Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Comprender as posibles aplicacións do método científico aos diversos ámbitos das ciencias da actividade física e do deporte: deseño metodolóxico, rexistros, bases de datos e análise estatística. |
A35 A36
|
B2 B4 B7 B9 B10 B12 B13
|
C1 C2 C3 C4 C6 C8
|
Comprender problemas substanciais das ciencias da actividade física e o deporte e propor hipótese para deseñar a estratexia empírica para a súa demostración teórica, que levaría á mellor resolución dos problemas identificados. |
A1 A2 A3 A4 A35 A36
|
B1 B2 B7 B9 B10 B11 B13
|
C1 C2 C3 C5 C6 C8
|
Saber interpretar e utilizar a terminoloxía específica en lingua inglesa relacionada coa tecnoloxía, a información e a estatística aplicada á actividade física e o deporte: táboas de datos, gráficas, diagramas, procedementos, protocolos... |
A35 A36
|
B1 B7 B9 B10 B13
|
C2 C3 C8
|
Dotar ao alumno de mecanismos de control sobre a calidade da súa intervención profesiona |
A12 A19 A34
|
B1 B3 B4 B6 B8 B9
|
C1 C6 C7 C8
|
Coñecer e aplicar as novas tecnoloxías de obtención de rexistros e de procesamento da información e da imaxe á actividade física e ao deporte: formular proxectos que integren as diversas operacións |
A35 A36
|
B10 B13
|
C3 C6 C8
|
Aplicar a situacións profesións reais que fagan conscientes ao alumno dos seus puntos fortes e débiles para recoñecer e mellorar as súas propias aptitudes, actitudes e competencias persoais así como reorganizar marcos de referencia que lle sirvan para entender mellor os conceptos e contidos estudados durante a carreira |
A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 A16 A17 A18 A19 A20 A21 A22 A23 A24 A25 A26 A27 A28 A29 A30 A31 A32 A33
|
B3 B4 B5 B6 B7 B8 B11 B12 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20
|
C4 C5 C7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Síntese valorativa |
Elaborar unha síntese valorativa das competencias adquiridas necesitadas (educación formal, non formal e informal) para a realización do TFG:
a. a forma e momento en que foi adquirindo as competencias do grao e
b. a relación entre as competencias adquiridas e as necesidades formativas que considera ter despois deste traballo |
Traballo de investigación, revisión bibliográfica ou proxecto de intervención |
O alumno deberá entregar o impreso de solicitude de asignación tema e de supervisor (Anexo I) na data establecida no programa (apartado de Desenvolvemento e Avaliación) e nel debe figurar o título do tema seleccionado.
As posibilidades que se contemplan son as seguintes:
1º.- Desenvolvemento dunha investigación que pode ou non estar relacionada co Practicum realizado.
2ª Desenvolvemento dunha revisión bibliográfica comentada sobre un tema concreto que pode ou non estar relacionada co Practicum realizado.
3º.- Desenvolvemento dun proxecto de intervención que inclúa criterios de avaliación da eficacia do mesmo. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Análise de fontes documentais |
A4 A5 A6 A11 A35 A36 B1 B2 B4 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B16 B18 B19 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
5 |
30 |
35 |
Traballos tutelados |
A35 A34 A33 A32 A31 A30 A29 A28 A27 A26 A25 A24 A23 A22 A21 A20 A19 A18 A17 A16 A15 A14 A13 A12 A11 A10 A9 A8 A7 A6 A5 A4 A3 A2 A1 A36 B20 B19 B18 B17 B16 B15 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
10 |
100 |
110 |
|
Atención personalizada |
|
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Análise de fontes documentais |
Técnica metodolóxica que supón a utilización de documentos audiovisuais e/ou bibliográficos (fragmentos de reportaxes documentais ou películas, noticias de actualidade, paneis gráficos, fotografías, biografías, artigos, textos lexislativos, etc.) relevantes para a temática da materia con actividades especificamente deseñadas para a análise dos mesmos. Pódese empregar como introdución xeral a un tema, como instrumento de aplicación do estudo de casos, para a explicación de procesos que non se poden observar directamente, para a presentación de situacións complexas ou como síntese de contidos de carácter teórico ou práctico. |
Traballos tutelados |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor.
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Análise de fontes documentais |
Traballos tutelados |
|
Descrición |
Para a realización do traballo fin de grao, o alumno contará cun profesor da Facultad de Ciencias do Deporte e a Educación Física que exercerá tarefas de orientación. Este profesor, siempre que sexa posible, coincidirá co profesor supervisor do alumno durante o Practicum. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A35 A34 A33 A32 A31 A30 A29 A28 A27 A26 A25 A24 A23 A22 A21 A20 A19 A18 A17 A16 A15 A14 A13 A12 A11 A10 A9 A8 A7 A6 A5 A4 A3 A2 A1 A36 B20 B19 B18 B17 B16 B15 B14 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
A avaliación en canto a procedementos, temporalización e criterios atópase desenvolvida no programa da materia ao que se pode acceder a través de MOODLE e da páxina web da Facultade.
Nas datas establecidas no Anexo IV (programa da materia), o estudante debe dirixir ao profesor coordinador do TFG un correo electrónico (maglez@udc.es) no que indique o título final do TFG nos idiomas castelán, galego e inglés.
Para a súa entrega, o estudante, unha vez autorizado polo seu director/a, deberá solicitar a defensa do TFG a través da Secretaría Virtual do Estudante. Posteriormente, presentará un só exemplar en papel (un único documento que recolla todos os apartados do TFG) e outro en formato dixital (en CD ou DVD, un só arquivo en PDF que recolla todos os apartados do TFG). Ambos os exemplares entregaranse de maneira independente (un exemplar en papel e un sobre ou caixa co correspondente CD ou DVD) no despacho do coordinador do TFG nas datas e horas establecidas para cada curso académico e que se anexarán a este documento (Anexo IV programa da materia).
Unha vez recibidos o TFG, o coordinador proporá ao departamento a composición das comisións de avaliación e a distribución do alumnado en cada comisión de avaliación segundo os ámbitos de realización dos traballos. Ditas comisións estarán formadas por 3 membros do PDI da UDC. Tras a proposta, o departamento de Educación Física e Deportiva, nomeará as distintas comisións evaluadoras nas que un deles exercerá funcións de Presidenta/e, outro de secretaria/ou e o terceiro de vogal.
Estas comisións de avaliación reuniranse o día que se estableza no calendario oficial de exames do centro sendo autónomas para avaliar os traballos de acordo co establecido nos Anexos II e III do programa da materia.
O estudante presentará publicamente e ante a comisión de avaliación o seu traballo durante 20 minutos e a partir dese momento deberá responder as cuestións que se lle expoñan.
Ao finalizar as defensas, a/a secretaria/ou do tribunal entregará ao coordinador do TFG:
1. As cualificacións dos estudantes
2. Unha data recollida no período de 4 a 8 días hábiles despois da celebración
do acto de defensa pública por se algún estudante desexa revisar a súa cualificación.
O coordinador do TFG nas seguintes 48 horas publicaraas no taboleiro de anuncios do curso e na Plataforma Moodle.
En caso de desacordo coa avaliación outorgada establécense 2 posibilidades non excluíntes:
1. Por medio do coordinador do TFG solicitarase unha reunión coa comisión evaluadora. A comisión de avaliación explicaralle os puntos fortes e débiles detectados no mesmo para facilitar a súa mellora de face a unha futura presentación.
2. Posteriormente, o estudante poderá utilizar o seu dereito a reclamar por medio do procedemento oficial, de acordo ao establecido na Normativa Académica de avaliacións, de cualificacións e de reclamacións aprobada polo Consello de Goberno. Na oportunidade de xuño, se a reclamación é admitida a trámite, contemplarase unha data alternativa de entrega do TFG, se fose o caso, na oportunidade de xullo
(https://www.udc.es/export/sites/udc/normativa/_galeria_down/academica/normas_avaliacion_revision_reclamacion_consolidado_l.pdf) |
100 |
|
Observacións avaliación |
O regulamento completo do TFG debe consultarse xa que completa a información establecida nesta guía,a tópase en MOODLE e na web da Facultade
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
A bibliografía será a correspondente as materias cursadas ao longo do grao |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
O DESENVOLVEMENTO DA INFORMACION DESTA GUIA ENCÓNTRASE PUBLICADA A TRAVES DE MOODLE E DA WEB DA FACULTADE. SE ALGUÉN TEÑEN PROBLEMA DE ACCESO DEBE SOLICITALA AO RESPONSABLE DA MATERIA (maglez@udc.es). É IMPRESCINDIBLE O COÑECEMENTO DESTA PARA CUMPRIR O REQUIRIDO E PODER PRESENTAR E SUPERAR O TRABALLO FIN DE GRAO |
|