Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Proxecto e cálculo de produtos, procesos, instalacións e plantas de industrias Nucleares. |
A1 A13 A18 A23 A24 A26
|
|
C1 C2 C4 C5
|
Aplicar os fundamentos científico-técnicos das tecnoloxías industriais. |
A1 A10 A11 A12 A23 A24
|
|
|
Elaboración, dirección e xestión de proxectos en todos os ámbitos de industriais Nucleares. |
A18
|
B4 B6
|
C3 C4
|
Dirección, planificación e supervisión de equipos multidisciplinares. |
A1 A2
|
|
C3
|
Resolver problemas de forma efectiva. |
A1 A2
|
|
|
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo.
Traballar de forma autónoma con inciativa.
Traballar de forma colaborativa.
|
A1 A2
|
|
C3 C5 C6
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
A1 A2
|
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Bloque I : Propulsión Nuclear Militar
|
Imtroducción a la teoría de los reactores nucleares marinos.
Submarinos nucleares. Armadas EEUU, Armada Francesa, Armada Inglesa, Armada Rusa.
Portaviones nucleares |
Bloque II : Propulsión Nuclear Comercial
|
Características de los buques nucleares comerciales
Transporte
Protección radiológica
|
Bloque III : Otros sistemas de propulsión no convencional
|
Propulsión no convencional, usos |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Actividades iniciais |
A1 A24 A26 B4 |
10 |
0 |
10 |
Sesión maxistral |
A23 A18 B6 C1 C2 |
10 |
15 |
25 |
Traballos tutelados |
A2 A10 C4 C5 |
5 |
15.5 |
20.5 |
Proba obxectiva |
A1 A26 B4 B6 C4 C5 |
2 |
0 |
2 |
Obradoiro |
A11 A12 A13 C3 C6 |
15 |
10 |
25 |
|
Atención personalizada |
|
30 |
0 |
30 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Actividades iniciais |
Actividades que se levan a cabo antes de iniciar calquera proceso de ensino-aprendizaxe a fin de coñecer as competencias, intereses e/ou motivacións que posúe o alumnado para o logro dos obxectivos que se queren alcanzar, vinculados a un programa formativo. Con ela preténdese obter información relevante que permita articular a docencia para favorecer aprendizaxes eficaces e significativos, que partan dos saberes previos do alumnado. |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
|
Traballos tutelados |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor . Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor.
|
Proba obxectiva |
Proba escrita onde se demostran os coñecementos adquiridos |
Obradoiro |
Modalidade formativa orientada á aplicación de aprendizaxes na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulacións, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado desenvolve tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e supervisión do profesorado. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Obradoiro |
Proba obxectiva |
Sesión maxistral |
Traballos tutelados |
Actividades iniciais |
|
Descrición |
Descrición detallada:
En sesion maxistral, impartir a clase e apoio coa consulta de dúbidas.
Traballos tutelados, durante a súa orientación e dúbidas xurdidas
Obradoiro, guía das actividades e consulta de dúbidas.. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Obradoiro |
A11 A12 A13 C3 C6 |
Se evalúa medante informe o presentación oral y representa de 0 al 20% |
20 |
Proba obxectiva |
A1 A26 B4 B6 C4 C5 |
Evaluarase mediante unha prob por escrito e representa o 80% da nota |
80 |
Traballos tutelados |
A2 A10 C4 C5 |
Evaluarase mediante a entrega por escrito do traballo e representa del 0% al 80% |
80 |
|
Observacións avaliación |
O sistema de avaliación debe de ser flexible nesta materia podendo permitirlle ao alumno ser avaliado pola a entrega dun proxecto ou traballo ou pola realización dun exame final o que implica que a Planificación supera 100%. Tamén debe de ser valorado o esforzo do alumno e a súa colaboración en clase, e dáselle unha cuantificación máxima do 20 %. A forma de evaluar entón consiste en obter ata un 80% exame mais un 20% dos obradoiros ou un 80%da entrega dun traballo mais un 20% dos obradorios Lista traballos 1. Buques de superficie 2 submarinos nucleares 3. Portaavións nucleares 5. Buques rompe-xeo nuclear 6 Buques nucleares comerciales . 6. investigación de propulsión marítima . 7. Accidentes Nucleares Marinos 8 Armamento Nuclear
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
(). .
Glasstone & Sesonske (1994). Ingeniería de los reactores nucleares.
Physics for radiation Protection (). James E. Martin.
Sonia Zaragoza Fernández (2009). Tecnología Nuclear. Gráficas Noroeste |
· “Teoría de Reactores y Elementos de Ingeniería Nuclear” ( Tomo I y Tomo II. Federico Goded Echeverría y Francisco Oltra Oltra). . Apuntes de Clase |
Bibliografía complementaria
|
|
· http://www.csn.es
· http://www.foronuclear.org
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Proxecto fin de Carreira/730211520 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|