Datos Identificativos 2015/16
Asignatura (*) Didáctica da dramatización e do teatro infantil Código 652G01042
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Cuarto Optativa 4.5
Idioma
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Didácticas Específicas
Coordinación
Rodriguez Lopez-Vazquez, Alfredo
Correo electrónico
alfredo.lopez-vazquez@udc.es
Profesorado
Rodriguez Lopez-Vazquez, Alfredo
Correo electrónico
alfredo.lopez-vazquez@udc.es
Web
Descrición xeral La asignatura se propone actuar en el terreno teórico, aclarando la comprensión de conceptos básicos sobre teatro, dramatización, teatralidad y en el terreno práctico, dotando al alumnado de la capacidad de proponer acciones educativas en el período 0-6 años en lo que atañe a la producción de actividades con carácter didáctico para aplicar a grupos de niños de educación infantil dentro de un plan educativo general.

Competencias do título
Código Competencias / Resultados do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
A1
A6
A9
A13
A14
A15
A21
A42
A43
A44
A45
A49
A51
B7
B10
B11
B12
B19
B20
B25
C1
C2
C8
A5
A40
A42
A43
A44
A45
A46
A47
A48
A49
A51
A62
B1
B7
B10
B15
B17
B22
C1
C8
A40
A42
A43
A44
A45
A50
A51
A52
A53
A54
A62
B3
B5
B11
B12
B16
B21
B22
C3

Contidos
Temas Subtemas

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Lecturas A51 A52 A53 A54 B1 B3 B7 B10 B11 B12 B15 B16 B17 B19 B20 B21 C1 22.5 0 22.5
Mesa redonda A1 A5 A62 B1 B5 B25 C1 C2 C3 C8 11.5 0 11.5
Obradoiro A1 A6 A9 A13 A14 A15 A21 A42 A43 A44 A45 B1 B5 B22 C1 44.75 0 44.75
Discusión dirixida A1 A40 A46 A47 A48 A49 A50 A62 B1 B5 C1 22.5 0 22.5
 
Atención personalizada 11.25 0 11.25
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Lecturas
Mesa redonda
Obradoiro
Discusión dirixida

Atención personalizada
Metodoloxías
Lecturas
Mesa redonda
Discusión dirixida
Obradoiro
Descrición


Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Discusión dirixida A1 A40 A46 A47 A48 A49 A50 A62 B1 B5 C1 50
Obradoiro A1 A6 A9 A13 A14 A15 A21 A42 A43 A44 A45 B1 B5 B22 C1 50
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica Cañas, Jesús (2008). Didáctica de la expresión dramática. Una aproximación a la didáctica teatral en el aula.. Barcelona: Octaedro
Sánchez Montes, M.J. (2004). El cuerpo como signo. Madrid: Biblioteca Nueva
Renel, G. (2000). El lenguaje corporal. Madrid: Edaf
Alonso de Santos, José Luis (1999). Escritura dramática. Madrid: Castalia
Castronuovo, J. (2008). Lecciones de pantomima. Madrid: Fundamentos
Lázaro Cantarín, Julio (1998). Taller de teatro. Madrid: CCS
García del Toro, Antonio (2011). Teatralidad, cómo y por qué enseñar textos dramáticos . Barcelona: Graó
Boal, Augusto (2009). Teatro del oprimido. Barcelona: Alba
Svoboda, J. (1993). The secret of theatrical space. Nueva York: Applause, Theater Books

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente
Literatura infantil e a súa didáctica/652G01024

Materias que se recomenda cursar simultaneamente
Educación psicomotriz e habilidades motrices/652G01039

Materias que continúan o temario
Didáctica da expresión corporal/652G01020

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías