Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
TURISMO DE LITORAL: Estudar as características, factores de localización e formas dos espazos turísticos litorais e insulares
Comprender os mecanismos de comercialización e órganos de xestión do turismo litoral
|
AM1 AM2 AM5 AM6 AM8 AM9 AM11
|
BM2 BM3 BM4 BM5 BM6 BM9 BM13 BM14
|
CM1 CM2 CM6 CM7
|
TURISMO DE SAÚDE E SOCIAL. Comprender as motivacións principais da sociedade actual que demanda turismo de saúde e turismo médico. Identificar os tipos de centros que ofertan turismo médico e de saúde. Coñecer as características medioambientais, de infraestructuras, de recursos humáns e de xestión que definen os centros de turismo de saúde. |
AM1 AM2 AM5 AM6 AM8 AM9 AM11
|
BM2 BM3 BM4 BM5 BM6 BM9 BM13 BM14
|
CM1 CM2 CM6 CM7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
TURISMO DE SAUDE |
Turismo de saúde e turismo médico. Definicións, conceptos, antecedentes e importancia actual.
Motivacións actuais do turismo médico e de saúde.
Socio-demografía sanitaria actual. A sociedade do ocio. Prevención da enfermidade e promoción da saúde. Estilos de vida saudables. Patoloxías crónicas mais prevalentes.
Tipos de centros de turismo médico e de saúde: hospitais, balnearios, centros de talasoterapia, spa e centros de agua, curhoteis.
Infraestructura e Equipamento dos centros. Técnicas de hidroterapia e medicina física.
Planificación xeral dun destino de turismo médico e de saúde: Turismo termal: Instalacións de auga, características medioambientais do entorno, recursos humáns, características específicas de xestión dos centros de turismo de saúde. Lexislación.
Calidade e comercialización dos centros de turismo de saúde
Desenvolvemento e situación actual do termalismo social en España.
|
TURISMO LITORAL E INSULAR |
O Turismo litoral e insular. Concepto e definicións. Factores de localización. Formas de los espacios turísticos litorais. A súa análise e evolución
Exemplos de Turismo Litoral. Estudo de áreas e modelos
Análise e comercialición dos productos de Turismo Litoral
Órganos de Xestión e administración. Relación público privada
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A5 A6 A8 A9 A1 A2 |
18 |
5 |
23 |
Saídas de campo |
A6 A8 A9 A1 A2 |
5 |
0 |
5 |
Recensión bilbiográfica |
B6 B13 B14 B3 B4 B5 C1 C2 C6 C7 |
0 |
14 |
14 |
Traballos tutelados |
A11 B6 B9 B13 B14 B2 B3 B4 C1 |
0 |
24 |
24 |
Presentación oral |
B9 B13 B4 C1 C2 |
3 |
5 |
8 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Modalidade presencial: Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
Modalidade a distancia: Estudio dirixido a través de lecturas de textos e de material multimedia (clases grabadas, vídeos, presentacións power point) seguindo os contidos. |
Saídas de campo |
Modalidade presencial: Na medida do posible se realizará unha visita a un centro de turismo de saude e de turismo de litoral a determinar polos profesores. Esta visita será obligatoria para os alumnos con docencia presencial.
Modalidade a distancia: Aos alumnos con formación en esta modalidade se lles aconsellará que na medida do posible realicen a visita a un centro próximo ao seu domicilio. |
Recensión bilbiográfica |
Modalidade presencial e a distancia: Se realizará unha recensión bibliográfica que consistirá nunha lectura crítica dun artigo, ou dunha comunicación a un congreso. Como tal proceso comprende a lectura da obra, a análise do seu contido e unha crítica e valoración da mesma en relación á literatura existente sobre o tema. |
Traballos tutelados |
Co fin de promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, e baixo a tutela dos docentes se fará un traballo tutelado sobre un tema proposto polos profesores. |
Presentación oral |
Modalidade presencial: Os alumnos de modalidade presencial farán unha exposición oral do traballo tutelado
Modalidade a distancia: Os alumnos de modalidade a distancia entregarán unha presentación power point e se organizará un foro de debate virtual na que deberán participar os alumnos.. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Saídas de campo |
|
Descrición |
Nos traballos tutelados os profesores atenderán de maneira particular ás necesidades dos alumnos,
Nas saídas de campo o alumno terá unha atención persoalizada adaptada as súas inquietudes con respecto aso distintos aspectos que se estudarán nas visitas.
Nos traballos tutelados o profesor fará un seguimiento persoalizado do proceso de aprendizaxe por parte do alumno |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Presentación oral |
B9 B13 B4 C1 C2 |
O traballo tutelado será exposto na aula de modo individual ou en grupo. Se valorarán os diferentes aspectos de calidade da información manexada, da presentación e da resposta as preguntas formuladas.
Na modalidade a distancia se entregará o traballo e se responderá ás cuestións plantexadas virtualmente. |
15 |
Traballos tutelados |
A11 B6 B9 B13 B14 B2 B3 B4 C1 |
se realizará un traballo tutelado sobre un tema proposto polos profesores |
35 |
Sesión maxistral |
A5 A6 A8 A9 A1 A2 |
Na modalidade presencial se obterá a máxima puntuación posible en este apartado co a asistencia e participación activa no 80% das sesións maxistrais. No caso de non asistencia se realizará un traballo a indicar polo profesor acerca dos contidos impartidos.
Na modalidade a distancia se valorará a participación activa no foro de debate virtual. |
25 |
Recensión bilbiográfica |
B6 B13 B14 B3 B4 B5 C1 C2 C6 C7 |
Se realizará unha ou dúas recensións bibliográficas a determinar polos profesores que consistirá nunha lectura crítica dun artigo, ou dunha comunicación a un congreso |
20 |
Saídas de campo |
A6 A8 A9 A1 A2 |
A asistencia e participación activa na visita ao centro será obrigatoria para os alumnos de modalidade presencial.
Para os alumnos de modalidade a distancia se lles aconsellará a visita a un centro próximo ao seu domicilio. |
5 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Vera Rebollo, J.F. (Coord) (1997). Análisis Territorial del Turismo. . Ariel, Barcelona
Callizo Soneiro, J. (1991). Aproximación a la Geografía del Turismo. Síntesis, Madrid.
Lozato – Giotart, J.P. (1990). Geografía del turismo. Del espacio contemplado al espacio consumido,. Mason
Mirabell Izard; Oriol (Coord) (2010). Gestión Pública del turismo;. Edit UOC, Barcelona
Antón Clavé, Salvador (Coord) (2005). Planificación territorial del turismo. Edit. UOC, Barcelona
V.A. (2009). Técnicas hidrotermales y estética del bienestar. Edit. paraninfo
Tribuna termal (). Tribuna Termal. TP Consultores
V.A. (2002). Turismo y nueva sociedad Historia contemporánea. Universidad del país vasco. |
Se aportará por parte dos profesores bibliografía complementaria en cada un dos temas |
Bibliografía complementaria
|
Mihail Moldoveau (1999 ). Ciudades termales en Europa. Lumwerg eds
Escuela Organización Industrial (2013). Informe Turismo de salud en España. Fundación EOI
Robin Bushell, Pauline Sheldon (2009). Wellness and tourism mind, body spirit, place . New York: Cognizant Communication Corporation |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
O turismo litoral e insular será impartido polo Prf. Carlos Rodríguez Carro O turismo de saúde será impartido pola Prof. Rosa Meijide Faílde Recoméndase nivel básico de inglés de lectura de textos |
|