Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Capacidade de actuar convenientemente ao longo de todas as etapas do proceso construtivo para o cumprimento dos requisitos acústicos de calidade ambiental e do Código Técnico da edificación, de coñecer e adquirir experiencia en técnicas avanzadas de acústica aplicada á edificación, así como de coñecer as áreas de investigación e innovación tecnolóxica no ámbito da acústica aplicada á edificación. |
AM16 AM17 AM18
|
BM1 BM2 BM3 BM4 BM5 BM6 BM10 BM13 BM23 BM24 BM25
|
CM1 CM2 CM6 CM7 CM8
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A16 A17 B1 |
6 |
18 |
24 |
Estudo de casos |
B2 B10 |
4 |
12 |
16 |
Saídas de campo |
B23 B25 C8 |
3 |
6 |
9 |
Traballos tutelados |
B3 B4 B6 |
3 |
6 |
9 |
Análise de fontes documentais |
B5 C1 C2 C6 C7 |
2 |
6 |
8 |
Prácticas de laboratorio |
A18 B13 B24 |
3 |
6 |
9 |
|
Atención personalizada |
|
0 |
0 |
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Presentación por parte do profesor dos contidos básicos da parte teórica de cada tema. Esta presentación farase de modo esquemático e orientado tanto á correcta comprensión dos contidos coma á súa utilidade práctica nesta e noutras materias do Mestrado. |
Estudo de casos |
Exposición de casos.
O alumno sitúase ante problemas concretos (casos), que lle describen unha situación real da vida profesional. A través dunha metodoloxía de descubrimento guiado, o problema ha de ser comprendido e valorado individualmente.
Análise de casos.
Metodoloxía onde o suxeito se enfronta ante a descrición dunha situación específica que formula un problema que ha de ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. |
Saídas de campo |
Visitas e inspeccións a institucións, empresas, edificacións e obxectivos de interese relacionados co ámbito do Mestrado. |
Traballos tutelados |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe. |
Análise de fontes documentais |
Lectura e análise de fontes documentais. Buscas en bases de datos e webs de coñecemento científico e técnico. Discusión dos resultados das buscas. |
Prácticas de laboratorio |
Prácticas en áreas experimentais.
Realización de actividades de carácter práctico, tales como demostracións, exercicios, experimentos, investigacións, etc. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Prácticas de laboratorio |
Estudo de casos |
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Prácticas de laboratorio |
A18 B13 B24 |
Avaliación mediante o seguimento do estudante e os informes das actividades experimentais realizadas. |
20 |
Estudo de casos |
B2 B10 |
Avaliación continua: aplicación de metodoloxías específicas a casos prácticos realizados individualmente, e entregados para a súa avaliación.
|
40 |
Saídas de campo |
B23 B25 C8 |
Avaliación mediante un informe da actividade realizada. |
10 |
Traballos tutelados |
B3 B4 B6 |
Avaliación da adecuación dos traballos realizados polo alumno aos criterios específicos e orientacións formulados polos profesores, a calidade científico/técnica destes e a defensa realizada, se é o caso. |
30 |
|
Observacións avaliación |
Será condición necesaria para
poder superar a materia a asistencia como mínimo ao 70% das clases. Ademais da asistencia, a
participación e realización casos e prácticas, poderanse realizar as probas que
se consideren necesarias co fin de valorar axeitadamente o grao de asimilación
dos contidos conceptuais e procedementais da materia.
As metodoloxías anteriores perseguen a avaliación
continua da materia, que supón o 100% da cualificación sen necesidade de exame
ou proba obxectiva final. De acordo co calendario académico establecido pola
universidade poderanse realizar probas obxectivas (exames) de primeira e
segunda oportunidade de cada convocatoria, en caso de non superar a materia
mediante a avaliación continua.
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Técnicas de acústica aplicada á edificación. innovación e desenvolvemento/670503011 |
|
|