Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Aplicar o coñecemento das diferentes áreas involucradas no Plano Formativo. |
A2 |
Capacidade de comprensión da dimensión social e histórica do Deseño Industrial, vehículo para a creatividade e a búsqueda de solucións novas e efectivas. |
A3 |
Necesidade dunha aprendizaxe permanente e continua (Life-long learning), e especialmente orientada cara os avances e os novos produtos do mercado. |
A5 |
Identificar, formular e resolver problemas de enxeñaría. |
A6 |
Formación amplia que posibilite a comprensión do impacto das solucións de enxeñaría nos contextos económico, medioambiental, social e global. |
A7 |
Capacidade para deseño, redacción e dirección de proxectos, en todas as súas diversidades e fases. |
A8 |
Capacidade de usar as técnicas, habilidades e ferramentas modernas para a práctica da enxeñaría. |
A9 |
Capacidade para efectuar decisións técnicas tendo en conta as súas repercusións ou costes económicos, de contratación, de organización ou xestión de proxectos. |
A10 |
Comprensión das responsabilidades éticas e sociais derivadas da súa actividade profesional. |
B2 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo para cuestionar a realidade, buscar e propoñer solucións innovadoras a nivel formal, funcional e técnico. |
B4 |
Traballar de forma colaborativa. Coñecer as dinámicas de grupo e o traballo en equipo. |
B5 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B6 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B9 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B10 |
Capacidade de organización e planificación. |
B11 |
Capacidade de análise e síntese. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Una vez completado el curso, el alumno será capaz de analizar y comprender los distintos procesos productivos empleados en la industria en la actualidad, así como especificar las necesidades y requerimientos constructivos básicos que ha de satisfacer un producto para hacer viable su producción.
De un modo complementario, el alumno desarrollará sus habilidades de trabajo en equipo, búsqueda de información y manejo de bibliografía, redacción de documentos, exposición y defensa en público y análisis crítico, entre otros |
A1 A2 A3 A5 A6 A7 A8 A9 A10
|
B2 B4 B5 B6 B9 B10 B11
|
C3 C6 C7 C8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Unidad I: Introducción a los Procesos de Fabricación. |
TI – Introducción.
TII – Materiales. |
Unidad II: Conformado por Moldeo. |
TIII – Fundición. |
Unidad III: Conformado por Deformación. |
TIV – Forjado.
TV – Extrusión.
TVI – Laminado.
TVII – Conformado de Chapas. |
Unidad IV: Conformado por Arranque de Material. |
TVIII – Corte y Aserrado.
TIX – Introducción al Mecanizado.
TX – Torneado.
TXI – Taladrado.
TXII – Fresado y Cepillado.
TXIII – Procesos de Acabado. |
Unidad V: Procesos Especiales. |
TXIV – Introducción a la Tecnología Láser.
TXV – Procesos Avanzados de Fabricación.
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Introductory activities |
A1 A2 A3 A5 A10 A6 A7 |
1 |
0 |
1 |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A2 A5 A8 A9 B6 B9 B10 |
35 |
45 |
80 |
Problem solving |
A9 B2 B4 B5 B6 B10 B11 C3 C6 C7 C8 |
9 |
15 |
24 |
Supervised projects |
A5 A10 A6 A7 A8 A9 B2 B4 B5 B6 B9 B10 B11 C3 C6 C7 C8 |
5 |
20 |
25 |
Objective test |
A1 B11 C3 |
3 |
15 |
18 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Introductory activities |
Presentación de la Asignatura. |
Guest lecture / keynote speech |
Clases teóricas en las que se desarrollarán los contenidos de la asignatura. |
Problem solving |
Se resolverá en clase una colección de ejercicios de exámenes de años anteriores representativos de los contenidos tratados en las clases teóricas. |
Supervised projects |
Los alumnos deberán preparar y exponer en público un trabajo de curso sobre cualquier aplicación práctica de los contenidos de la asignatura. Teniendo en cuenta que entre los objetivos del curso se encuentra promover el trabajo en equipo, necesariamente los trabajos serán realizados en grupos de dos o tres alumnos como máximo. |
Objective test |
Además del trabajo de curso, los alumnos deberán realizar un examen final sobre los contenidos de la asignatura, constando de una serie de cuestiones cortas teórico – prácticas, con una duración total aproximada de hora y media. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
Problem solving |
|
Description |
Para la consulta de cualquier aspecto que los alumnos consideren oportuno, los alumnos tendrán a su disposición las seis horas semanales que el profesor dedica con carácter general a tutorías, así como los tiempos de descanso entre clases.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
A5 A10 A6 A7 A8 A9 B2 B4 B5 B6 B9 B10 B11 C3 C6 C7 C8 |
Trabajos realizados por el alumno |
50 |
Objective test |
A1 B11 C3 |
Examen sobre los contenidos de la asignatura |
50 |
|
Assessment comments |
|
Sources of information |
Basic
|
M. Groover (2008). Fundamentos de Manufactura Moderna, 3º Edición.. McGraw Hill
M. Dorronsoro. (1996). La Tecnología Láser. Fundamentos, aplicaciones y tendencias. Serie Electrotecnologías, nº 12.. McGraw Hill
W. M. Steen, J. Mazumder (2010). Laser Material Processing, 4th Edition.. Springer - Verlag
S. Kalpakjian, S. R. Schmid (2008). Manufactura, Ingeniería y Tecnología, 5ª Edición. . Prentice Hall |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Tal y como se ha diseñado el programa de la asignatura, no se requiere ningún conocimiento previo específico acerca de los temas tratados, por cuanto estos se abordan con la profundidad necesaria. |
|