Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Integrar a planificación e a organización como habilidades de estudo e traballo colaborativo na contorna virtual da UDC. |
A12 A13 A20 A24 A32
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C6 C7 C8
|
Adquirir un estilo de comunicación virtual no marco dunha comunidade de aprendizaxe. |
A12 A13 A20 A24 A32
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Adquirir habilidades de traballo en equipo en contornas virtuais. |
A12 A13 A20 A24 A32
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Adquirir habilidades de análises, tratamento e interpretación da información dixital. |
A12 A13 A20 A24 A32
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Adquirir habilidades de elaboración e estructuración da información dixital. |
A12 A13 A20 A24 A32
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Adquirir habilidades de presentación da información dixital e multimedia. |
A12 A13 A20 A24 A32
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Módulo I. Sistemas Globais de Distribución (GDS): Amadeus. |
- Consulta de voos.
- Creación de un PNR: elementos obrigatorios.
- Elementos opcionais.
- Modificación de una reserva.
- Cancelación de una reserva.
- Tarifas: listados de tarifas.
- Notas, clase de reserva y rutas de una tarifa.
- Tarificación
- Emisión: elementos obrigatorios.
- Sistema de colas.
- Sistema de información.
|
Módulo II. Análise da información con Excel. |
- Gráficos: aspectos avanzados.
- Táboas dinámicas avanzadas.
- Paneis de control (dashboards).
|
Módulo III. Introducción ao Business Inteligence |
- Power Query, PowerPivot, Power View, Power Map |
Módulo IV. Ofimática na Web. |
- Formularios.
- Táboas de fusión. |
Módulo V. Introdución ao marketing online. |
- A web como unidade de negocio.
- Usabilidade web.
- Accesibilidade e compatabilidade web.
- Conversión.
- Plan de marketing online.
- Introducción ao SEO.
- Pago por clic.
- Publicidade display.
- Marketing de contenidos.
- Redes sociais.
- Introducción á análitica web. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A12 A13 A20 A24 A32 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
20 |
40 |
60 |
Traballos tutelados |
A12 A13 A20 A24 A32 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
0 |
40 |
40 |
Prácticas a través de TIC |
A12 A13 A20 A24 A32 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
23 |
23 |
46 |
Proba obxectiva |
A12 A13 A20 A24 A32 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
3 |
0 |
3 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Na actividade de sesión maxistral traballaranse os contidos que conforman o marco teórico mediante a exposición oral, guiada co uso de presentacións, de medios audiovisuais e coa introdución de cuestións dirixidas ao alumnado coa finalidade de favorecer a aprendizaxe e a construción do coñecemento.
Realizarase unha exposición xeral introdutoria de cada un dos distintos temas de que consta o programa, indicando os aspectos que o alumnado debe ampliar co seu traballo persoal, coas oportunas orientacións bibliográficas. |
Traballos tutelados |
En torno aos diferentes temas proporase a realización de traballos individuais que se iniciarán na aula e que logo deberán ser completados mediante o traballo autónomo do alumnado, atendendo as indicacións que se proporcionarán a través da atención personalizada do profesor. Para a realización destes traballos tomaranse como referencia tanto os materiais básicos da materia así como outros complementarios. |
Prácticas a través de TIC |
Metodoloxía que permite ao alumnado aprender de forma efectiva, a través de actividades de carácter práctico (demostracións, simulacións, etc.) a teoría dun ámbito de coñecemento, mediante a utilización das tecnoloxías da información e as comunicacións. As TIC supoñen un excelente soporte e canal para o tratamento da información e aplicación práctica de coñecementos, facilitando a aprendizaxe e o desenvolvemento de habilidades por parte do alumnado. |
Proba obxectiva |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc.
A Proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: resolución de casos prácticos, preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
|
Descrición |
A atención personalizada que se describe en relación a estas metodoloxías concíbense como momentos de traballo presencial co profesor, polo que implican unha participación obrigatoria para o alumnado.
A forma e o momento en que se desenvolverá indicarase en relación a cada actividade ao longo do curso segundo o plan de traballo da materia.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Prácticas a través de TIC |
A12 A13 A20 A24 A32 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Valoración dun grupo de traballos curtos realizados no aula sobre o contido máis práctico da materia. |
40 |
Proba obxectiva |
A12 A13 A20 A24 A32 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
A proba obxectiva consistirá no desenvolvemento de varias cuestións de carácter teórico que implicarán un tratamento global e integrado dos contidos abordados ao longo da materia. |
35 |
Traballos tutelados |
A12 A13 A20 A24 A32 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
En relación cos traballos tutelados valorarase:
A profundidade e rigor do contido.
O tratamento orixinal e imaxinativo.
A utilización de ferramentas complementarias.
|
25 |
|
Observacións avaliación |
Segundo a participación do alumnado na materia, a avaliación contempla dúas opcións: - Opción A. Para ou alumnado que asiste/participa nas actividades de clase:
a) Traballos tutelados e prácticas.
b) Un exame escrito sobre os contidos da materia.
Entenderase que o alumno opta por esta opción ao entregar algunhas das prácticas ou traballos propostos na clase. A cualificación final da materia obterase da ponderación das prácticas a través de TIC (40%), proba obxectiva (35%) e dos traballos tutelados (25%). Aquelas partes que teñan unha cualificación inferior a 3,5 puntos deberán ser repetidas en xullo (2ª oportunidade) independentemente da media obtida. Así mesmo, o alumno quedará liberado na convocatoria de xullo (2ª oportunidade) das partes aprobadas na 1ª oportunidade.
- Opción B. Para o alumnado que non asiste/participa nas actividades de clase:
Un exame escrito sobre os contidos da materia (100%).
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Charto Ojeda, Francisco. Manual Avanzado Excel 2002 (Office XP). Ed. Anaya Multimedia Person, Ron. Excel 97 edición especial. Ed. Prentice Hall Gómez Pastor·, José María. Ejercicios Excel 2002. Ed. Anaya Multimedia Maciá, Fernando. Marketing online 2.0. Ed. Anaya multimedia Celaya, Javier. La empresa en la web 2.0. Ed. Gestión 2000 Nieto Churruca, Ana; Rouhiainen, Lasse. La web de empresa 2.0. Ed. Global marketing Cavanillas Múgica, S. Turismo y comercio electrónico. La promoción y contratación on line de servicios turísticos. Ed. Comares Comercio electrónico y Turismo. Ed. CEOMT Briz, J./Laso, I. Internet y comercio electrónico. Ed. Mundi-Prensa Recursos web: Wiki da materia: http://turgrado.wikispaces.com/ Amadeus: http://selling.es.amadeus.com/ Amadeus Vista: http://amadeusvista.com/vwp/ Manual de Google Docs: http://www.aulaclic.es/googledocs/index.htm Manual de Excel: http://www.aulaclic.es/excel2010/ Videotutorial Aulaclic - Excel 2010 |
Bibliografía complementaria
|
|
Cuadernos de marketing nº 1. Ed. CEOMT Shining in the Media Spotlight. Ed. CEOMT Estructuras y presupuestos de las organizaciones nacionales de turismo, 2004–2005. Ed. CEOMT Managing Metropolitan Tourism – An Asian Perspective. Ed. CEOMT Handbook on Tourism Product Development. Ed. CEOMT Changes in Leisure Time. Ed. CEOMT Vitienes, Ana. Cómo organizar un viaje en Internet. Ed. El País Aguilar Revista Savia-Amadeus Recursos web: Comunidad Hosteltur: http://comunidad.hosteltur.com/ Red social Turismo 2.0: http://www.turismo20.com/ Videotutorial de Amadeus: http://www.youtube.com/user/zafarminhas Sitio oficial de Amadeus: http://www.amadeus.com/es/es.html |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|