. La selección de personal. |
3. LA FORMACIÓN EN LA EMPRESA. |
3.1. Los subsistemas de Formación Profesional.
3.2. La formación en el ámbito de la empresa.
3.3. El plan de formación.
3.4. El diagnóstico de las necesidades formativas.
3.5. Diseño y evaluación de programas formativos. |
4. LA COMUNICACIÓN INTERNA EN LAS ORGANIZACIONES. |
4.1. El proceso de comunicación.
4.2. Los estilos de comunicación interpersonal.
4.3. La comunicación no verbal.
4.4. La comunicación interna.
4.5. El plan de comunicación. |
5. EL LIDERAZGO Y LAS HABILIDADES DIRECTIVAS. |
5.1. El mando a lo largo de la historia.
5.2. Concepto de liderazgo.
5.3. El estudio del liderazgo desde la Psicología del Trabajo.
5.4. Las habilidades directivas. |
6. MOTIVACIÓN Y SATISFACCIÓN LABORAL. |
6.1. Concepto de motivación y satisfacción laboral.
6.2. El estudio de la motivación y la satisfacción laboral desde la Psicología del Trabajo.
6.3. Las dificultades para llevar la teoría a la práctica. Algunas recomendaciones para hacer posible la motivación y la satisfacción en el trabajo. |
7. LOS RIESGOS PSICOSOCIALES EN EL TRABAJO. |
7.1. Los factores de riesgo psicosocial: condiciones y organización del trabajo.
7.2. Incidencia.
7.3. Evaluación.
7.4. Consecuencias.
7.5. Prevención.
7.6. Riesgos psicosociales: estrés, mobbing, burnout, violencia.
7.7. Los riesgos psicosociales emergentes. |
Planificación |
Metodologías / pruebas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciales y virtuales) |
Horas trabajo autónomo |
Horas totales |
Sesión magistral |
A3 A4 A8 A16 A20 A21 A23 A24 A27 A28 A33 A34 A35 B6 B10 B12 B13 B16 C4 C7 C8 |
36 |
64 |
100 |
Prueba mixta |
A21 A23 A24 A28 A31 A33 B1 B2 B8 C1 C6 |
2 |
20 |
22 |
Investigación (Proyecto de investigación) |
A32 B3 B5 B6 B10 B13 B14 B15 C3 C4 |
1 |
8 |
9 |
Recensión bibliográfica |
B2 B12 C1 C4 |
1 |
5 |
6 |
Presentación oral |
A13 B2 B7 B12 C1 C4 |
1 |
2 |
3 |
Trabajos tutelados |
A8 A14 A15 B1 B4 B9 B10 B15 C3 C4 C6 C7 C8 |
0 |
8 |
8 |
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Atención personalizada |
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2 |
0 |
2 |
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(*)Los datos que aparecen en la tabla de planificación són de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías |
Metodologías |
Descripción |
Sesión magistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia.
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Prueba mixta |
Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación.
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Investigación (Proyecto de investigación) |
Proceso de ensinanza orientado á aprendizaxe do alumnado mediante a realización de actividades de carácter práctico a través das que se propoñen situacións que requiren ao estudante identificar un problema obxecto de estudo, formulalo con precisión, desenvolver os procedementos pertinentes, interpretar os resultados e sacar as conclusións oportunas do traballo realizado. |
Recensión bibliográfica |
A recensión bibliográfica supón un proceso de lectura crítica dun libro, dun artigo, dunha tese ou dunha comunicación a un congreso. Como tal proceso comprende a lectura da obra, a análise do seu contido e unha crítica e valoración da mesma en relación á literatura existente sobre o tema. Unha recensión non supón un resumo da obra, nin unha mera análise do contido, pois o que lle outorga sentido e dimensión académica científica é a crítica que merece a xuízo do autor da recensión, en relación a outras obras coñecidas do mesmo ámbito ou en relación a súa propia experiencia. |
Presentación oral |
Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica. |
Trabajos tutelados |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
Atención personalizada |
Metodologías
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Recensión bibliográfica |
Investigación (Proyecto de investigación) |
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Descripción |
A atención personalizada que se describe en relación a estas metodoloxías concíbese como momentos de traballo presencial co profesor, polo que implican unha participación obrigatoria para o alumnado.
A forma e o momento en que se desenvolverá indicarase en relación a cada actividade ó longo do curso según o plan de traballo da asignatura. |
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Evaluación |
Metodologías
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Competencias / Resultados |
Descripción
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Calificación
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Trabajos tutelados |
A8 A14 A15 B1 B4 B9 B10 B15 C3 C4 C6 C7 C8 |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
20 |
Prueba mixta |
A21 A23 A24 A28 A31 A33 B1 B2 B8 C1 C6 |
Para evaluar o grado de adquisición dos contidos da asignatura por parte dos alumnos, realizarase unha proba mixta que constará de tres partes:
- A: Test de 20 preguntas de resposta múltiple, con 4 alternativas de resposta, das que unha é correcta. A puntuación do test obterase mediante a fórmula
[nº acertos-(nº erros/nº alternativas-1)]/2
- B: Catro preguntas tipo resposta breve.
- C: Unha pregunta tipo ensaio.
A puntuación máxima en cada un destes apartados (A,B,C) será de 10 puntos.
Criterio de corrección: A puntuación final da proba mixta obterase mediante a fórmula (A+B+C)/3.
O tempo máximo para a realización da proba será de 90 minutos.
Celebrarase o día sinalado pola Xunta de Facultade. |
60 |
Sesión magistral |
A3 A4 A8 A16 A20 A21 A23 A24 A27 A28 A33 A34 A35 B6 B10 B12 B13 B16 C4 C7 C8 |
Asistencia a clase, tanto ás sesións expositivas como interactivas.
A asistencia a clase computará para a calificación da asignatura sempre e cando o profesor estime que o comportamento e a actitude do alumno na clase correspóndanse co esperable nun estudante universitario: atención, interés, respeto, participación...
En tal caso, a valoración estará en relación directa co porcentaxe de asistencia, a cal medirase mediante a recollida de firmas na clase.
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10 |
Investigación (Proyecto de investigación) |
A32 B3 B5 B6 B10 B13 B14 B15 C3 C4 |
Os alumnos, en parellas, deberán entrevistar a 5 traballadores co obxeto de analizar as opinións e experiencias de esos traballadores con respecto ós contidos da asignatura.
Os alumnos deberán acudir a unha sesión de tutoría co profesor para a revisión da estructura e o contido da entrevista.
A última clase interactiva do curso levarase a cabo unha posta en común entre todos os alumnos, polo que o informe da investigación deberase entregar ao profesor cando menos 48 horas antes. |
10 |
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Observaciones evaluación |
Contémplanse dúas modalidades de avaliación:
- Modalidade A: Tal como se describe no apartado anterior.
- Modalidade B: Para aqueles alumnos que por causas xustificadas non poidan asistir regularmente a clase: Proba mixta: 100%.
Cada alumno deberá acollerse á modalidade de avaliación A ou B e firmar un contrato de avaliación o principio do curso. A modalidade elexida será de aplicación para as convocatorias de Xuño e Xullo.
Os alumnos que obteñan unha calificación de Sobresaínte poderán optar a Matrícula de Honra. A proba para a súa obtención consistirá nunha entrevista co profesor na que o alumno deberá demostrar unha asimilación excelente dos contidos e competencias da asignatura.
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Fuentes de información |
Básica
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Newstrom, J. W. (2007). Comportamiento humano en el trabajo. . México. McGrawHill.
Bonache, J. y Cabrera, A. (2006). Dirección de personas. Evidencias y perspectivas para el siglo XXI. . Madrid. Prentice Hall.
Leal Millán, A. (1999). El factor humano en las Relaciones Laborales. Manual de Dirección y Gestión. . Madrid. Pirámide.
De la Fuente Anuncibay, R. y de Diego Vallejo, R. (2008). Estrategias de liderazgo y desarrollo de personas en las organizaciones. . Madrid. Pirámide.
Gil Rodríguez, F. y Alcover de la Hera, C. Mª (2005). Introducción a la Psicología de las Organizaciones. . Madrid. Alianza editorial.
Rodríguez Fernández, A. (1998). Introducción a la Psicología del Trabajo y las Organizaciones. . Madrid. Pirámide.
Alcover de la Hera, C. Mª; Martínez Íñigo, D.; Rodríguez Mazo, F. y Domínguez Bilbao, R. (2004). Introducción a la Psicología del Trabajo.. Madrid. McGrawHill.
Trechera, J. L. (2000). Introducción a la Psicología del Trabajo. . Bilbao. Desclèe de Brower.
Morán Astorga, C. (2005). La Psicología del Trabajo: nociones introductorias. . Málaga. Aljibe.
Weinert, A. B. (1985). Manual de Psicología de la Organización: la conducta humana en las organizaciones. . Barcelona. Herder.
Muchinsky, P.M. (2007). Psicología Aplicada al Trabajo. . Madrid. Thomson.
Palací, F. J. (2005). Psicología de las Organizaciones. . Madrid. Pearson Prentice Hall.
Guillén Gestoso, C. y Guil Bozal, R. (2000). Psicología del Trabajo para Relaciones Laborales. . Madrid. McGrawHill.
Cascio Pirri, A. y Guillén Gestoso, C. (2010). Psicología del Trabajo. Gestión de los RRHH. Skill management. Barcelona. Ariel.
Ordóñez Ordóñez, M. (2009). Psicología del Trabajo. Historia y perspectivas de futuro.. Madrid. Pearson Educación.
Landy, F. J. y Conte, J. M. (2005). Psicología Industrial. Introducción a la Psicología industrial y organizacional. . México. McGrawHill.
Peiró, J.M. y Prieto, F. (1996). Tratado de Psicología del Trabajo. . Madrid. Síntesis.
Martín García, J.; Rubio Valdehita, S. y Lillo Jover, J. (2004). ¿Qué es la Psicología del Trabajo?. Biblioteca Nueva. |
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Complementária
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Ademais da bibliografía básica, facilitarase aos alumnos, por cada tema:
- Bibliografía específica.
- Documento/Guía, en formato pdf.
- Presentación en Power Point. |
Recomendaciones |
Asignaturas que se recomienda haber cursado previamente |
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Asignaturas que se recomienda cursar simultáneamente |
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Asignaturas que continúan el temario |
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