Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A4 |
Capacidade de xestión da información, manexo e aplicación das especificacións técnicas e da lexislación necesarias no exercicio da profesión. |
A29 |
Coñecer os sistemas eléctricos de potencia e as súas aplicacións. |
B1 |
Capacidade de resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade e razoamento crítico. |
B2 |
Capacidade de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas no campo da enxeñaría industrial. |
B3 |
Capacidade de traballar nun contorno multilingüe e multidisciplinar. |
B4 |
Capacidade de traballar e aprender de forma autónoma e con iniciativa. |
B5 |
Capacidade para empregar as técnicas, habilidades e ferramentas da enxeñaría necesarias para a práctica desta. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
|
A29
|
B3 B5
|
|
|
A4
|
B1 B4
|
C3
|
|
|
B2
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Análisis de circuitos eléctricos en régimen transitorio. |
|
Análisis en frecuencia de circuitos eléctricos. |
|
Sistemas eléctricos trifásicos desequilibrados. |
|
Circuitos eléctricos no lineales. |
|
Redes de dos puertas. Cuadripolos. |
|
|
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Solución de problemas |
A4 A29 B1 |
21 |
36 |
57 |
Prácticas de laboratorio |
A29 B4 B5 C3 |
9 |
10 |
19 |
Proba obxectiva |
A29 B2 B3 |
4 |
13 |
17 |
Sesión maxistral |
A29 B3 |
21 |
32 |
53 |
|
Atención personalizada |
|
4 |
0 |
4 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Solución de problemas |
O profesor realizará diversos problemas tipo, explicando dun xeito sistemático os diferentes métodos de resolución. Resolvendo as dúbidas ou dificultades que poidan xurdir, co fin de proporcionar ao alumno os recursos necesarios para a súa posterior solución. Poderanse propoñer exercicios que o alumno deberá de resolver co apoio do profesor. |
Prácticas de laboratorio |
Realizaranse de forma xeral no laboratorio de circuítos eléctricos, podendo non obstante realizarse algunha delas nalgunha das aulas informáticas que posúe o Centro. Consistiran en casos prácticos onde o alumno deberá demostrar os coñecementos teóricos adquiridos. |
Proba obxectiva |
Proba de avaliación onde o alumno deberá demostrar o seu grao de aprendizaxe dun xeito obxectivo. Constase dun número comprendido entre 6 e 10 preguntas que alternase problemas e cuestións conceptuais teóricas. |
Sesión maxistral |
Actividade presencial na aula, onde se establecerán os conceptos fundamentais da materia. Realizarase mediante unha exposición oral, complementada con medios audiovisuais e multimedia, é cuxo fin transmitir os coñecementos e facilitar a aprendizaxe. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Solución de problemas |
Prácticas de laboratorio |
|
Descrición |
Se realiza en las correspondientes tutorias, donde a iniciativa del alumno se resuelven, o aclaran las posibles dudas. También se pueden realizar a propuesta del profesor, requiriendole que explique o resuelva los posibles problemas que se puedan plantear, en las sesiones de Solución de Problemas, o en las correspondientes Prácticas de Laboratorio.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Solución de problemas |
A4 A29 B1 |
Resolución de exercicios propostos e participación activa na aula. Interese e actitude do alumno.
A solución de problemas poderá ser o 15% da nota final da materia, e que se sumará cando a nota obtida na proba obxectiva sexa igual ou superior a 4.0 puntos sobre 10.0 puntos. |
15 |
Prácticas de laboratorio |
A29 B4 B5 C3 |
As sesións de prácticas de laboratorio son de obrigada asistencia e imprescindible superalas para poder aprobar a materia
As prácticas de laboratorio poderán ser o 15% da nota final da materia, e que se sumará cando a nota obtida na proba obxectiva sexa igual ou superior a 4.0 puntos sobre 10.0 puntos. |
15 |
Proba obxectiva |
A29 B2 B3 |
Poderase facer un exámen parcial na metade do cuadrimestre, sobre o temario impartido, que terá caracter liberatorio cando o alumno obteña 5.0 puntos sobre 10.0 puntos, e será compesatorio cando o alumno obteña 4.0 puntos sobre 10.0 puntos, para as convocatorias do presente curso.
Ao final do cuadrimestre e nas datas fixadas oficialmente polo centro, realizarase a proba obxectiva final.
A proba obxectiva constará dun máximo de 10 preguntas sobre problemas e cuestións conceptuais teóricas.
Esta proba obxectiva representa o 70% da nota final da materia. |
70 |
|
Observacións avaliación |
Todas as actividades, que contribúen á nota final do alumno, serán cualificadas sobre 10.0 puntos. Para
poder sumar os puntos das actividades denominadas como Solución de
problemas" e "Prácticas de laboratorio", na nota da "Proba obxectiva" o
alumno terá que ter alcanzado un mínimo de 4.0 puntos.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Morris, N.;Senior, F. (1994). Circuitos Eléctricos. Cuadernos de trabajo. Addison-Wesley
Usaola García, J.; Moreno López de Saa, Mª. (2002). Circuitos Eléctricos. Problemas y ejercicios resueltos.. Editorial Prentice Hall
Alexander, C.; Sadiku, M. (2002). Fundamentos de Circuitos Eléctricos. Editorial McGraW Hill
Leon Martínez, Vicente; Montañana Romeu, Joaquín (2001). Ineficiencias de los Sistemas Eléctricos. Editorial Universidad Politécnica de Valencia
Boylestad, R. L. (2004). Introducción al Análisis de Circuitos. Editorial Prentice Hall
Molero Yunta, J.C.; Montoya Villena, R. (2003). Problemas de Circuitos en Régimen Transitorio. Editorial Universidad Politécnica de Valencia
Molero Yunta, J.C.; Montoya Villena, R. (2005). Problemas de Corriente Alterna. Tomo 2. Sistemas Trifásicos. Editorial Universidad Politécnica de Valencia |
|
Bibliografía complementaria
|
Nilsson, J.; Riedel, S. (2005). Circuitos Eléctricos. Editorial Prentice Hall
Edminister, J.; Nahvi, M. (2004). Circuitos Eléctricos. Editorial McGraW Hill
Dorf, R.; Svoboda, J. (2007). Introducción a los Circuitos Eléctricos. Editorial Jhon Wiley & Sons
Félice, E. (2001). Perturbaciones Armónicas. Editorial Paraninfo Thomson
Eguíluz, L.I.; Sánchez, P. (2001). Pruebas objetivas de circuitos eléctricos. Editorial EUNSA |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Cálculo/770G02001 | Física I/770G02003 | Alxebra/770G02006 | Fisíca II/770G02007 | Ecuacións Diferenciais/770G02011 | Fundamentos de Electricidade/770G02013 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Instalacioós Eléctricas en Baixa Tensión/770G02022 | Instalacións Eléctricas en Media e Alta Tensión/770G02027 |
|
Materias que continúan o temario |
Xestión Eficiente da Enerxía Eléctrica/770G02040 |
|
|