A cualificación será a suma das seguintes contribucións:
- proba mixta, ata un máximo 7 puntos
- clases de solución de problemas máis talleres ata un máximo de 3 puntos
Para superar a materia será necesario conseguir polo menos 5 puntos entre todas as contribucións anteriores, coa restrición de que na proba mixta é necesario obter un mínimo de 2.8 (sobre un máximo de 7). Se o alumno non alcanza esta nota mínima, a cualificación final será a obtida na mencionada proba mixta; é dicir, non se terá en conta a nota de clases de solución de problemas e talleres.
Dado que a cualificación baséase no modelo de avaliación continua, valorarase especificamente a progresión do alumno ao longo de todo o cuadrimestre cun máximo de 1 punto que poderá sumarse á cualificación final.
De acordo con esta metodoloxía de avaliación, considerarase o alumno presentouse a avaliación se participou activamente en calquera actividades que en conxunto supoñan máis do 20% da cualificación da materia.
Dentro do mesmo contexto de "avaliación continua" e de acordo co contido do escrito "Probas de Avaliación e Actas de Cualificación de Grao e Mestrado", a chamada "segunda oportunidade de xullo"enténdese exclusivamente como unha segunda oportunidade de realización da proba mixta. Por tanto, na devandita oportunidade realizarase de novo a proba mixta e á cualificación obtida nesta sumaranse as obtidas durante o curso nas outras actividades (clases de solución de problemas e talleres). As porcentaxes serán os mesmos que na"primera oportunidade". Matricúlalas de honra outorgaranse prioritariamente aos alumnos aprobasen a materia na primeira oportunidade. E só se outorgarán na chamada "segunda oportunidade" se o número máximo daquelas non se cubriu na súa totalidade na primeira.
No caso de circunstancias moi excepcionais, obxetivables e adecuadamente xustificadas, o Prof. Responsable podería eximir total ou parcialmente ao alumno en que concorran do proceso de avaliación continua. Devandito alumno habería de someterse a un exame particular que non deixará dúbidas sobre o seu nivel de coñecementos e competencias.
A metodoloxía docente e as actividades que a configuran están deseñadas
de acordo cun proceso de avaliación continua programado para un único
curso académico, polo que non se contempla a posibilidade de trasladar
cualificacións parciais de actividades superadas a cursos sucesivos.