Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Comprender a importancia da mercadotecnia como área de coñecemento das ciencias sociais e a súa relevancia para outras áreas do coñecemento. |
A1
|
B1 B2
|
|
Entender a importancia da mercadotecnia como área funcional da empresa e a súa relación co resto de áreas funcionais da organización, e igualmente do seu obxectivo e funcións. |
A2 A8 A11 A12
|
B8 B9 B10
|
C5 C7
|
Analizar o ámbito, a competencia, e igualmente o comportamento do consumidor, como elementos que han de ser considerados pola mercadotecnia para a toma de decisións estratéxicas e operativas.
|
A3 A4 A5 A6 A9
|
B3 B4
|
C1 C4
|
Comprender e analizar as variables do mercadotecnia-mix e o seu desenvolvemento operativo por parte das organizacións. Aproximación ao concepto de mercadotecnia on-line e as súas repercusións na comunicación empresarial actual. |
A4 A5 A6
|
B5 B6 B7
|
C6 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
PARTE I. INTRODUCCIÓN
|
TEMA 1. INTRODUCCIÓN AO MARKETING
|
PARTE II. MARKETING ESTRATÉXICO |
TEMA 2. ANÁLISE DO ENTORNO EMPRESARIAL E DA COMPETENCIA
TEMA 3. O COMPORTAMIENTO DO CONSUMIDOR
TEMA 4. SEGMENTACIÓN DO MERCADO E POSICIONAMENTO
TEMA 5. A INVESTIGACIÓN COMERCIAL
TEMA 6. LA FUNCIÓN DE LA ESTRATEGIA DE MARKETING |
PARTE III. MARKETING OPERATIVO
|
TEMA 7. PRODUTO E A MARCA
TEMA 8. PREZO
TEMA 9. DISTRIBUCION COMERCIAL
TEMA 10. COMUNICACIÓN COMERCIAL
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 A2 A3 A5 A12 B1 B2 B3 B4 B5 C6 C7 C8 |
17 |
51 |
68 |
Lecturas |
A6 A8 A11 |
12 |
18 |
30 |
Presentación oral |
A4 A9 B6 B7 B8 B9 |
13 |
19.5 |
32.5 |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
B10 C1 C4 C5 |
5 |
0 |
5 |
Proba de resposta múltiple |
A1 |
0.5 |
10 |
10.5 |
|
Atención personalizada |
|
4 |
0 |
4 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Explicación dos contidos do programa teórico da materia mediante a exposición oral, guiada co uso de presentacion, a través de medios audiovisuales.
No se entregará aos alumnos/as las diapositivas
Levarase a , por parte dos profesores, un control da asistencia as clases. A asistencia regular será valorada na calificación da asignatura |
Lecturas |
Facilitarase ao alumnado textos e lecturas dos diferentes temas cuxa finalidade consistirá en servir de complemento á clase maxistral e deberán ser traballados en grupo para resolver as cuestións que se formulen |
Presentación oral |
O grupo que os profesores designen deberá expoñer na clase práctica a lectura correspondente e/ou o traballo das actividades complementarias, así como responder ás cuestións que se lle formulen aos seus integrantes. |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
O alumnado tamén deberá asistir a actividades complementarias de carácter práctico (conferencias, seminarios, talleres ou similares) co fin de coñecer casos prácticos expostos polos seus protagonistas; tamén en grupo se deberán analizar os contidos das devanditas actividades e reflectir a devandita análise nos correspondentes traballos que se someterán a avaliación. |
Proba de resposta múltiple |
Test de resposta múltiple individual. Cada pregunta mal contestada penaliza a cualificación da proba (tres preguntas mal contestadas contrarrestan unha correcta) e non se poderá deixar en branco máis dun 10% do total das preguntas (unha porcentaxe superior fará que o exame se considere non superado). |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Presentación oral |
Sesión maxistral |
Lecturas |
|
Descrición |
Os diferentes membros do grupo poderán consultar as dúbidas correspondentes ao desenvolvemento dos casos prácticos/lecturas que deberán presentar ou expoñer.
Así mesmo, se se ten algunha dúbida relativa ao material explicado en clase, pódese consultar co docente no seu despacho ou fixar outro momento para aclarar dúbidas e facilitar o seguimento do alumno |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba de resposta múltiple |
A1 |
Preguntas Test de resposta múltiple (catro opcións). A proba de resposta múltiple establece un mínimo ou restrición para poder superar a materia. É dicir, independentemente da cualificación alcanzada na parte práctica, se non se lograse unha puntuación mínima de 5 puntos sobre 10 na proba de resposta múltiple se computará esta nota e a materia considerarase como non superada.
A asistencia a clase outorgará un plus máximo de 0,5 puntos que se aplicará sobre a cualificación da proba de resposta múltiple, sempre que a cualificación desta sexa como mínimo de 4,5 puntos sobre 10. Será necesario para iso ter polo menos un 85% de asistencia ás clases presenciais.
Para o alumnado que teña unha asistencia ás clases presenciais de polo menos un 95% efectuarase un exame que substituirá o de tipo test, previo ao correspondente á convocatoria oficial. Os que non superasen este exame poderán presentarse á convocatoria oficial e no cal o exame será de tipo test. O exame de carácter substitutivo estará composto de preguntas de mercadotecnia aplicada e nelas reflectiranse os coñecementos teóricos e prácticos.
No caso de non ser superado o exame test e, polo tanto, non se aprobar a materia, a cualificación final que figurará na correspondente acta será a alcanzada no devandito exame test e ponderada ao 60% |
60 |
Lecturas |
A6 A8 A11 |
Lecturas, Actividades Complementarias e Presentación oral (40%)
As lecturas deberán ser analizadas polo alumnado en grupo para a súa posterior exposición.
Todos os grupos deberán enviar aos profesores, en formato pdf, as lecturas e traballos da Actividades Complementarias analizadas e previamente a exposición.
|
40 |
|
Observacións avaliación |
En el desarrollo de la parte práctica se valorará:
ØLa aplicación de los fundamentos teóricos.
ØLa calidad de la presentación.
ØLa precisión, claridad de la exposición y calidad de las respuestas.
ØLas fuentes primarias y secundarias empleadas.
ØLa revisión bibliográfica.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Santesmases, M. (2011). Fundamentals of Marketing. Pirámide, Madrid
Santesmases, M. (2012). Marketing. Conceptos y Estrategias. Pirámide, Madrid. 6ª ed. |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Economía da Empresa: Dirección e Organización/611G02008 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Dirección Estratéxica e Política Empresarial I/611G02025 |
|
Materias que continúan o temario |
Investigación de Mercados/611G02024 | Distribución Comercial/611G02030 | Dirección Comercial/611G02035 |
|
|