Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Conocer los fundamentos y justificación de la teoría de inversión |
AP4 AP5 AP6 AP7 AP8 AP9
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP7 BP9 BP10 BP11 BP12 BP13 BP14 BP15 BP16 BP17 BP18 BP20 BP24 BP25 BP26 BP27 BP28
|
CM1 CM2 CM3 CM4 CM5 CM6 CM7 CM8
|
Dominar el procedimiento de elaboración de los flujos de caja, la determinación del Valor actual neto y la tasa de rendimiento interna. |
AP4 AP5 AP6 AP7 AP8 AP9
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6
|
CM1 CM3 CM6
|
Aprender a utilizar los principales modelos de análisis y selección de inversiones, tanto en un contexto de certeza como de riesgo e incertidumbre. |
AP4 AP5 AP6 AP7 AP8 AP9
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6
|
CM1 CM3 CM6
|
Estructurar el proceso de selección de inversiones teniendo en cuenta tanto los modelos cuantitativos como la información de tipo cualitativo. |
AP4 AP5 AP6 AP7 AP8 AP9
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP7
|
CM1 CM3 CM6
|
Identificar el contexto decisional y los modelos de ayuda a la decisión adecuados al mismo |
AP4 AP5 AP6 AP7 AP8 AP9
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP8 BP12 BP14 BP15 BP17 BP18 BP20 BP24
|
CM1 CM3 CM4 CM6 CM7
|
Conocer los fundamentos y justificación teórica práctica de la Función Financiera, del Análisis Economico Financiero, desde la perspectiva financiera |
AP4 AP5 AP6 AP7 AP8 AP9
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP7 BP8 BP9 BP10 BP11 BP12
|
CM1 CM2 CM6
|
Ordenar, determinar y aplicar los modelos de valoración de empresa a distintos ámbitos. Discernir el concepto de valor. |
AP4 AP5 AP6 AP7 AP8 AP9
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP7 BP8 BP9 BP10 BP11 BP12 BP13 BP14 BP15 BP16 BP17 BP18 BP20 BP23 BP24 BP25
|
CM1 CM2 CM3 CM6 CM7
|
Deteminar los objetivos financieros, y el concepto de valor de empresa. |
AP4 AP5 AP6 AP7 AP8 AP9
|
BP1 BP2 BP3 BP6 BP8 BP9
|
CM1 CM2 CM3 CM6
|
Los intangibles, su localización, su importancia, su valoración, su implicación en la función financiera. |
AP4 AP5 AP6 AP7 AP8 AP9
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP6 BP7 BP8 BP11 BP12
|
CM1 CM2 CM3 CM6 CM7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
El objetivo financiero de la empresa |
La función financiera en la empresa. Concepto y objetivo financiero. |
El valor; especificación y contenido. |
Descuento de flujos y coste de capital. |
Valoración de empresas. |
¿Por qué preocuparse del valor de la empresa? Valor económico y valor financiero. El enfoque de valor completo. Métodos de valoración de empresas. |
Valoración de intangibles. |
¿Qué es un factor intangible de valor? Variables determinantes del valor incremental de la empresa. Intangibles, opcionalidad y crecimiento. |
Selección de inversiones. |
Cuantificación y determinación de las variables del modelo.
Delimitación del entorno de certeza. |
Riesgo e incertidumbre. |
La aleatoriedad. Definición, captación y ajuste del riesgo. Análisis de sensibilidad de un proyecto de inversión |
Multicriterio. |
Análisis de los modelos de decisión multicriterio más difundidos. |
Opciones Reales |
Valoración de opciones reales. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A4 A5 A6 A7 A8 A9 B25 B24 B23 B20 B18 B17 B16 B15 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 B26 B27 B28 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
15 |
15 |
30 |
Solución de problemas |
A4 A5 A6 A7 A8 A9 B25 B24 B23 B20 B18 B17 B16 B15 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C2 C3 C4 C6 C7 |
12 |
12 |
24 |
Proba mixta |
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B12 B13 B14 B16 B17 B18 C1 C3 C4 C6 C7 |
4 |
4 |
8 |
Proba mixta |
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B16 B17 B18 C1 C3 C4 C6 C7 |
5 |
5 |
10 |
|
Atención personalizada |
|
3 |
0 |
3 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Presentación dos aspectos básicos dos capítulos. |
Solución de problemas |
Traballo práctico baseado en exercicios, casos e/ou problemas, individuais ou en grupo |
Proba mixta |
Controis de avaliación periódicos, de contido teórico e práctico. |
Proba mixta |
Proba de avaliación escrita, de contido teórico e práctico. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Solución de problemas |
|
Descrición |
Os alumnos poden acudir ás titorías no horario e condicións que sinale cada profesor.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba mixta |
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B16 B17 B18 C1 C3 C4 C6 C7 |
Pretende medir a calidade xeral da aprendizaxe e as habilidades desenvolvidas polo alumno, o grao de interiorización e asunción, e a capacidade para aplicalas á solución de problemas (cuasi)reais. Poden incluir cuestións test, numéricas, de desenvolvemento teórico, e/ou de razonamento e interpretación. |
50 |
Proba mixta |
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B12 B13 B14 B16 B17 B18 C1 C3 C4 C6 C7 |
Probas escritas periódicas destinadas a controla-lo progreso do alumno ó longo do curso. Poden incluir cuestións test, numéricas, de desenvolvemento teórico, e/ou de razonamento e interpretación. |
50 |
|
Observacións avaliación |
De conformidade coas orientacións establecidas pola Facultade e
osecriterios de coordinación acordados para a área, - As oportunidades de Xuño e Xullo avaliaranse calculando unha
media entre os resultados da avaliación continua e da proba final, ponderados ó
50% - Oportunidade adiantada: avaliarase en función do resultado
dunha proba mixta comprensiva de tódolos contidos e competencias propios da
materia,de acordo coa guía do curso inmediatamente anterior Tódalas probas deberán realizarse nas datas e horas sinaladas atal
efecto polos profesores ou, cando proceda, polos órganos da Facultade, agás nos
supostos que no seu caso prevea a normativa académica; de non se realizar,
cualificaranse como cero a efecto de calcula-la cualificación final. De conformidade coa normativa da Facultade, cualificarase como
"non presentado" exclusivamente ós alumnos que desenvolvan tarefas
que ponderen menos dun 20% na avaliación xeral do curso, con independencia da
cualificación acadada. Durante as aulas, salvo autorización expresa por parte dos
profesores, os móbiles, ordenadores e aparellos electrónicos similares
permanecerán en todo momento fóra da vista; durante os exames deberán ademais
estar apagados. O incumprimento destas normas ou o uso indebido destes
aparellos serán causas de expulsión da aula ou dos exames, e neste último caso
terán ainterpretación de fraude.
A comisión de fraude poderá implicar que o alumno
deba examinarse de forma oral ante un Tribunal composto polo equipo docente
damateria, sen perxuizo doutras consecuencias académicas que se poidan derivar.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Piñeiro, de Llano, Álvarez (2006). Dirección Financiera; modelos avanzados de decisión con Excel. Madrid, Delta
Piñeiro, de Llano (2009). Dirección financiera; un enfoque centrado en valor y riesgo. Madrid, Delta
Piñeiro, C., de Llano, P. (2012). Finanzas Empresariales. Teoría y Modelos con hoja de cálculo.. Andavira, Santiago
de Llano, P., Piñeiro, C. (2007). Modelos de Gestión Financiera. Madrid, McGraw Hill
Piñeiro, de Llano (2009). Principios y modelos de dirección financiera. Santiago, Tórculo ediciones |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|