Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A19 |
Analizar e interpretar o comportamento dous seres vivos. |
A23 |
Avaliar o impacto ambiental. Diagnosticar e solucionar problemas ambientais. |
A24 |
Xestionar, conservar e restaurar poboacións e ecosistemas. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 |
Traballar en colaboración. |
B6 |
Organizar e planificar o traballo. |
B7 |
Comunicarse de maneira efectiva nunha contorna de traballo. |
B8 |
Sintetizar a información. |
B9 |
Formarse unha opinión propia. |
B10 |
Exercer a crítica científica. |
B11 |
Debater en público. |
B12 |
Adaptarse a novas situacións. |
B13 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Aplicar as ferramentas conceptuales e os coñecementos teóricos á resolución dos problemas ambientales. |
A19 A23 A24
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13
|
|
Comunicar de forma efectiva estes análises, utilizando a linguaxe oral e escrita e as tecnoloxías da información. |
|
B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12
|
C2 C4 C5 C6
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Comportamento humán e problemas ambientales |
Obxectivos, racionalidade, preferencias, costes e beneficios
Oferta, demanda e prezos
Problemas do mercado
Problemas do goberno
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Debate virtual |
A5 A6 A19 A23 A24 A27 A28 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C8 |
0 |
10 |
10 |
Saídas de campo |
A5 A6 A19 |
15 |
0 |
15 |
Proba de ensaio |
A5 A6 A19 A23 A24 A27 A28 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C8 |
0 |
28 |
28 |
Sesión maxistral |
A5 A6 A19 A23 A24 A27 A28 A29 B2 B3 B11 C4 C5 C6 C8 |
28 |
56 |
84 |
Proba de ensaio |
A5 A6 A19 A23 A24 A27 A28 A29 B1 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C8 |
1 |
7 |
8 |
Discusión dirixida |
A6 A19 A23 A24 A28 B2 B3 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C4 C5 C6 C8 |
4 |
0 |
4 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Debate virtual |
Discusións nun foro de internet sobre os temas de cada ensaio que fan os alumnos |
Saídas de campo |
Parques naturales de Galicia |
Proba de ensaio |
Os alumnos fan sete ensaios ó longo do curso nos cales dan a su opinión argumentada sobre problemas ambientales que plantexa o profesor |
Sesión maxistral |
Leccións maxistrales sobre o comportamento social humán e os problemas ambientales |
Proba de ensaio |
Xogos económicos |
Discusión dirixida |
Debates en clase sobre os temas de cada ensaio que fan os alumnos e calquera outro tema da asignatura sobre o que aparezan diferentes opinións |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba de ensaio |
Proba de ensaio |
Debate virtual |
|
Descrición |
Comportamento humán e problemas ambientales |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba de ensaio |
A5 A6 A19 A23 A24 A27 A28 A29 B1 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C8 |
Comportamento humán e problemas ambientales |
45 |
Discusión dirixida |
A6 A19 A23 A24 A28 B2 B3 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C4 C5 C6 C8 |
Comportamento humán e problemas ambientales |
5 |
Proba de ensaio |
A5 A6 A19 A23 A24 A27 A28 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C8 |
Comportamento humán e problemas ambientales |
45 |
Debate virtual |
A5 A6 A19 A23 A24 A27 A28 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C8 |
Comportamento humán e problemas ambientales |
5 |
|
Observacións avaliación |
Para os alumnos que se presentan por primeira vez a nota depende dun exame de ata 10 puntos (no que se avalían as competencias A5, A6, A19, A23, A24, A27, A28, A29, B2, B3, B7, B8, B10, C1 e C8) ou de sete ensaios de ata 10 puntos en total (nos que se avalían as competencias A5, A6, A19, A23, A24, A27, A28, A29,B2, B3, B4, B6, B5, B7, B8, B9, B10, B11, B12, B13,C1, C4, C5, C6 e C8). Para cada ensaio o profesor propón un tema e o alumno deberá argumentar a sua opinión sobre ese tema. Ou en lugar de dar a súa opinión sobre ese tema o alumno pode elexir argumentar contra calquera idea defendida anteriormente polo profesor. O alumno deberá ter coidado en argumentar as opinións que sexan contrarias ó que profesor explica en clase. Cada ensaio evalúase de 0 a 10. Se nun ensaio aparecen varias palabras seguidas de outro autor a nota será de -20. Ó final se suman os puntos obtidos en todos os ensaios, dando mais peso ós derradeiros ensaios ca os primeiros, e divídese entre 7. Mais información en https://sites.google.com/site/microensayos/ . Cando un alumno elixe facer o exame renuncia ós puntos obtidos nos ensaios. Esta elección pode facela en calquera momento do curso. Unha vez que se presenta un ensaio xa non se pode levar a calificación de Non Presentado.Considéranse Non Presentados aqueles alumnos que non entregan ningún ensaio nin se presentan ó exame. Nas seguintes convocatorias toda a nota depende só dun exame, non se conserva ningunha nota anterior e pódese sacar Matrícula de Honra.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Dasgupta, Partha (2006). Economics : a very short introduction . Oxford University Press
Cowen, T. y Tabarrok, A. (2010). Modern principles: microeconomics. Worth Publishers
Landsburg, S. E. (2008). More sex is safer sex: the unconventional wisdom of economics. Free Press
Landsburg, S. E. (2012). The armchair economist: economics and everyday life. Free Press |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|