Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A9 |
Coñecemento da teoría de circuítos e das características de maquínas eléctricas e capacidade para realizar cálculos de sistemas nos que interveñan os devanditos elementos. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 |
Traballar de forma colaboradora. |
B6 |
Comportase con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B7 |
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
B8 |
Actitude orientada ao traballo persoal intenso. |
B9 |
Capacidade de integrarse en grupo de traballo. |
B10 |
Actitude orientada á análise. |
B11 |
Actitude creativa. |
B12 |
Capacidade para encontrar e manexar a información. |
B13 |
Capacidade de comunicación oral e escrita. |
B16 |
Fixar obxectivos e tomar decisións. |
B18 |
Capacidade de abstracción, comprensión e simplificación de problemas complexos. |
B22 |
Vontade de mellora continua. |
B23 |
Positivos fronte a problemas. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Aplicar a lei de Ohm e as leis de Kirchhoff.
Emplear correctamente os métodos xerales de análise de circuitos en corrente continua.
Analizar cualquera circuito de corrente continua, empleando o método máis axeitado. |
A9
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B16 B18 B22 B23
|
C1 C3 C6 C7
|
Interpretar e diferenciar os distintos tipos de potencia en corrente alterna.
Emplear correctamente os métodos xerales de análise de circuitos en corrente alterna.
Analizar calquera circuito de corrente alterna, empleando o método máis axeitado. |
A9
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B16 B18 B22 B23
|
C1 C3 C6 C7
|
Analizar o funcionamento dos circuitos trifásicos equilibrados e desequilibrados.
Interpretar, diferenciar e medir os distintos tipos de potencia presentes en circuitos trifásicos. |
A9
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B16 B18 B22 B23
|
C1 C3 C6 C7
|
Coñecer os principios básicos da conversión de enerxía en sistema electromagnéticos.
Coñecer os elementos básicos e os principios xerais de funcionamento das máquinas eléctricas. |
A9
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B16 B18 B22 B23
|
C1 C3 C6 C7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Análise de circuitos en corrente continua |
Conceptos básicos
Elementos dos circuitos
Asociación de elementos
Formas de onda
Análise por correntes de malla
Análise por tensións de nó
Teoremas dos circuitos |
Análise de circuitos en corrente alterna |
Conceptos básicos
Análise de circuitos en réxime permanente senoidal
Potencia e enerxía en réximen permanente senoidal
Teoremas en réximen permanente senoidal |
Análise de circuitos trifásicos |
Xeralidades
Circuitos trifásicos equilibrados e desequilibrados
Potencia en circuitos trifásicos
Medida da potencia en circuitos trifásicos |
Introducción ó funcionamento das máquinas eléctricas |
Circuitos magnéticos e conversión de enerxía
Principios xerais das máquinas eléctricas |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Actividades iniciais |
A9 |
1.5 |
0 |
1.5 |
Sesión maxistral |
A9 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B16 B18 B22 B23 C1 C3 C6 C7 |
24 |
38 |
62 |
Solución de problemas |
A9 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B16 B18 B22 B23 C1 C3 C6 C7 |
22 |
33 |
55 |
Prácticas de laboratorio |
A9 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B16 B18 B22 B23 C1 C3 C6 C7 |
9 |
5 |
14 |
Proba obxectiva |
A9 |
2 |
12 |
14 |
Proba de resposta múltiple |
A9 |
0.5 |
2 |
2.5 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Actividades iniciais |
|
Sesión maxistral |
|
Solución de problemas |
|
Prácticas de laboratorio |
|
Proba obxectiva |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe.
Co fin de valorar con maior rigor a consecución dos obxectivos, a proba consta de dúas partes diferenciadas: preguntas de resposta múltiple (ítems) e resolución de problemas.
Preguntas de resposta múltiple (ítems): constitúe un instrumento de medida, cuxo rasgo distintivo é que permite calificar as respostas dadas como correctas ou non; ademais de valorar os coñecementos adquiridos.
Resolución de problemas: parte na que se pretende evaluar contidos conceptuais, procedimentais e actitudinais.
Corresponde ao exame de teoría e problemas. |
Proba de resposta múltiple |
Proba obxectiva que consiste en plantexar unha cuestión en forma de pregunta directa ou como afirmación incompleta, con varias opcións ou alternativas de resposta que proporcionan posibles solucións, das que só unha delas é válida.
Corresponde ao exame de prácticas de taller. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba obxectiva |
|
Descrición |
Titorías de exame. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba de resposta múltiple |
A9 |
A calificación coincidirá coa nota do exame final correspondente (proba de resposta múltiple), que se valorará entre 0 e 10 puntos. |
17 |
Proba obxectiva |
A9 |
Esta proba consiste na resolución de problemas e/o ítems, e computarase entre 0 e 10 puntos. |
83 |
|
Observacións avaliación |
Para aprobar a asignatura é necesario aprobar a parte de teoría e
problemas e a parte de prácticas de laboratorio. A calificación final é a
suma da (nota de teoría e problemas)*5/6 e a (nota de prácticas de
laboratoria)*1/6 .
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Fraile Mora, J. (2012). Circuitos eléctricos. Madrid: Pearson
Paul, C.R. (2001). Fundamentals of electric circuits analysis. USA: John Willey and Sons
Alexander, C.K. y Sadiku, M.N.O. (2013). Fundamentos de circuitos eléctricos. Méjico: McGraw-Hill
Fraile Mora, J. (2008). Máquinas eléctricas. Madrid: McGraw-Hill
Eguiluz Morán, L.I. y Sánchez Barrios, P. (1989). Pruebas de examen de teoría de circuitos. Santander: Universidad de Cantabria
Eguiluz Morán, L.I. et al. (2001). Pruebas objetivas de circuitos eléctricos. Barañáin (Navarra): EUNSA
Eguiluz Morán, L.I. (1986). Pruebas objetivas de ingeniería eléctrica. Madrid: Alhambra
Sánchez Barrios, P. et al. (2007). Teoría de circuitos: problemas y pruebas objetivas orientadas al aprendizaje.. Madrid: Pearson/Prentice Hall
Humet, L., Alabern, X. y García, A. (1997). Tests de Electrotecnia. Fundamentos de circuitos. Barcelona: Marcombo
Parra, V. et al. (1976). Unidades didácticas de teoría de circuitos (2 vols.). Madrid: UNED |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
CÁLCULO/730G01101 | ÁLXEBRA/730G01106 | FÍSICA II/730G01107 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
AUTOMATISMOS, CONTROL E ELECTRÓNICA/730G01116 | INTEGRACIÓN DE SISTEMAS ELECTRICOS E ELECTRONICOS DO BUQUE/730G01129 |
|
|