Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
|
|
BM9
|
|
|
AM1 AM2 AM3 AM4 AM5 AM7 AM10 AM13
|
BM2 BM3 BM4 BM5 BM13
|
CM1 CM2 CM3 CM5 CM7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. CONTRATO DE TRABALLO. DISTINTAS MODALIDADES |
2 HORAS PRESENCIAIS |
2. O SALARIO: GARANTÍAS |
4 HORAS PRESENCIAIS |
3. TEMPO DE TRABALLO: XORNADAS E DESCANSOS |
2 HORAS PRESENCIAIS |
4. CLASIFICACIÓN PROFESIONAL. ASCENSOS E MOVILIDADE FUNCIONAL |
2 HORAS PRESENCIAIS |
5. MODIFICACIÓN DO CONTRATO DE TRABALLO: MODIFICACIÓN SUSTANCIAL DAS CONDICIONS DE TRABALLO. TRASLADOS E DESPRAZAMENTOS |
4 HORAS PRESENCIAIS |
6. CONTRATAS E SUBCONTRATAS |
2 HORAS PRESENCIAIS |
7. CESIÓN ILEGAL DE TRABALLADORES |
2 HORAS PRESENCIAIS |
8. PODER DISCIPLINARIO. FALTAS E SANCIONS |
2 HORAS PRESENCIAIS. PROFESORA RESPONSABLE: ANA ISABEL FERNÁNDEZ LÓPEZ (ABOGADA) |
9. SUSPENSIÓN DO CONTRATO DE TRABALLO |
2 HORAS PRESENCIAIS. PROFESORA RESPONSABLE: ANA ISABEL FERNÁNDEZ LÓPEZ (ABOGADA) |
10. EXTINCIÓN DO CONTRATO DE TRABALLO. DISTINTAS MODALIDADES, EN ESPECIAL: DESPIDO OBXETIVO; DESPIDO COLECTIVO; DESPIDO DISCIPLINARIO; RESOLUCIÓN CONTRATO A INSTANCIA DO TRABALLADOR |
12 HORAS PRESENCIAIS. PROFESORES RESPONSABLES: ANA ISABEL FERNÁNDEZ LÓPEZ (ABOGADA) E MIGUEL ORANTES (ABOGADO) |
11. NEGOCIACIÓN COLECTIVA. REPRESENTACIÓN SINDICAL. FOLGA E PECHE PATRONAL |
2 HORAS PRESENCIAIS. PROFESORA RESPONSABLE: BLANCA FERNÁNDEZ-CHAO GONZÁLEZ-DOPESO (ABOGADA) |
12. SEGURIDADE SOCIAL. PRESTACIONS. REQUISITOS. RESPONSABILIDADE EN MATERIA DE PRESTACIONS. INCAPACIDADE TEMPORAL. INCAPACIDADE PERMANENTE. XUBILACIÓN. PRESTACIONS FAMILIARES. MORTE E SOBREVIVENCIA |
6 HORAS PRESENCIAIS. PROFESORES RESPONSABLES: MIGUEL ORANTES (ABOGADO), BLANCA FERNÁNDEZ-CHAO GONZÁLEZ-DOPESO (ABOGADA) E MARÍA LUISA TATO FOUZ (ABOGADA) |
13. PROTECCIÓN POR DESEMPREGO. PRESTACIONS E SUBSIDIOS |
2 HORAS PRESENCIAIS. PROFESORA RESPONSABLE: MARÍA LUISA TATO FOUZ (ABOGADA) |
14. PROCEDEMENTO LABORAL. ESPECIAL REFERENCIA AS DISTINTAS MODALIDADES PROCESUAIS. MEDIOS DE IMPUGNACIÓN E EXECUCIÓN LABORAL |
6 HORAS PRESENCIAIS. PROFESORA RESPONSABLE: ASUNCIÓN BARRIO CALLE (SECRETARIA SALA SOCIAL TSX GALICIA) E BEATRIZ RAMA INSUA (MAXISTRADA DO SOCIAL DO TSX GALICIA) |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A2 A4 A5 |
25 |
0 |
25 |
Simulación |
A1 A4 A7 |
5 |
20 |
25 |
Obradoiro |
A1 A2 A3 A7 A10 B2 B3 |
8 |
32 |
40 |
Proba mixta |
A13 B2 |
2 |
0 |
2 |
Estudo de casos |
A1 A2 A3 A4 A5 A7 A10 A13 B2 B3 B4 B5 B9 B13 C1 C2 C3 C5 C7 |
13 |
40 |
53 |
|
Atención personalizada |
|
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. |
Simulación |
unha análise máis sinxela, económica ou inocua que si se levara a cabo sobre o orixinal ou na realidade. Ponse ao suxeito ante unhas condicións hipotéticas nas cales se proba o seu comportamento ante situacións concretas, os seus coñecementos, a súa capacidade de analizar alternativas e as súas consecuencias. Baséase, por tanto, na configuración de situacións similares ás que se producen nun contexto real, coa finalidade de utilizalas como experiencias de aprendizaxe ou como procedemento para a avaliación. |
Obradoiro |
aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, |
Proba mixta |
Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. |
Estudo de casos |
Presentación, debate e solución de problemas xurídicos reais, señaladamente extraídos da xurisprudencia social máis recente |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Estudo de casos |
|
Descrición |
Atención personalizada para la resolución de problemas |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Estudo de casos |
A1 A2 A3 A4 A5 A7 A10 A13 B2 B3 B4 B5 B9 B13 C1 C2 C3 C5 C7 |
Seguimento en clase dos problemas xurídicos reais presentados nela para o seu debate e solución. |
10 |
Simulación |
A1 A4 A7 |
evaluación de la actividad desarrollada por el alumno en esta actividad |
20 |
Obradoiro |
A1 A2 A3 A7 A10 B2 B3 |
Se evalúa las actividades desarrolladas por el alumno a lo largo del módulo |
20 |
Proba mixta |
A13 B2 |
preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. |
50 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|