Competencias do título |
Código
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Competencias / Resultados do título
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Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
1.- Entender y diferenciar los distintos paradigmas de investigación (Se relaciona con las competencias del módulo 1,2 y 4). |
A4 A12
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B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
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C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
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2.- Comprender las posibles aplicaciones del método científico a los diversos ámbitos de las ciencias de la actividad física y del deporte (Se relaciona con las competencias del módulo 1,2, 4 y 5). |
A3 A4 A35
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B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
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C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
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3.- Saber como utilizar la terminología relacionada con la estadística y la investigación, así como su traducción al inglés (Se relaciona con las competencia 4 del módulo). |
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B4
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C2
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4.- Demostrar un correcto uso de la estadística descriptiva (Se relaciona con las competencias del módulo 1,2, 4 y 5). |
A3 A4 A12 A14 A18 A19 A23 A24 A35 A36
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B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
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C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
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5.- Ser capaz de detectar problemas de investigación en actividad física y deporte (Se relaciona con las competencias del módulo 1,2, 4 y 5). |
A3 A4 A12 A14 A18 A19 A23 A24 A35 A36
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B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
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C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
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6.- Ser capaz de realizar búsquedas bibliográficas (Se relaciona con las competencias del módulo 1,2, 4 y 5). |
A3 A4 A12 A35 A36
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B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
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C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
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7.- Definir correctamente los objetivos de un estudio (Se relaciona con las competencias del módulo 1,2, 4 y 5). |
A3 A4 A12 A14 A18 A19 A23 A24 A35
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B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
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C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
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8.- Ser capaz de ejecutar técnicas de muestreo adecuadas al caso (Se relaciona con las competencias del módulo 1,2, 4 y 5). |
A3 A4 A12 A14 A18 A19 A23 A24 A35 A36
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B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
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C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
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9.- Saber diseñar y valorar investigaciones elementales en el ámbito de las ciencias de la actividad física (Se relaciona con las competencias del módulo 1,2, 4 y 5). |
A3 A4 A12 A14 A18 A19 A23 A24 A35 A36
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B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
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C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
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10.- Saber y comprender como se toman decisiones en estadística (Se relaciona con las competencias del módulo 1,2, 4 y 5). |
A3 A4 A12 A14 A18 A19 A23 A24 A35 A36
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B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
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C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
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11.- Ser capaz de resolver los diseños de investigación propuestos (Se relaciona con las competencias del módulo 1,2, 4 y 5). |
A3 A4 A12 A14 A18 A19 A23 A24 A35 A36
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B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
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C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
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12.- Conocer y saber aplicar las pruebas y tests estadísticos más utilizados en el análisis de datos (Se relaciona con las competencias del módulo 1,2, 4 y 5). |
A3 A4 A12 A14 A18 A19 A23 A24 A35 A36
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B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
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C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
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13.- Saber ser y estar en relación a las cuestiones éticas y deontológicas en nuestra profesión (Se relaciona con las competencias del módulo 2 y 4). |
A3 A4 A14 A18 A19 A23 A24 A35
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B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
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C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
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14.- Saber como cooperar en un equipo para definir procesos de asesoramiento de instituciones relacionadas con la educación, la salud, el rendimiento o el ocio (Se relaciona con las competencias del módulo 1y 2). |
A3 A4 A14 A18 A19 A23 A24 A36
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B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
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C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
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15.- Ser capaz de resolver problemas de investigación y tener mecanismos de control sobre la calidad de nuestra intervención profesional (Se relaciona con las competencias del módulo 1,2, 4 y 5). |
A3 A4 A12 A14 A18 A19 A23 A24 A35 A36
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B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
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C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
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Contidos |
Temas |
Subtemas |
TEMA 1: As ideas da investigación |
Subtema 1.1: Introdución á investigación en ciencias da actividade física e do deporte.
Subtema 1.2: A investigación e as súas paradigmas.
Subtema 1.3: Paradigma racionalista positivista: O método científico. |
TEMA 2: A estatística axúdanos |
Subtema 2.1: Definición e conceptos básicos de estatística.
Subtema 2.2: Medidas de tendencia central.
Subtema 2.3: Medidas de dispersión.
Subtema 2.4: Medidas de posición e outras. |
TEMA 3: Aprendendo a deseñar |
Subtema 3.1: O problema de investigación.
Subtema 3.2: Estado actual de coñecemento: Procura de bibliografía.
Subtema 3.3: Obxectivo do estudo.
Subtema 3.4: Poboación, mostra e técnicas de mostraxe.
Subtema 3.5: Metodoloxías e Deseños de investigación.
Subtema 3.6: Mecanismos de control da investigación: fiabilidade, validez, credibilidade,triangulación...
Subtema 3.7: Os procesos de medida na actividade física e do deporte (Contido TRANSVERSAL). |
TEMA 4: Analizando a realidade |
Subtema 4.1: Variables, natureza e escala.
Subtema 4.2: Análise descritiva da realidade.
Subtema 4.3: Técnicas de xeración de datos: enquisas, entrevistas, observación... |
TEMA 5: Aprendendo a decidir e a resolver deseños |
Subtema 5.1: Toma de decisión estatística: Test de hipótese e Intervalos de confianza.
Subtema 5.2.: Introdución á análise de datos: Manexo de paquetes estatísticos.
Subtema 5.3: Resolución de deseños de investigación: Probas e tests estatísticos. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A3 A4 A12 A14 A18 A19 A23 A24 A35 A36 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
25 |
50 |
75 |
Solución de problemas |
A12 A14 A18 A23 A35 A36 B1 B2 B3 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B16 B19 B20 C1 C2 C3 C6 C7 C8 |
15 |
15 |
30 |
Esquemas |
A4 A12 A14 A18 A35 B1 B2 B3 B7 B8 B11 B12 B13 B15 B17 B19 B20 C1 C6 C7 |
3 |
3 |
6 |
Análise de fontes documentais |
A12 A35 B1 B3 B7 B8 B9 B13 B17 B18 C1 C2 C3 C6 C7 C8 |
3 |
3 |
6 |
Investigación (Proxecto de investigación) |
A4 A12 A14 A18 A19 A23 A35 A36 B2 B3 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C6 |
0 |
11 |
11 |
Mapa conceptual |
A35 B1 B3 B7 B10 B11 B12 B13 C1 C3 C6 C8 |
3 |
9 |
12 |
Proba mixta |
A3 A4 A12 A18 A19 A23 A35 B1 B2 B3 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B17 C1 C2 C6 |
1 |
5 |
6 |
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Atención personalizada |
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4 |
0 |
4 |
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*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
O alumno deberá buscar información relativo aos contidos expostos na sesión maxistral. Así mesmo deberá ler comprensivamente a información atopada, asentando as ideas fundamentais dos devanditos contidos. |
Solución de problemas |
Exporanse porblemas de reforzo aos contidos teóricos da materia. Problemas de estatística descritiva, descrición de realidades e análises de datos competarán este percorrido. |
Esquemas |
Realizaranse esquemas e resumos dos contidos impartidos en tres momentos clave do desenvolvemento da materia. Os esquemas serán cualificados. |
Análise de fontes documentais |
Esta metodoloxía permitirá ao alumno tanto valorar a calidade e os principios éticos das publicacións como o método seguido nos artigos de investigación. Tamén é importante esta actividade para ler documentos científicos que recrean os pasos do método científico. Esta actividade será cualificada. |
Investigación (Proxecto de investigación) |
Nesta actividade realizarase un pequeno proxecto de investigación no que se percorrerán os distintos pasos do método científico e presentarase en formato de documento científico. Esta actividade será cualificada. Os alumnos deberán ser capaces de realizar a formulación e/ou o desenvolvemento da investigación nos ámbitos da metodoloxía experimental, a descritiva e/ou a cualitativa. Deste xeito será posible incluír varias metodolgías no desenvolvemento do proxecto de investigación. |
Mapa conceptual |
É unha actividade calificable na que o alumno terá que entregar un mapa conceptual dos contidos da materia. |
Proba mixta |
O alumno realizará dúas probas mixtas calificables (tests,preguntas curtas, problemas, relacionar, completar, etc). A primeira proba será realizada sobre os contidos dos dous primeiros temas da materia, deste xeito o alumno obtén información para dirixir o seu proceso de aprendizaxe. Finalizado o curso, realizarase unha segunda proba final sobre toda a materia do curso. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
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Esquemas |
Investigación (Proxecto de investigación) |
Mapa conceptual |
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Descrición |
Tanto para a realización de esquemas como para a elaboración do mapa conceptual será recomendable a monitorización do proceso por parte do profesor, dada a complexidade de realizar un esquema do proceso global. Disporase para iso de clases prácticas ao longo do curso, tutorías e demais medios de comunicación profesor-alumno.
O proxecto de investigación require da tutorización personalizada para adecuar a elección do problema e os obxectivos e guiar a totalidade do proceso. Para iso disporase de clases prácticas, tutorías e demais medios de comunicación profesor-alumno.
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Avaliación |
Metodoloxías
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Competencias / Resultados |
Descrición
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Cualificación
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Esquemas |
A4 A12 A14 A18 A35 B1 B2 B3 B7 B8 B11 B12 B13 B15 B17 B19 B20 C1 C6 C7 |
A sumar entre o dous esquema a presentar. O valor é dun máximo de 4 puntos por esquema. A coherencia interna será un factor crave á hora da avaliación. O primeiro esquema corresponderase aos temas 1 e 2 da asingatura. O segundo esquema corresponderase cos temas 3 e 4 da materia. |
8 |
Proba mixta |
A3 A4 A12 A18 A19 A23 A35 B1 B2 B3 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B17 C1 C2 C6 |
Dúas probas mixtas ao longo do curso. A primeira (cun valor máximo de 10 puntos) realizarase ao finalizar os temas 1 e 2 da materia, e a segunda (cun valor máximo de 60 puntos) Realizarase ao final do curso e incluirá os 5 temas da asingatura.
O importante á hora da valoración da primeira proba será demostrar coñecementos claros e firmes sbre os conceptos e contidos fundamentais sobre os que se evalua.
Na segunda proba valoraranse os contidos e conceptos fundamentais da materia. A capacidade de desenvolver cuestións teóricas e o ser capaz de levar á práctica o aprendido. |
70 |
Análise de fontes documentais |
A12 A35 B1 B3 B7 B8 B9 B13 B17 B18 C1 C2 C3 C6 C7 C8 |
Realizaranse dúas análise de fontes documentais que terán un valor máximo de 3 puntos cada un. Na primeira valorarase a interpretación dos contidos dun artigo (en relación aos temas 1 e 2 da materia) e na segunda a interpretación do método utilizado na investigación realizada no documento científico (en relación aos 5 temas da materia). Os artigos deberán ser documentos indexados en JCR (Journal Citation Reports) ou en SPORT DISCUS. |
6 |
Investigación (Proxecto de investigación) |
A4 A12 A14 A18 A19 A23 A35 A36 B2 B3 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 C1 C2 C3 C6 |
Á presentación do proxecto e/ou desenvolvemento da investigación valorarase o problema de investigación elixido, os obxectivos e/ou hipóteses propostos, a introdución realizada, a mostra e a mostraxe realizados, o deseño elgido e a descrición e análise de datos realizada, a discusión e as conclusións obtidas e a bibliografía, todo iso presentado en formato de documento científico. A valoración máxima será de 10 puntos. |
10 |
Mapa conceptual |
A35 B1 B3 B7 B10 B11 B12 B13 C1 C3 C6 C8 |
Valorarase a capacidade do alumno de estruturar adecuadamente os contidos da materia. A capacidade de organización e a claridade de ideas tambien serán valorados (especial atención á inclusión dos contidos do tema 5). |
6 |
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Observacións avaliación |
Os alumnos que continuando na licenciatura, e cursando a materia 306 do plan de estudos da licenciatura e que non alcanzasen o aprobado ou aqueles alumnos do grao que xa cursaron a materia 306 na licenciatura e non alcanzasen o aprobado terán dereito a un exame final e ás tutorías marcadas oficialmente. A asistencia é, nestes casos, un dereito e non unha obrigación, con todo, a realización e presentación dos traballos da materia, é un requisito a cumprir polos devanditos alumnos. Aos alumnos que cursen esta materia por primeira vez lémbraselles a necesidade de cumprir o 70% de asistencia para poder superar a mesma (tanto das clases teóricas como das prácticas). Así mesmo infórmase que é necesario obter, como mínimo, o 50% do exame final (superando tanto o 50% da parte teórica como o 50% a práctica) e o 50% da nota dos traballos en conxunto en para estar en disposición de superar a materia. O exame final constará de tres partes, dúas teóricas que serán preguntas curtas (4 puntos) e preguntas test (2 puntos) e unha práctica que serán problemas a resolver (4 puntos). Soamente os traballos, e non os exames ou probas mixtas gardaranse da primeira á segunda oportunidade dun mesmo ano académico ou entre cursos académicos distintos (onde tamén se gardará a asistencia). Aqueles alumnos que non cumpran este requisito de asistencia obterán o apto na proba mixta e no conxunto de traballos cando alcancen unha cualificación igual ou superior ao 65% da máxima posible. Un alumno considerarase non presentado cando non compareza á proba mixta final (exame) en ningunha das dúas oportunidades dun ano académico. En caso de presentarse a unha das dúas oportunidades da mesma convocatoria, o alumno terá a súa cualificación correspondente.
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Fontes de información |
Bibliografía básica
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MAUD, P. FOSTER, C. (2009). Avaliaçao Fisiologica do Condicionamenteo Físico Humano. Phorte
MARTÍNEZ-GONZALEZ, M.A IRALA,J. FAULIN F.J. (2001). Bioestadística amigable. Díaz de Santos. Madrid
KEMMIS, S. y McTAGGART, R. (1992). Cómo planificar la Investigación-Acción. Laertes. Barcelona
GUBA, E. (1983). Criterios de credibilidad en la investigación naturalística. En J. Gimeno y A. Pérez, La enseñanza: su teoría y la práctica, pp 13-27. Akal. Madrid
GRASS, A. (1981). Diseños experimentales en psicología y edcuación. Trillas. México
DEL VILLAR, F. (1994). El diario de los profesores en educación física. Un instrumento de investigación y formación docente. Rev. de Educación Física y deportes, nº 4. pp. 20-23
MILTON J.S. (1994). Estadísitica para biología y ciencias de la salud. McGraw-Hill. Madrid.
GARCÍA BARBANCHO, A (1992). Estadística elemental moderna. Ariel. Barcelona
GAIL, F; DAWSON, MD (2009). Interpretación fácil de la bioestadística. Barcelona. Elsevies
VAZQUEZ, R. Y ANGULO, F. (coord.) (2003). Introducción a los estudios de casos. Los primeros contactos con la investigación etnográfica. Aljibe. Granada
DELGADO RODRÍGUEZ, J. DOMENECH MASSONS J.M. (2006). Investigación científica: fundamentos metodológicos y estadísticos. Signo. Barcelona
COLÁS BRAVO M.P. BUENDÍA EISMAN L. (1994). Investigación educativa. Alfar. Sevilla
COLÁS, Mª.P. y BUENDÍA, L. (1992). Investigación educativa. Alfar. Sevilla
ARNAL, J. RINCÓN, D. LATORRE, A. (1994). Investigación educativa: fundamentos y metodología. Labor. Barcelona
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GOYETTE, G. y LESSARD-HÉBERT, M. (1988). La Investigación-Acción. Funciones, fundamentos e instrumentación. Laertes. Barcelona
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ARGIMON PALLAS J.M. JIMENEZ VILLA J. (2000). Métodos de investigación. Harcourt. Madrid
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COHEN, L. y MANION, L. (1990). Métodos de investigación educativa. Morata. Madrid
THOMAS, R. y NELSON, J.K. (2007). Métodos de investigación en actividad física. Paidotribo. Barcelona
FERRÁN ARANAZ, M (2001). SPSS para Windows: Programación y Análisis estadístico. McGraw-Hill. Madrid |
|
Bibliografía complementaria
|
WASSERMAN, L. (2004). A concise course in statistical inference. Springer. Nueva York
BUENDIA, L. (1993). Análisis de la Investigación educativa. Universidad de Granada. Granada.
VISAUTA VINAUCA, B (1998). Análisis estadístico con SPSS para Windows. McGraw-Hill. Madrid
SENTÍS, J. PARDELL, H. COBO, E. CANELA, J. (2003). Bioestadística. Masson. Barcelona
SIERRA BRAVO, R. (1984). Ciencias sociales. Epistemología, Lógica y Metodología: Teoría y ejercicios. Paraninfo. Madrid
SILVA, L.C (1997). Cultura estadística e investigación científica en el campo de la salud: una mirada crítica. Díaz de Santos. Madrid
FERRÁN ARANAZ, M (2002). Curso de SPSS para Windows. McGraw-Hill. Madrid
TOMEO PERUCHA, V. UÑA JUAREZ I. (1989). Diez lecciones de estadística descriptiva. AC. Madrid
LEÓN, O. MONTERO, I. (1999). Diseño de investigaciones. McGraw-Hill. Madrid
CAMACHO ROSALES J. (2005). Estadística con SPSS para Windows. Ra-Ma. Madrid
RODRÍGUEZ JAUME M.J. MORA CATALÁ R. (2001). Estadística informática: casos y ejemplos SPSS. Universidad de Alicante. Alicante
TORRES LOMBARDO, E. (2006). La experimentación en la enseñanza de las ciencias. Ministerio de educación, cultura y deportes. Madrid
BUGNE, M. (1975). La investigación científica. Ariel. Barcelona
ANGUERA, M. T. (1985). Manual de prácticas de observación. Trillas. Mexico.
ANGUERA, M. T. (1985). Metodología de la observación en las Ciencias Humanas. Cátedra. Madrid.
ANGUERA, M. T. (1991). Metodología observacional en la investigación psicológica. Vol. I. y II. Fundamentación. PPU. Barcelona
MEDINA, A. CASTILLO, S. (2003). Metodología para la realización de proyectos de investigación y tesis docotorales. Universitas. Madrid
PÉREZ LÓPEZ, CESAR (2005). Métodos estadísticos avanzados con SPSS. Thomson Editores Spain. Madrid
ZATSIORSKI, V.M. (1989). Metrología deportiva. Planeta. Moscú.
BUENDIA, L., GONZÁLEZ, D.; GUTIERREZ, J. Y PEGALAJAR, M. (1999). Modelos de análisis de la investigación educativa. Alfar. Sevilla
ANGUERA, M. T. (1988). Observación en la escuela. Graó. Barcelona
PRADO MERINO, A. RUIZ DÍAZ, M.A. (2002). SPSS 11: Guía para el análisis de datos. McGraw-Hill. Madrid
SIERRA BRAVO, R. (1992). Técnicas de investigación social: teoría y ejercicios.. Paraninfo. Madrid
SIERRA BRAVO, R. (1994). Tesis doctorales y trabajos de investigación científica. Paraninfo. Madrid |
ORTEGA GOMEZ, E (1989): La educación física y su dimensión científica. Apunts d'Educació Física i Esports. 17-17: 24-28. SPARKES, A.C. (1992): Breve
introducción a los paradigmas de investigación
alternativos en educación física. Perspectivas de
la Educación Física y el Deporte. 11:
29-33. |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
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Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
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Materias que continúan o temario |
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