Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Explicar procedementos a unha variedade de públicos a través de textos escritos e falados. |
A1 A6 A13 A15 A16 A17 A24 A29 A33 A35
|
B1 B3 B6 B7
|
C2 C3 C4 C5 C8
|
Redactar e discursar sobre medios de transporte, intinerarios e destinos turísticos a públicos diversos. |
A1 A6 A13 A15 A24 A29 A33 A35
|
B1 B3 B6 B7
|
C1 C2 C6 C7
|
Dominar cutro clases de verbos frasales - os separables, os inseparables, os verbos intransitivos e os verbos intransitivos. |
A15 A29 A35
|
B6
|
C2
|
Discernir as diferencias entre inglés británico e inglés americano e producir textos escritos e diálogos en inglés británico e inglés americano. |
A1 A15 A29 A33 A35
|
B1 B6 B7
|
C3
|
Dominar vocabulario relacionado có ámbito turístico. |
A1 A15 A29
|
B6 B7
|
C2 C7
|
Comunicarse por escrito e falado en distintos ámbitos profesionais relacionados có turismo. |
A1 A6 A13 A15 A29 A33 A35
|
B1 B2 B4 B5 B6 B7
|
C2 C3 C6 C7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Travel by sea and river-cruises and ferries |
Cruise information (the cruise brochure, passive voice vs active voice, speaking vs writing)
Ticket information and itineraries (planning and explaining cruises, talking about future arrangements and travel arrangements, vocabulary: ships and cabins)
On-board information
|
Air Travel |
Announcements and procedures: airport procedures (departures, arrivals, flight crew, cabin crew , ground stewards etc), the grammar of procedures (sequence linkers, active vs passive voice, speaking vs. writing).
Flight attendants: job interviews, role plays.
Customs |
Tickets, reservations, and insurance. |
Facts and Figures: travel documents, calculating and quoting prices.
Bookings and reservations: Stages in booking a holiday.
When things go wrong: travel insurance, phrasal verbs and idiomatic expressions.
|
Phrasal Verbs |
Four major types will be studied: separable, inseparable, transitive and intransitive. |
Varieties of English |
American and British English: Differences will be explored along with dialogues and role plays. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Seminario |
A1 A6 A13 A15 A16 A17 A24 A29 A33 A35 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
45 |
68 |
113 |
Proba mixta |
A1 A6 A13 A15 A16 A17 A24 A29 A33 A35 B1 B3 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
4 |
20 |
24 |
Proba práctica |
A1 A6 A13 A15 A16 A17 A29 A33 A35 B1 B5 B6 B7 C2 |
2 |
9 |
11 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Seminario |
Técnica de traballo en grupo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema. Caracterízase pola discusión, a participación, a elaboración de documentos e as conclusións ás que teñen que chegar todos os compoñentes do seminario.
|
Proba mixta |
Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación.
|
Proba práctica |
Proba na que se busca que o alumno desenvolva total ou parcialmente algunha práctica que previamente tivese feito durante as clases prácticas. A proba práctica pode incluír previamente a resolución dunha pregunta/problema que teña como resultado a aplicación práctica dunha determinada técnica ou práctica aprendida.
|
Atención personalizada |
|
Descrición |
To be scheduled to respond to questions before each of the two quizzes and final examination. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba mixta |
A1 A6 A13 A15 A16 A17 A24 A29 A33 A35 B1 B3 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación.
|
70 |
Proba práctica |
A1 A6 A13 A15 A16 A17 A29 A33 A35 B1 B5 B6 B7 C2 |
Proba na que se busca que o alumno desenvolva total ou parcialmente algunha práctica que previamente tivese feito durante as clases prácticas. A proba práctica pode incluír previamente a resolución dunha pregunta/problema que teña como resultado a aplicación práctica dunha determinada técnica ou práctica aprendida.
|
30 |
|
Observacións avaliación |
1. The continuous evaluation will be divided into two quizzes, each involving a written (70%)and speaking component (30%). The first quiz (50% of final mark) will be held half way through the course and the second quiz (50% of final mark) will be held during the last week of class. The second quiz will be comprehensive in nature and include material from the first quiz. Continuous evaluation will be used, meaning that a passing mark on the second quiz will result in a passing mark for the course. 2. Students who have a failing mark on the quizzes will be required to take a final exam consisting of a written exam (70%) and oral exam (30%). 3. Students who pass both quizzes and wish to take the final comprehensive exam will be permitted to do so. In such cases, quiz marks will not be taken into account and the final mark will be based only on the final exam. Students who fail the final exam, will take a comprehinsive written exam in July.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
(). .
(). .
Alcaraz Varó, Enrique - et al. (2000). Diccionario de términos de turismo y de ocio. Inglés-Español, Spanish-English. Ariel Reference
Harding, Keith (2009). Going International. Oxford Univ. Press
Duckworth, Michael (). Going International: English for Tourism. Workbook.. Oxford Univ. Press
(). Howjsay.com.
(). http://4hoteliers.com/4hots_flst.php?cthd=8.
(). http://englishfortourismstudies.blogspot.com/.
(). http://grammar.ccc.commnet.edu/grammar/.
(). http://topics.blogs.nytimes.com/author/philip-b-corbett/.
(). http://www.aresearchguide.com/.
(). http://www.businesstraveller.com/loyalty/.
(). http://www.englishclub.com/english-for-work/airline.htm.
(). http://www.englishclub.com/english-for-work/hotel.htm.
(). http://www.eslflow.com/Tourismlessons.html.
(). http://www.seatalk.info/.
(2003). New Oxford Dictionary of English. Oxford Univ. Press |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|