Datos Identificativos 2015/16
Asignatura (*) Sistemas Eléctricos e Electrónicos a Bordo Código 730112507
Titulación
Enxeñeiro Naval e Oceánico
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
1º e 2º Ciclo 1º cuadrimestre
Quinto 4.5
Idioma
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Enxeñaría Naval e Oceánica
Coordinación
Carmona Prieto, Jose Ramon
Correo electrónico
jose.r.carmona@udc.es
Profesorado
Carmona Prieto, Jose Ramon
Correo electrónico
jose.r.carmona@udc.es
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias / Resultados do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título

Contidos
Temas Subtemas
1 – GENERALIDADES

1.1– INTRODUCCION
1.2 - EVOLUCION
1.3 - APLICACIONES
1.4 - INSTALACION ELECTRICA NAVAL
1.5 - NORMATIVA
1.6 – EJECUCION DEL PROYECTO DE UNA INSTALACION ELECTRICA DE UN BUQUE

2 – CARACTERISTICAS DE LA INSTALACION

2.1 – SELECCIÓN DEL TIPO DE CORRIENTE
2.2 – PLANTA GENERADORA
2.3 - CUADROS Y REDES DE DISTRIBUCION
2.4 – RECEPTORES
2.5 – GRADOS DE PROTECCION

3 – PLANTA GENERADORA

3.1 – PLANTA GENERADORA
3.2 – NECESIDADES ELECTRICAS
3.2.1 - TIPOS DE RECEPTORES A BORDO
3.2.2 – SITUACIONES DE CARGA ELECTRICA
3.3 – BALANCE ELECTRICO
3.3.1 TIPOS DE BALANCE ELECTRICO
3.3.1.1 - BALANCE ESTIMADO CON FORMULAS
3.3.1.2 - BALANCE UTILIZANDO UN BUQUE BASE
3.3.1.3 - BALANCE CLÁSICO
3.3.1.4 - BALANCE AVANZADO
3.3.2 - HOJA DE CÁLCULO DEL BALANCE ELÉCTRICO
3.4 – DISEÑO DE LA PLANTA GENERADORA
3.5 – CARACTERISTICAS DE LOS GRUPOS ELECTROGENOS
3.5.1 – TIPOS DE MAQUINAS MOTRICES
3.5.2 - GENERADORES
3.5.3 – DISPOSICION DE LOS GRUPOS A BORDO
3.5.4 - PRUEBAS

4 – DISTRIBUCION

4.1 – TIPOS DE DISTRIBUCION
4.2 – NUMERO DE CONDUCTORES
4.3 – APARAMENTA
4.3.1 - TIPOS DE DISPOSITIVOS
4.3.2 – CORRIENTES DE CORTOCIRCUITO
4.3.3 – SELECTIVIDAD
4.3.4 – DISEÑO DE PROTECCIONES


5 – CUADROS DE DISTRIBUCION

5.1 – CUADRO PRINCIPAL
5.2 – CUADRO DE EMERGENCIA
5.3 – OTROS CUADROS

6 – CONDUCTORES

6.1 – CONSTITUCION DE LOS CABLES
6.2 – COLOCACION
6.3 – CALCULO DE SECCIONES

7 – INSTALACIONES DE FUERZA

7.1 – CARACTERISTICAS GENERALES DE LOS MOTORES
7.2 – EQUIPOS DE CONTROL DE MOTORES
7.2.1 – ARRANCADORES
7.2.2. – INVERSOR DE MARCHA
7.3 – CRITERIOS DE SELECCIÓN DE MOTORES

8 – INSTALACIONES DE ALUMBRADO Y CALEFACCION

8.1 - INSTALACIONES DE ALUMBRADO
8.2 – CALCULO DE LA POTENCIA DE ALUMBRADO
8.3 – TIPOS DE LAMPARAS
8.3.1 – PARAMETROS FUNDAMENTALES

9 – COMUNICACIONES Y SERVICIOS AUXILIARES DE LA NAVEGACION

9.1 – COMUNICACIONES
9.1.1 - COMUNICACIONES INTERIORES
9.1.2 – COMUNICACIONES EXTERIORES
9.2 - SERVICIOS AUXILIARES DE LA NAVEGACION
9.3 - ALARMAS

10 – RECEPCION, INSTALACION Y MANTENIMIENTO


Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Presentación oral 1.5 3 4.5
Traballos tutelados 0 10 10
Sesión maxistral 90 0 90
Traballos tutelados 4 4 8
 
Atención personalizada 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Presentación oral En grupo sobre una visita realizada a la instalacion electrica de un buque
Traballos tutelados Elaboracion de un balance electrico de un tipo de buque
Sesión maxistral Impartidas en la Escuela
Traballos tutelados Visitas a buques y astilleros y elaboracion de trabajos

Atención personalizada
Metodoloxías
Traballos tutelados
Traballos tutelados
Descrición


Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Traballos tutelados 10
Presentación oral 10
Traballos tutelados 10
Sesión maxistral 70
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías