Datos Identificativos 2015/16
Asignatura (*) Xéneros e modos literarios en lingua inglesa Código 613505019
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Filoloxía Inglesa
Coordinación
Gomez Blanco, Carlos Juan
Correo electrónico
carlos.gomezb@udc.es
Profesorado
Gomez Blanco, Carlos Juan
Correo electrónico
carlos.gomezb@udc.es
Web http://www.imaes.eu/?page_id=31
Descrición xeral Toda la información relativa tanto a esta materia como al resto del Máster la pueden encontrar en la dirección Web arriba señalada.

Competencias do título
Código Competencias / Resultados do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
-Aprendizaje y manejo de tipología literaria derivada de los conceptos de “género” y “modo” -Participación en debates teóricos sobre los conceptos de “género” y “modo” -Conocimiento y análisis de textos teóricos y literarios en lengua inglesas de distintos periodos desde la perspectiva del “género” y el “modo”

Contidos
Temas Subtemas
Contidos
1. Os conceptos de xénero e modo: definición, similitudes e diferencias
2. Formulacións xenéricas e modais na preceptiva literaria en lingua inglesa
3. Da comedia e o cómico á traxedia e o trágico: xéneros e modos en obras da tradición literaria en inglés
Estudo de fontes (Dryden, Fielding, etc)

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Sesión maxistral 9 9 18
Seminario 5 5 10
Lecturas 0 30 30
Traballos tutelados 0 11 11
Foro virtual 0 4 4
 
Atención personalizada 2 0 2
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Sesión maxistral Sesións presenciais de carácter expositivo sobre os conceptos teóricos de xénero e modo literario.
Seminario Seminarios: nos que se estudiarán casos prácticos que exemplifiquen o uso de géneros e modos literarios na literatura en lingua inglesa así como a subversión dos mesmos na historia da literatura en lingua inglesa.
Lecturas Actividades individuais guiadas a través da plataforma virtual: lecturas de textos de corte teórico-crítico e literario.
Traballos tutelados Ensayo de 10 folios a doble espacio
Foro virtual Titorías virtuais: control de lecturas, revisión de ensaios. Foros de debate a través da plataforma virtual.

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Descrición
Orientación do mesmo.

Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Seminario Comentarios feitos durante o curso 40
Traballos tutelados Traballo oral ou escrito 60
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía básica e complementaria
Aristotle. Poetics. Trans. Gerald F. Else. Michigan: The University Press, 1977.
Bushnell, Rebeca, ed. A Companion to Tragedy. Malden, MA: Blackwell, 2005.
Derrida, Jacques. “The Law of Genre”. Trans. A. Ronell. Critical Inquiry 7/1 (1980): 55-81. Available at: http://eng1020.pbworks.com/f/DerridaLawofGenre.pdf
Fowler, Alastair. Kinds of Literature: An Introduction to the Theory of Genres and Modes. Oxford: Oxford University Press, 1982.
Genette, Gérard. The Architext: An Introduction. Trans. Jane A. Lewin. Berkeley, CA: University of California Press, 1992.
Lodge, David. The Modes of Modern Writing: Metaphor, Metonymy, and the Typology of Modern Literature. Cornell University Press, 1977.
Stott, Andrew. Comedy. New York: Routledge, 2005.
Todorov, Tzvetan. Genres in Discourse. Trans. Catherine Porter. Cambridge: Cambridge University Press, 1990.
Wallace, Jennifer. The Cambridge Introduction to Tragedy. Cambridge: Cambridge University Press, 2007.
Weitz, Eric. The Cambridge Introduction to Comedy. Cambridge: Cambridge University Press, 2009.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías