Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A18 |
CE18 - Redacción e interpretación de documentación técnica. |
A21 |
CE37 - Capacidad para ejercer como Oficial de Máquinas de la Marina Mercante, una vez superados los requisitos exigidos por la Administración Marítima. |
A25 |
CE21 - Comprender as ordes e facerse entender en relación coas tarefas da bordo. |
A34 |
CE26 - Asegurar o cumprimento das prescricións sobre prevención da contaminación. |
A35 |
CE27 - Emprego do inglés escrito e falado. |
A51 |
Comprender as ordes e facerse entender en relación coas tarefas da súa competencia. |
A60 |
CE35 - Aplicar as cualidades de liderazgo e traballo en equipo |
B1 |
CT1 - Capacidad para gestionar los propios conocimientos y utilizar de forma eficiente técnicas de trabajo intelectual |
B3 |
CT3 - Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
B4 |
CT4 - Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 |
CT5 - Traballar de forma colaboradora. |
B10 |
CT10 - Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
C1 |
C1 - Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
C2 - Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C7 |
C7 - Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
C8 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C9 |
CB1 - Demostrar que posúen e comprenden coñecementos na área de estudo que parte da base da educación secundaria xeneral, e que inclúe coñecementos procedentes da vanguardia do seu campo de estudo |
C10 |
CB2 - Aplicar os coñecementos no seu traballo ou vocación dunha forma profesional e poseer competencias demostrables por medio da elaboración e defensa de argumentos e resolución de problemas dentro da área dos seus estudos |
C11 |
CB3 - Ter a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes para emitir xuicios que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética |
C12 |
CB4 - Poder transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
C13 |
CB5 - Ter desenvolvido aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores con un alto grao de autonomía. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Traballar de forma colaboradora |
A18 A21 A34 A60
|
B5
|
C1 C8 C10 C11
|
Traballar de forma autónoma con iniciativa |
|
B4
|
C9 C13
|
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo |
A25
|
B3
|
C12
|
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida |
|
|
C7
|
Emprego do inglés escrito e falado |
A35
|
|
|
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro |
|
|
C2
|
Aprender a aprender. |
|
B1
|
|
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica |
|
B10
|
|
Comprender as ordes e facerse entender en relación coas tarefas da súa competencia |
A51
|
|
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1) Grammar
2) Vocabulary
3) Reading
4) Listening
5) Speaking
6) Writing |
1)
- Auxiliary verbs
- Word order
- Present, past and perfect tenses
- Still, yet and already
- For, during and since
- Future
- Imperative
- Passive
- Have sth. done
- Conditionals
- Nouns
- Relative clauses
- Adjectives
- Comparison
|
We will analyse technical English texts related to their academic degree (marine engines, propellers, boilers…), focusing on the study of technical vocabulary (meaning, pronunciation…), as well as on English for Specific Purposes grammar structures. |
|
1) marine engines, propellers, boilers…
2) technical vocabulary
3) pronunciation
4) ESP grammar structures
|
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Directed discussion |
A18 A35 A51 A60 B1 B3 B4 B5 B10 C1 C2 C7 C10 C11 C12 |
10 |
10 |
20 |
Diagramming |
A35 A18 B1 B4 B10 C1 C2 C9 |
10 |
0 |
10 |
Workbook |
A35 B1 B4 C2 C8 C11 C13 |
10 |
20 |
30 |
Laboratory practice |
A18 A35 B1 B4 B5 B10 C1 C2 C8 C12 C13 |
15 |
0 |
15 |
Oral presentation |
A25 A35 A51 B1 B3 B10 C1 C2 C9 C13 |
10 |
0 |
10 |
Objective test |
A18 A35 A51 B1 B4 B10 C1 C2 C9 C12 C13 |
4 |
4 |
8 |
Summary |
A18 A35 A51 B1 B10 C1 C2 C7 C9 C11 C12 C13 |
10 |
0 |
10 |
Guest lecture / keynote speech |
A35 A51 B1 B3 C1 C2 C7 C9 C10 C11 C13 |
20 |
0 |
20 |
Problem solving |
A34 A35 B1 B4 B5 C1 C2 C9 C11 C13 |
20 |
5 |
25 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Directed discussion |
Os membros do grupo discuten de forma libre, informal e espontánea sobre un tema que preparan de antemano, supervisados polo profesor. |
Diagramming |
Representación gráfica e simplificada por parte da profesora de determinados contidos de aprendizaxe |
Workbook |
Conxunto de textos e documentación escrita que se recolleron e editaron como fonte de profundización nos contidos traballados. |
Laboratory practice |
Metodoloxía que permite que os estudantes aprendan de xeito efectivo a través da realización de actividades de carácter práctico, tales como exercicios. |
Oral presentation |
Exposición verbal a través da cal o alumnado e o profesorado interactúan dun xeito ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas |
Objective test |
Proba escrita empregada para a evaluación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. |
Summary |
Consiste nunha síntese dos principais contidos traballados. |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral complementada coa introducción dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. |
Problem solving |
Técnica mediante a cal se resolven dúbidas concretas sobre os coñecementos que se estudaron |
Personalized attention |
Methodologies
|
Problem solving |
|
Description |
Seguimento personalizado de cada unha das fases dos traballos a realizar por parte do alumnado, tanto no referente ao seu progreso, como á resolución e aclaración das dúbidas que se lle puideran ir plantexando durante a elaboración e desenrolo dos mesmos.
Aclaración e resolución das dúbidas que podan surxir durante o desenrolo destas prácticas.
O alumno poderá individualmente facer uso do tempo adicado ás titorías para facer calquera consulta, plantexar calquera cuestión ou dúbida relacionada cos traballos ou con calquera outro aspecto relacionado coa asignatura. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Objective test |
A18 A35 A51 B1 B4 B10 C1 C2 C9 C12 C13 |
Written test |
70 |
Workbook |
A35 B1 B4 C2 C8 C11 C13 |
Technical English readings |
15 |
Laboratory practice |
A18 A35 B1 B4 B5 B10 C1 C2 C8 C12 C13 |
English practice |
15 |
|
Assessment comments |
- Non se recollerán traballos unha vez finalizado o prazo de entrega, nin se
recuperarán as prácticas perdidas. - Na oportunidade de fin de cuatrimestre é necesario chegar ao 3.5 no
exame para que faga media coas outras probas realizadas ao longo do
curso. - O exame de Xullo incluirá tódalas probas realizadas ao longo
do curso e suporá o 100% da nota.
|
Sources of information |
Basic
|
THOMSON, A.J. and A.V. MARTINET (1993). A Practical English Grammar. Oxford: O.U.P.
HEWINGS, Martin (2006). Advanced Grammar in Use. Cambridge: C.U.P.
(2005). Cambridge Advanced Learner's Dictionary. Cambridge: C.U.P.
Subirá, T. (2006). Comunicaciones Marítimas en Inglés. Ediciones Omega S.A.
(2006). Diccionario Cambridge KLETT Compact Español-Inglés, English-Spanish. Cambridge:C.U.P.
(1996). Diccionario Oxford Avanzado para estudiantes de Inglés. Oxford: O.U.P.
Blakey, T.N. (1983). English for Maritime Studies. Prentice Hall
Bruce, A.E.; Aguirre, M.C. (1984). English for Seamen. The English Institute
MURPHY, Raymond (2004). English Grammar in Use (with answers). Cambridge: C.U.P.
McCarthy, M. & O’Dell, F. (1994). English Vocabulary in Use. Cambridge: C.U.P.
Taboas Vázquez, J.B. & Fernández Pérez, F. (1984). Gramática Inglesa e Inglés marítimo. Ed. J.B. Taboas
Sánchez Benedito, F. (1991). Gramática Inglesa. . Madrid: Alhambra Longman
López Pampín, A. & González Liaño, I. (2004). Inglés Marítimo. Instituto Universitario de Estudios Marítimos
Carrasco cabrera, M.J. (2011). Inglés Técnico Marítimo para Titulaciones Náuticas Profesionales y Capitán de Yate. Netbiblo S.L.
López, E., Spiegelberg, J.M. & Carrillo, F. (2008). Inglés Técnico Naval. Universidad de Cádiz
VINCE, Michael (1998). Intermediate Language Practice. Oxford: Heinemann
(1995). International Dictionary of English. Cambridge: C.U.P.
Jones, L. (2005). Making Progress to First Certificate (Self-study Student's Book). Cambridge: C.U.P.
EASTWOOD, J. (1994). Oxford Practice Grammar (with answers). Oxford: O.U.P.
SWAN, Michael (1995). Practical English Usage. Oxford: O.U.P.
(1995). Word Selector, Inglés-Español. Cambridge: C.U.P. |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|