Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Aplicar o coñecemento das diferentes áreas involucradas no Plano Formativo. |
A4 |
Traballar de forma efectiva como individuo e como membro de equipos diversos e multidisciplinares. |
A10 |
Comprensión das responsabilidades éticas e sociais derivadas da súa actividade profesional. |
B1 |
Capacidade de comunicación oral e escrita de maneira efectiva con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B2 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo para cuestionar a realidade, buscar e propoñer solucións innovadoras a nivel formal, funcional e técnico. |
B11 |
Capacidade de análise e síntese. |
B12 |
Comprensión das responsabilidades éticas e sociales derivadas da súa actividade profesional |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
|
A1 A4 A10
|
B1 B2 B11 B12
|
C3 C4 C6 C7 C8
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 A10 B12 C4 C6 C7 |
21 |
42 |
63 |
Estudo de casos |
A4 B1 B2 B11 C3 C6 C8 |
21 |
30 |
51 |
Traballos tutelados |
B1 C3 C6 C8 |
0 |
35 |
35 |
Proba de resposta múltiple |
B11 |
1 |
0 |
1 |
|
Atención personalizada |
|
0 |
0 |
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. A clase maxistral é coñecida tamén como "conferencia", "método expositivo" ou "lección maxistral". Esta última modalidade adóitase reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. |
Estudo de casos |
Metodoloxía onde o suxeito se enfronta ante a descrición dunha situación específica que suscita un problema que ten que ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno sitúase ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. |
Traballos tutelados |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
Proba de resposta múltiple |
Proba obxectiva que consiste en formular unha cuestión en forma de pregunta directa ou de afirmación incompleta, e varias opcións ou alternativas de resposta que proporcionan posibles solucións, das que só unha delas é válida. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba de resposta múltiple |
Estudo de casos |
Traballos tutelados |
Sesión maxistral |
|
Descrición |
A atención personalizada consistirá básicamete na realización de tutorías, tanto individuais como en grupo, para resolver e aclarar calquer tipo de duda relacionada coa materia e a realización dos traballo tutelados. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba de resposta múltiple |
B11 |
|
75 |
Estudo de casos |
A4 B1 B2 B11 C3 C6 C8 |
|
0 |
Traballos tutelados |
B1 C3 C6 C8 |
|
25 |
Sesión maxistral |
A1 A10 B12 C4 C6 C7 |
|
0 |
|
Observacións avaliación |
Esta materia é responsabilidade de dous departamentos (Departamento de Análise Económica e Administración de Empresas e Departamento de Dereito Privado). Os profesores de cada un destes departamentos impartirán unha parte do contido desta materia, o que implicará a existencia de dous traballos tutelados (25% da evaluación) e duas probas de resposta múltiple (75% da avaliación). O 25% correspondente ao traballo tutelado de cada unha de párteas só se terá en conta se se superou a proba de resposta múltiple correspondente. Ademais, a cualificación final da materia será a media das dúas partes, sempre e cando se superase cada parte por separado. Na avaliación do 25% do traballo tutelado tamén terase en conta a asistencia e a participación nas clases presenciais. Non obstante, e a pesar do mencionado anteriormente, na presentación da materia ao inicio do cuadrimestre correspondente, poderase establecer unha repartición porcentual distinta ao planificado entre todas as metodoloxías. PARA A REALIZACIÓN DA PROBA MIXTA SERÁ NECESARIO CONTAR CON ORDENADOR PORTÁTIL CON ACCESO A INTERNET. NO CASO DE NON DISPOÑER DESTE RECURSO, DEBERASE INFORMAR O PROFESOR RESPONSABLE DA MATERIA CON ANTELACIÓN Á REALIZACIÓN DA DEVANDITA PROBA.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
A bibliografía actualizada para esta asignatura darase a coñecer na presentación da mesma ao principio do curso académico correspondente. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Aspectos Económicos e Empresariais do Deseño/771G01033 | Administración e Organización Industrial/771G01034 | Xestión da Innovación e do Deseño/771G01043 | Xestión da Calidade/771G01044 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Loxística Industrial/771G01045 |
|
Materias que continúan o temario |
|
|