Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A18 |
CE18 - Redacción e interpretación de documentación técnica. |
A21 |
CE37 - Capacidad para ejercer como Oficial de Máquinas de la Marina Mercante, una vez superados los requisitos exigidos por la Administración Marítima. |
A25 |
CE21 - Comprender as ordes e facerse entender en relación coas tarefas da bordo. |
A34 |
CE26 - Asegurar o cumprimento das prescricións sobre prevención da contaminación. |
A35 |
CE27 - Emprego do inglés escrito e falado. |
A51 |
Comprender as ordes e facerse entender en relación coas tarefas da súa competencia. |
A60 |
CE35 - Aplicar as cualidades de liderazgo e traballo en equipo |
B1 |
CT1 - Capacidad para gestionar los propios conocimientos y utilizar de forma eficiente técnicas de trabajo intelectual |
B3 |
CT3 - Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
B4 |
CT4 - Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 |
CT5 - Traballar de forma colaboradora. |
B10 |
CT10 - Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
C1 |
C1 - Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
C2 - Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C7 |
C7 - Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
C8 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C9 |
CB1 - Demostrar que posúen e comprenden coñecementos na área de estudo que parte da base da educación secundaria xeneral, e que inclúe coñecementos procedentes da vanguardia do seu campo de estudo |
C10 |
CB2 - Aplicar os coñecementos no seu traballo ou vocación dunha forma profesional e poseer competencias demostrables por medio da elaboración e defensa de argumentos e resolución de problemas dentro da área dos seus estudos |
C11 |
CB3 - Ter a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes para emitir xuicios que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
C12 |
CB4 - Poder transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
C13 |
CB5 - Ter desenvolvido aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores con un alto grao de autonomía. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Traballar de forma colaboradora |
A18 A21 A34 A60
|
B5
|
C1 C8 C10 C11
|
Traballar de forma autónoma con iniciativa |
|
B4
|
C9 C13
|
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo |
A25
|
B3
|
C12
|
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida |
|
|
C7
|
Emprego do inglés escrito e falado |
A35
|
|
|
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro |
|
|
C2
|
Aprender a aprender. |
|
B1
|
|
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica |
|
B10
|
|
Comprender as ordes e facerse entender en relación coas tarefas da súa competencia |
A51
|
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1) Grammar
2) Vocabulary
3) Reading
4) Listening
5) Speaking
6) Writing |
1)
- Auxiliary verbs
- Word order
- Present, past and perfect tenses
- Still, yet and already
- For, during and since
- Future
- Imperative
- Passive
- Have sth. done
- Conditionals
- Nouns
- Relative clauses
- Adjectives
- Comparison
|
Analizaremos textos técnicos en inglés sobre diferentes temas relacionados coa sua titulación (marine engines, propellers, boilers…), centrándonos no estudo do vocabulario especializado (significado, pronunciación, usos específicos según contexto, etc), así como nas estructuras gramaticais recurrentes no Inglés para Fins Específicos. |
|
1) marine engines, propellers, boilers…
2) vocabulario técnico
3) pronunciación
4) estructuras gramaticais recurrentes en ESP |
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Discusión dirixida |
A18 A35 A51 A60 B1 B3 B4 B5 B10 C1 C2 C7 C10 C11 C12 |
10 |
10 |
20 |
Esquemas |
A35 A18 B1 B4 B10 C1 C2 C9 |
10 |
0 |
10 |
Lecturas |
A35 B1 B4 C2 C8 C11 C13 |
10 |
20 |
30 |
Prácticas de laboratorio |
A18 A35 B1 B4 B5 B10 C1 C2 C8 C12 C13 |
15 |
0 |
15 |
Presentación oral |
A25 A35 A51 B1 B3 B10 C1 C2 C9 C13 |
10 |
0 |
10 |
Proba obxectiva |
A18 A35 A51 B1 B4 B10 C1 C2 C9 C12 C13 |
4 |
4 |
8 |
Resumo |
A18 A35 A51 B1 B10 C1 C2 C7 C9 C11 C12 C13 |
10 |
0 |
10 |
Sesión maxistral |
A35 A51 B1 B3 C1 C2 C7 C9 C10 C11 C13 |
20 |
0 |
20 |
Solución de problemas |
A34 A35 B1 B4 B5 C1 C2 C9 C11 C13 |
20 |
5 |
25 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Discusión dirixida |
Os membros do grupo discuten de forma libre, informal e espontánea sobre un tema que preparan de antemano, supervisados polo profesor. |
Esquemas |
Representación gráfica e simplificada por parte da profesora de determinados contidos de aprendizaxe |
Lecturas |
Conxunto de textos e documentación escrita que se recolleron e editaron como fonte de profundización nos contidos traballados. |
Prácticas de laboratorio |
Metodoloxía que permite que os estudantes aprendan de xeito efectivo a través da realización de actividades de carácter práctico, tales como exercicios. |
Presentación oral |
Exposición verbal a través da cal o alumnado e o profesorado interactúan dun xeito ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas |
Proba obxectiva |
Proba escrita empregada para a evaluación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. |
Resumo |
Consiste nunha síntese dos principais contidos traballados. |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada coa introducción dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. |
Solución de problemas |
Técnica mediante a cal se resolven dúbidas concretas sobre os coñecementos que se estudaron |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Solución de problemas |
|
Descrición |
Seguimento personalizado de cada unha das fases dos traballos a realizar por parte do alumnado, tanto no referente ao seu progreso, como á resolución e aclaración das dúbidas que se lle puideran ir plantexando durante a elaboración e desenrolo dos mesmos.
Aclaración e resolución das dúbidas que podan surxir durante o desenrolo destas prácticas.
O alumno poderá individualmente facer uso do tempo adicado ás titorías para facer calquera consulta, plantexar calquera cuestión ou dúbida relacionada cos traballos ou con calquera outro aspecto relacionado coa asignatura. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
A18 A35 A51 B1 B4 B10 C1 C2 C9 C12 C13 |
Exame da materia |
70 |
Lecturas |
A35 B1 B4 C2 C8 C11 C13 |
Lecturas de textos especializados |
15 |
Prácticas de laboratorio |
A18 A35 B1 B4 B5 B10 C1 C2 C8 C12 C13 |
Clases prácticas. |
15 |
|
Observacións avaliación |
- Non se recollerán traballos unha vez finalizado o prazo de entrega, nin se
recuperarán as prácticas perdidas. - Na oportunidade de fin de cuatrimestre é necesario chegar ao 3.5 no
exame (x/7) para que se sume ás notas das outras probas realizadas ao longo do
curso (x/3). En caso contrario, a nota final global máxima será 4.8 (x/10) e o alumno terá que examinarse de novo en Xullo. - O exame de Xullo incluirá tódalas probas realizadas ao longo
do curso e suporá o 100% da nota (x/10).
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
THOMSON, A.J. and A.V. MARTINET (1993). A Practical English Grammar. Oxford: O.U.P.
HEWINGS, Martin (2006). Advanced Grammar in Use. Cambridge: C.U.P.
(2005). Cambridge Advanced Learner's Dictionary. Cambridge: C.U.P.
Subirá, T. (2006). Comunicaciones Marítimas en Inglés. Ediciones Omega S.A.
(2006). Diccionario Cambridge KLETT Compact Español-Inglés, English-Spanish. Cambridge:C.U.P.
(1996). Diccionario Oxford Avanzado para estudiantes de Inglés. Oxford: O.U.P.
Blakey, T.N. (1983). English for Maritime Studies. Prentice Hall
Bruce, A.E.; Aguirre, M.C. (1984). English for Seamen. The English Institute
MURPHY, Raymond (2004). English Grammar in Use (with answers). Cambridge: C.U.P.
McCarthy, M. & O’Dell, F. (1994). English Vocabulary in Use. Cambridge: C.U.P.
Taboas Vázquez, J.B. & Fernández Pérez, F. (1984). Gramática Inglesa e Inglés marítimo. Ed. J.B. Taboas
Sánchez Benedito, F. (1991). Gramática Inglesa. . Madrid: Alhambra Longman
López Pampín, A. & González Liaño, I. (2004). Inglés Marítimo. Instituto Universitario de Estudios Marítimos
Carrasco cabrera, M.J. (2011). Inglés Técnico Marítimo para Titulaciones Náuticas Profesionales y Capitán de Yate. Netbiblo S.L.
López, E., Spiegelberg, J.M. & Carrillo, F. (2008). Inglés Técnico Naval. Universidad de Cádiz
VINCE, Michael (1998). Intermediate Language Practice. Oxford: Heinemann
(1995). International Dictionary of English. Cambridge: C.U.P.
Jones, L. (2005). Making Progress to First Certificate (Self-study Student's Book). Cambridge: C.U.P.
EASTWOOD, J. (1994). Oxford Practice Grammar (with answers). Oxford: O.U.P.
SWAN, Michael (1995). Practical English Usage. Oxford: O.U.P.
(1995). Word Selector, Inglés-Español. Cambridge: C.U.P. |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|