Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Comunicar mensaxes audiovisuais. |
A2 |
Crear productos audiovisuais. |
A3 |
Xestionar proxetos audiovisuais. |
A7 |
Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual. |
A8 |
Coñecela tecnoloxía audiovisual. |
A12 |
Coñecelos principais códigos da mensaxe audiovisual. |
B1 |
Que os estudantes demostraran posuir e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adoitan atoparse nun nivle que, se ben se apoia en libros de textos avanzados, inclúe tamén algún aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu eido de estudo. |
B5 |
Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe precisas para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía |
B6 |
Expresarse correctamente tanto de xeito oral como escrito en linguas oficiais da comunidade autónoma |
B7 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro |
B8 |
Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
B9 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida e solidaria capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e imprantar solución baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C1 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C2 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C3 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C4 |
Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
1. Comprender o proceso de elaboración e creación de obras audiovisuais.
2. Coñecer as funcións e tarefas de os que inteveñen en dito proceso, así como as etapas deste.
3. Obter unha visión global do produto audiovisual segundo un modelo de negocio e un concepto de autoría.
4. Integrar as facetas de guión, visualización, deseño de produción, fotografía, banda sonora e postprodución nun proxecto totalmente planifcado.
5. Coñecer e poñer en práctica as artes da realización, adquirir certa soltura no manexo dunha cámara de video, a iluminación e o son.
6. Exercitar a adaptación de textos literarios, a aplicación de guións orixinais, a búsqueda e elección de localizaciós axeitadas e súa necesaria ambientación, elaboración de planos de traballo (organización da produción) e a edición do exercicio: minutados de brutos gravados, guión de edición, elaboración de bandas sonora, creación de títulos, etc.; e a operación xeral dos medios técnicos que requira o proceso de realización. |
A1 A2 A3 A7 A8 A12
|
B1 B5 B6 B7 B8 B9
|
C1 C2 C3 C4
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
A realización |
Repaso xeral aos conceptos básicos de realización televisiva |
Medios técnicos para a realización |
-Estudios de produción de televisión
-Medios técnicos para a gravación, edición e posprodución |
Modalidades da realización |
Modelos de realización según o seu procedemento de produción |
A realización en televisión |
-Realización multicámara
-Realización monocámara
-Realización en exteriores
-O equipo humano |
Realización dos xéneros televisivos |
-Informativos
-Reportaxes
-A entrevista
-Musical
-Magazine
-Deportes
-Ficción
-Variedades
|
Realización de 3D Estereoscópico |
-Conceptos básicos de estereoscopía
-Gravación, edición e posprodución en S3D
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A1 A3 A7 A8 A12 B7 B9 C1 |
20 |
0 |
20 |
Aprendizaxe colaborativa |
A1 A2 A3 A7 A8 A12 B6 B8 C2 C3 C4 |
28 |
60 |
88 |
Proba mixta |
A1 A2 A3 A7 A8 A12 B5 B1 |
1.5 |
36 |
37.5 |
|
Atención personalizada |
|
4.5 |
0 |
4.5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais, coa finalidade de transmitir os coñecementos teóricos enmarcados dentro da asignatura. |
Aprendizaxe colaborativa |
Realización de diferentes prácticas, onde o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado. |
Proba mixta |
Composta por unha parte tipo test e unha serie de preguntas cortas. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Aprendizaxe colaborativa |
|
Descrición |
Os alumnos necesitarán atención personalizada para resolver as dúbidas na realización das prácticas. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Aprendizaxe colaborativa |
A1 A2 A3 A7 A8 A12 B6 B8 C2 C3 C4 |
Creación de diferentes productos audiovisuais.
|
60 |
Proba mixta |
A1 A2 A3 A7 A8 A12 B5 B1 |
Proba composta por: unha parte tipo test, unha serie de preguntas cortas e un caso práctico. |
40 |
|
Observacións avaliación |
-A teoría supón o 40% da nota e a práctica un 60%. -Para superar a asignatura deben estar aprobadas as dúas partes (teoría e práctica). Para superar a parte práctica, deben estar aprobadas cada unha das prácticas feitas ao longo do curso.
-No caso de alumnado que non poida asistir á clase, para poder superar a asignatura deberá facer unhas prácticas (60% da nota) que lle serán encomendadas, e ademáis, asistir ao examen teórico (40% da nota).
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Mendiburu, Bernard (2012). 3D TV and 3D Cinema : tools and processes for creative stereoscopy. Amsterdam, Focal Press
Millerson, G. (2003). Producción y realización en televisión. IORTV, Madrid
Barroso, Jaime (2008). Realización audiovisual. Editorial Síntesis, Madrid
Barroso, Jaime (1996). Realización de los géneros televisivos. Síntesis, Madrid
Castillo, José María (2013). Televisión, realización y lenguaje audiovisual. IORTV, Madrid |
|
Bibliografía complementaria
|
Barroso, Jaime (2001). Técnicas de realización de reportajes y documentales para televisión. IORTV, Madrid |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Guión/616G01018 | Dirección de fotografía e iluminación/616G01022 | Teoría e práctica da edición e a montaxe/616G01023 | Deseño de produción/616G01025 | Ambientación sonora e musical/616G01028 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Organización e produción audiovisual/616G01029 | Posprodución dixital/616G01031 |
|
Materias que continúan o temario |
|
|