Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences
|
A1 |
Aplicar o coñecemento das diferentes áreas involucradas no Plano Formativo. |
A3 |
Necesidade dunha aprendizaxe permanente e continua (Life-long learning), e especialmente orientada cara os avances e os novos produtos do mercado. |
A4 |
Traballar de forma efectiva como individuo e como membro de equipos diversos e multidisciplinares. |
A5 |
Identificar, formular e resolver problemas de enxeñaría. |
A6 |
Formación amplia que posibilite a comprensión do impacto das solucións de enxeñaría nos contextos económico, medioambiental, social e global. |
A7 |
Capacidade para deseño, redacción e dirección de proxectos, en todas as súas diversidades e fases. |
A9 |
Capacidade para efectuar decisións técnicas tendo en conta as súas repercusións ou costes económicos, de contratación, de organización ou xestión de proxectos. |
A10 |
Comprensión das responsabilidades éticas e sociais derivadas da súa actividade profesional. |
B1 |
Capacidade de comunicación oral e escrita de maneira efectiva con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B2 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo para cuestionar a realidade, buscar e propoñer solucións innovadoras a nivel formal, funcional e técnico. |
B4 |
Traballar de forma colaborativa. Coñecer as dinámicas de grupo e o traballo en equipo. |
B5 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B6 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B7 |
Capacidade de liderado e para a toma de decisións. |
B9 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B10 |
Capacidade de organización e planificación. |
B11 |
Capacidade de análise e síntese. |
B12 |
Comprensión das responsabilidades éticas e sociales derivadas da súa actividade profesional |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences |
Traballar de forma efectiva como individuo e como membro de equipos diversos e multidisciplinares.
Comprensión das responsabilidades éticas e sociais derivadas da súa actividade profesional.
Capacidade para deseño, redacción e dirección de proxectos, en todas as súas diversidades e fases.
Capacidade para efectuar decisións técnicas tendo en conta as súas repercusións ou costes económicos, de contratación, de organización ou xestión de proxectos |
A1 A4 A5 A7 A9 A10
|
B1 B2 B4 B5 B6 B7 B10
|
|
Capacidade de comunicación oral e escrita de maneira efectiva con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
Traballar de forma colaborativa. Coñecer as dinámicas de grupo e o traballo en equipo.
Resolver problemas de forma efectiva.
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
A6
|
B1 B4 B5 B9 B12
|
C7 C8
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
|
A3
|
B11
|
C1 C3 C6
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
PARTE I. INTRODUCCION AL MARKETING Y SU APLICACIÓN AL DISEÑO
|
TEMA 1. MARKETING: INTRODUCCION |
PARTE II. ANALISIS DE OPORTUNIDADES |
TEMA 2. ANALISIS DEL ENTORNO Y COMPETENCIA
TEMA 3 EL COMPORTAMIENTO DEL CONSUMIDOR
TEMA 4. INVESTIGACION DE MERCADOS
TEMA 5. SEGMENTACION DE MERCADOS
|
PARTE III. INNOVACION Y DESARROLLO DEL PRODUCTO |
TEMA 6. INNOVACION Y DESARROLLO DE NUEVOS PRODUCTOS
|
PARTE IV. DECISIONES DE MARKETING |
TEMA 7. POLITICA DE PRODUCTO
TEMA 8. POLITICA DE DISTRIBUCION Y PRECIOS
TEMA 9. POLITICA DE COMUNICACION |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies |
Ordinary class hours |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Supervised projects |
A1 A4 A5 A6 A7 A9 B2 B4 B7 B10 B11 C6 |
25 |
50 |
75 |
Multiple-choice questions |
B5 B6 B11 |
1 |
7.5 |
8.5 |
Oral presentation |
A7 B1 B9 B10 C3 C1 |
1 |
1 |
2 |
Guest lecture / keynote speech |
A3 A10 B12 C7 C8 |
17 |
42.5 |
59.5 |
|
Personalized attention |
|
5 |
0 |
5 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Supervised projects |
Los alumnos desarrollarán un trabajo que será tutelado por el docente y por tanto tendrá apoyo tutorial.Se formarán grupos reducidos de alumnos. El trabajo tiene por objetivo la aplicación de los conceptos y fundamentos que se explican en clase y la estructura básica estará relacionada con el orden y estructura de temas que se explican a lo largo de la asignatura. El docente irá tutorizando y realizando el seguimiento del grupo de forma gradual de manera que el grupo pueda ir desarrollando el trabajo paulatinamente a medida que se desarolla la asignatura. De esta forma se consigue una docencia interactiva, práctica y una participación activa por parte del alumno a lo largo del proceso de aprendizaje. La entrega del trabajo está pensada para la última semana de período lectivo si bien se ajustará a la disponibilidad de tiempo del alumno. |
Multiple-choice questions |
Test de respuesta múltiple individual: 20 preguntas tipo test. Cada pregunta mal contestada penaliza un tercio del valor de la pregunta |
Oral presentation |
Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica. |
Guest lecture / keynote speech |
Explicación en clase de los diferentes temas con apoyo de transparencias y medios audiovisuales. Se valora la participación activa del alumno y de los diferentes miembros del subgrupo formado |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
|
Description |
Los diferentes miembros del grupo pueden consultar la parte que tienen que desarrollar en el caso práctico o trabajo.
Asimismo, si se tiene alguna duda de material explicado en clase, se puede consultar con el docente en su despacho o fijar otro momento para aclarar dudas y facilitar el seguimiento del alumno
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
A1 A4 A5 A6 A7 A9 B2 B4 B7 B10 B11 C6 |
Se evalua la claridad, la síntesis, el orden, la originalidad y la calidad de la presentación en la resolucion del caso práctico (empresa o marca, sector, producto o tendencias) |
20 |
Multiple-choice questions |
B5 B6 B11 |
Pregunta tipo test de respuesta múltiple. Se requiere una calificación mínima de 4 puntos sobre 10 para que compute en la calificacion final. Si no se saca un 4, independiente mente de la calificacion de la parte práctica, entonces no se puede superar la asignatura |
60 |
Oral presentation |
A7 B1 B9 B10 C3 C1 |
Presentación del trabajo por parte del grupo |
20 |
|
Assessment comments |
|
Sources of information |
Basic
|
Santesmases, M. (2005). Marketing. Conceptos y Estrategias.. Pirámide, Madrid
Kotler, P.; Cámara, D.; Grande, I. Y Cruz (2007). Introducción al Marketing.. Prentice-Hall, Madrid |
Kotler, P.; Cámara, D.; Grande, I. Y Cruz (2007). Introducción al Marketing. Prentice-Hall, Madrid,
Santesmases, M. (2005). Marketing. Conceptos y Estrategias. Pirámide, Madrid |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Deseño e Producto/771G01023 | Proxectos de Deseño I/771G01024 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Aspectos Económicos e Empresariais do Deseño/771G01033 | Administración e Organización Industrial/771G01034 |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|